Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75038)
Proza
(39660)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7253)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3954)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2061)
Publikacje informacyjne
(1636)
Poradniki i przewodniki
(1587)
Poezja
(1404)
Publikacje dydaktyczne
(858)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(584)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(252)
Publikacje religijne
(107)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(18)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Trzy małe świnki / [tłumaczenie Krzysztof Wiśniewski]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2015. - 10 stron : ilustracje kolorowe ; 30x30 cm.
Książka z listwą dźwiękową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Zawartość: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, 1 figurka Monstrum, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, instrukcja.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dzikie zwierzęta / [tłumaczenie Anna Wolna]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Autor
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Jedzenie / [tłumaczenie Anna Wolna]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Autor
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmin : Stary Świat / autor gry Łukasz Woźniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x10 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 90 kart akcji, 28 kart eliksirów, 36 kart eksploracji miast, 36 kart eksploracji dzikich ostępów, 8 kart trofeów przypisanych atrybutom, 56 kart zdarzeń, 10 kart pomocy i 1 karta pomocy do wariantu 1-osobowego, 2 zestawy rzeźbionych kości (po 5 kości w każdym), 35 żetonów złota, żeton zamkniętej karczmy, 18 żetonów obszarów, 28 kart potworów, 28 żetonów potworów, 20 kart walki potworów, 5 planszetek wiedźmina z dodatkowymi żetonami wiedźmińskich imion, 5 figurek wiedźmina z kolorową podstawką, 25 drewnianych znaczników (po 5 dla każdego z graczy), 5 żetonów reputacji, 5 drewnianych znaczników tarczy, 50 startowych kart akcji (po 10 dla każdego zawodnika), 20 kart trofeów przypisanych szkołom wiedźmińskim (po 4 dla każdego z graczy), instrukcja.
Czas gry: 90-150 minut.
Wiek graczy: 16+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Wciel się w rolę profesjonalnego zabójcy potworów i zanurz w legendarnym świecie znanym z wiedźmińskiego uniwersum! Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini - profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 72 płytki terenu, plansza punktacji, 40 pionków + 5 pionków Opata, instrukcja po polsku, 12 płytek Rzeki.
Czas gry: 35 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zawiera minirozszerzenia Rzeka i Opat.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Alter
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 15 kart wydarzeń, 25 kart ruchu, 36 kafelków ekwipunku, 10 pionków legionistów, 10 plansz legionistów, 5 pionków kozaków, 5 pionków żandarmów, żetony (1 czasu, 10 rodziny, 10 narzeczonych, 12 miejsc pamięci, 9 żandarma, 10 żywności), instrukcja.
Czas gry: 20-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Przepustka to historyczna gra planszowa skierowana do nieco młodszych odbiorców oraz rodziców, którzy uwielbiają ten sposób spędzania wolnego czasu z dziećmi. Przepustka to kolejna gra poświęcona I wojnie światowej, a szczególnie perypetiom polskich żołnierzy służących w Legionach. W grze poznamy świat wojny „od kuchni”, tzn. jej zaplecze. Wcielimy się w role Legionistów, którzy po wielu bohaterskich czynach zasłużyli sobie na krótki odpoczynek i powrót do domu. Otrzymują upragnione przepustki i ruszają w rodzinne strony. Czasu jest jednak niewiele, a problemów na drogach i szlakach w ogarniętej wojną Galicji całe mnóstwo. W grze pojawią się znane historyczne postaci, wydarzenia i miejsca związane z historią I wojny i Legionów. Ponadto w grze spróbujemy odtworzyć realia życia codziennego w kraju ogarniętego wojną. Gra ma tym samym nieco „lżejszy” charakter, utrzymany w familijnym tonie. Mechanika gry wymaga zarówno współpracy, jak i indywidualnego sprytu oraz rozwagi. Piękna oprawa graficzna, a zwłaszcza ilustracje powinny przykuć uwagę wielu dzieci i młodzieży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
100 okienek do nauki : Ludzkie ciało. - Olen : Yoyo Books, [2019]. - [12] stron ; 21 x 23 cm.
Wydawca: Yoyo Books
ISBN:
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : MNK. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko ; 28x12x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 karty.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Stanowi dodatek do podstawowej części gry: Dixit lub Dixit Odyseja.
Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca! Dixit: MNK to 84 zupełnie nowe karty, które możesz wykorzystać jako alternatywną talię lub pomieszać je z zestawem z dowolnej gry podstawowej. Znajdziesz na nich fragmenty dzieł sztuki zgromadzonych w zbiorach Muzeum Narodowego w Krakowie, między innymi „Damę z gronostajem” Leonarda da Vinci, „Dziewczynkę z chryzantemami” Olgi Boznańskiej, „Młodą Polskę” Jacka Malczewskiego” czy „Wernyhorę” Jana Matejki. Ten wyjątkowy dodatek pozwoli Ci nie tylko odkryć świat nieszablonowych skojarzeń, ale też przemierzyć galerie MNK i zachwycić się sztuką różnych epok. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
DOS express. - Kraków : Mattel Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 9x6x2 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Mattel Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, instrukcja
Czas gry: ok 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W naszej ekipie UNO™ od dawna uważaliśmy, że dwójka jest lepsza od jedynki, a dziś ofi cjalnie to ogłaszamy! Jeśli lubisz UNO™, to jeszcze bardziej polubisz DOS™ ! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów. Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom. W nowej wersji ulubionej gry rodzinnej musisz krzyknąć „Dos!”, gdy w ręce zostaną Ci dwie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice przyroda. - Białystok : Kangur, [2023]. - 1 pudełko ; 18x12x3 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Kangur
Symbol UKD: 794
Zawartość: 54 karty, instrukcja.
Wiek graczy: 8+.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gdzie znajdują się największe lasy deszczowe? W jakim wieku dęby zaczynają produkować żołędzie? Którą częścią ciała motyle czują smak? Ile zębów ma krokodyl? Jak dobrze znacie świat, który Was otacza? Wiecie więcej o roślinach czy zwierzętach? Zastanawiacie się, jak wpływają na siebie flora i fauna na Ziemi? Przed Wami kopalnia ciekawostek na temat przyrody ożywionej i nieożywionej! W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla rodziców i dla dzieci. Gra w przystępny sposób wprowadzi Was w fascynujący świat przyrody. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak familijny. - Chwaszczyno : Z.P. Alexander Piotr Pundzis, [2022]. - 1 pudełko ; 26x25x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 165 kart, 8 pionków, 1 bączek, 1 ziemniak, instrukcja
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra przed snem. - Białystok : Kangur, [2023]. - 1 pudełko ; 18x12x3 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Kangur
Symbol UKD: 794
Zawartość: 24 karty.
Wiek graczy: 3+.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Przed Wami mnóstwo pięknych kolorowych kart do układania opowiadań oraz krótkie rymowane historyjki do czytania. Maluchy mogą powtarzać te zabawę przed snem porządkując barwne ilustracje, które wprowadzają je w senną atmosferę., a rodzice ukołyszą je odczytując, łatwe do zapamiętania opowiastki. Wyjątkowe bajki na dobranoc! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Jak łyse konie! : tego o mnie nie wiesz... - [Kraków] : Tactic Games, [2021]. - 1 pudełko ; 16x16x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Tactic Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 200 kart.
Czas gry: ok 15 min.
Wiek graczy: 15+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Czy Twoi przyjaciele wiedzą, jakie są Twoje wymarzone wakacje, albo z którym z celebrytów chcesz pójść na obiad? Sprawdź ich wiedzę! Przeczytaj pytanie, podaj opcje odpowiedzi i niech się wykażą! Wszyscy gracze będący w większości zdobywają kartę, a kto zbierze ich 5 – wygrywa! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kostki : zabawka i gra edukacyjna : Opowiem ci, mamo... - Chwaszczyno : Multigra, [2023]. - 1 pudełko ; 20x19x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Multigra
Symbol UKD: 794
Zawartość: 6 kostek, instrukcja.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 1+.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Moje pierwsze 123. - Warszawa : Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal, [2016]. - [8] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Jakie To Łatwe)
Książka z listwą dźwiękową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Totem. - [Kraków] : Tactic Games, [2023]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Tactic Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 16 drewnianych totemów-pionków (po 4 w różnych kolorach), 4 karty z symbolami.
Czas gry: ok 30 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Bądź pierwszym, którego TOTEM przemierzy całą planszę. Gracze poruszają się po planszy, szukając prostej drogi do zwycięstwa. Podczas ruchu mogą zmieniać kolory ścian, by blokować przeciwników. Zasady gry są bardzo proste, ale specjalnie oznakowane pola sprawiają, że nie jest łatwo wygrać. - Pola zmieniają swe znaczenie, stąd każda rozgrywka to inne wyzwanie! - Fantastyczne drewniane pionki-totemy! - Możesz pobrać aplikację dla dodatkowej niespodzianki w grze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
UNO express. - Kraków : Mattel Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 9x6x2 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Mattel Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, instrukcja
Czas gry: ok 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
UNO to znana na całym świecie, popularna gra planszowa, która szybko zainteresuje każdego. Gra UNO Express jest podobna do przyspieszonej wersji gry UNO. Dwukrotnie mniejszy deck sprawia, że UNO Express jest łatwy do grania w dowolnym miejscu i czasie. Zasady gry są tak proste, że mogą w nią grać nawet przedszkolaki. Starsza publiczność z pewnością doceni hazard i niesamowitą szybkość rozgrywki. Talia UNO Express zawiera karty w czterech kolorach (niebieskim, żółtym, czerwonym i zielonym) z liczbami od zera do dziewięciu. Dostępne są również karty bonusowe: ?Weź jedną?, ?Zmień kierunek?, ?Pomiń ruch?, ?Kolor zamówienia? i ?Weź dwie?. Zestaw 56 kart i instrukcji. Gra jest idealna dla firmy liczącej od 2 do 4 graczy. Jak grać w UNO Express? Na początku gry wybierana jest osoba, która rozdaje 5 kart wszystkim graczom i odwraca wierzchnią kartę z talii, która rozpoczyna grę. W swojej turze każdy gracz musi umieścić w talii kartę, która pasuje do wierzchu w kolorze lub numerze. Umieszczając przedostatnią kartę z rąk w talii, gracz musi krzyknąć ?UNO!?. Jeśli nie ma na to czasu lub jeden z rywali krzyczy ?UNO!? zamiast tego musi wziąć 2 karty z puli i kontynuować grę. Gra kończy się, gdy jednemu z graczy skończą się karty. Następnie wszyscy uczestnicy liczą punkty za wszystkie pozostawione przez siebie karty. Punkty graczy są sumowane i dodawane na konto gracza, który jako pierwszy zakończył grę. Zwycięzcą UNO Express jest ten, który jako pierwszy zdobędzie 250 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Znajdywanki : zagadki dla oka. - Bełchatów : Fenix, [2019]. - 32 strony : ilustracje ; 29 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Wydawca: Fenix
Symbol UKD: 793.5/.7(02.053.2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794(02.053.2) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej