Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75039)
Proza
(39659)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7253)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3954)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2061)
Publikacje informacyjne
(1636)
Poradniki i przewodniki
(1587)
Poezja
(1404)
Publikacje dydaktyczne
(858)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(584)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(252)
Publikacje religijne
(107)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(68)
wypożyczone
(16)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 39 znaczników Kamieni Nieskończoności, 90 kart, 5 znaczników T.A.R.C.Z.Y., 4 płytki miejsc, 1 płytka Rękawicy Nieskończoności, 1 płytka Avengers, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 planszetki, 1 tor, 40 kart, 28 znaczników (4 tekturowe, 24 plastikowe), 90 kostek (18x5 kolorów), 1 sakiewka, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Książka z Zegarem. Świnka Peppa)
Na okładce: Naucz się odczytywać godziny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Odkryj i Czytaj. Świnka Peppa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 115 kart talii głównej, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na niesamowitą przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy upoluje 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zaklinacze cienia / [Ramy Badie] - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko ; 26x21x6 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 sześciokątnych kafelków, 4 dwustronne planszetki graczy, 10 kart tali przeciwzaklęć, 10 kart talii towarzyszy, 52 karty talii głównej, arkusz z opisami kafelków, 13 żetonów zasobów, 5 kości zasobów, 4 pionki zaklinaczy, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem! Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 plansz, 148 kart, 126 żetonów (78 monet, 48 pozostałych), 1 notes, 4 arkusze, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-7.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - architekci / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x23x9 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 235 kart (56x82 mm), 7 pięcioczęściowych cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów postępu, 6 znaczników konfliktów, 28 żetonów zwycięstwa, znacznik Kota wraz z podstawką, instrukcja: 6 stron.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wciel się w jednego z największych architektów w dziejach i pozostaw ślad na kartach historii, wznosząc cud, który przyćmi dokonania innych! Mądrze wybieraj sojuszników, inwestuj i obserwuj z dumą, jak Twoja budowla nabiera kształtów. Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 planszetki, 28 płytek, 98 drewnianych znaczników (28 zielonych, 26 żółtych, 24 różowe, 20 niebieskich), 17 żetonów (9 tekturowych, 8 drewnianych), 46 kart, 2 figurki, 1 kość, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Dawno dawno temu, na japońskim cesarskim dworze… Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę. Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ruszamy do akcji! / tekst Riley Beck ; tłumaczenie Ewa Tarnowska. - Chicago ; London : Phoenix Internatonal Publications ; Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2018. - [14] stron : ilustracje ; 23 cm.
(Play-a-Sound. Strażak Sam)
Książka z listwą dźwiękową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Spot it! / Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory Company. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
W metalowym, żółto-fioletowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Edgard
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza ; 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok) ; 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok) ; 13 kart przygody (smok niebieski) ; 4 paski zdolności graczy ; 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi ; 4 żetony z punktami zdolności ; 4 postacie na podstawkach ; 2 kostki do gry ; instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wydawca: Debit
Symbol UKD: 94(32)(02.025.2)(02.053.2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(3)(02.053.2) (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ulubione zwierzęta / ilustracje Vera Brüggemann. - Kolonia : Schwager & Steinlein Verlag, [2018]. - [4] karty : ilustracje ; 15x15 cm
(Moja Książeczka Puzzle)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - [Warszawa] : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 6 znaczników graczy, 6 ślimaków, 40 żetonów śmieci, 4 kostki, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5-105.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Takiego wyścigu jeszcze nie było! Wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 71 kart eksploracji, 35 kart lordów, 20 płytek miejsc, 20 żetonów potworów, znacznik zagrożenia, 10 żetonów kluczy, 5 kubeczków, 50 pereł, plansza, tor zagrożenia, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 45 minut.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej