Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(13)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(12)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(2)
Autor
Lang Eric M
(2)
Smith Adrian
(2)
Szyma Rafał (1981- )
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Bielski Mateusz
(1)
Chiarvesio Andrea
(1)
Corsi Candida
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Guiton Edouard
(1)
Hirtenmaina
(1)
Jakimiec Agata
(1)
Jędruszek Tomasz (1977- )
(1)
Kamath Ashwin
(1)
Katsubo Jane
(1)
Lang Eric M. (1972- )
(1)
Lashin Ivan
(1)
Luciani Simone
(1)
Makówka Filip
(1)
Marcinek Jarosław
(1)
Mazur Agnieszka
(1)
Mazur Damian
(1)
Mazurenko Timofey
(1)
Millán Germán P
(1)
Nevskiy Oleksandr
(1)
Pervukhin Andrey
(1)
Riley Kevin
(1)
Sabia Danilo (1965- )
(1)
Sidorenko Oleg
(1)
Simpson Clarence
(1)
Spychalski Marek
(1)
Szyma Rafał
(1)
Słaby Piotr
(1)
Turczi Dávid
(1)
Valentino Sara
(1)
Valls Edu
(1)
Wehrle Cole
(1)
Wesołowski Piotr (1982- )
(1)
Włóczko Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(13)
Gry planszowe
(13)
Gry strategiczne
(5)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(8)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 talie po 50 kart, na każdej 2 hasła, co daje nam 100 haseł na kategorię, 18 kart określających tryb rozgrywki, 1 instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Czółko, czyli cztery kategorie, piętnaście trybów rozgrywki i nowość! Wariant Bombowy! Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi! Do dyspozycji będziecie mieli pokazywanie, opowiadanie, śpiewanie, wszystko, co też wam w duszy gra. Podstawową rozgrywkę skomplikują wam dodatkowe zabawne tryby zgadywania, a jakby tego było mało, Czółko dostarczy wam prawdziwych eksplozji śmiechu dzięki regule bomby - haseł zabronionych. Proste zasady, świetne kategorie i błyskawiczna rozgrywka to przepis na CZÓŁKO! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza startowa, 10 plansz regionu, 5 dwustronnych plansz gracza, 1 dwustronna plansza faz księżyca, 30 dwustronnych kafelków terenu, 10 żetonów punktacji regionu, 20 żetonów zwierzyny, 12 bonusowych żetonów terenu, 20 żetonów samotnego wilka, 12 żetonów akcji bonusowej,, 50 żetonów PZ, 4 żetony przypominające, 20 pionków wilka alfa, 40 pionków wilka, 60 nor, 20 legowisk, 5 kart pomocy, instrukcja.
Czas gry: 75 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Wilki to pełna interakcji i mocno tematyczna gra o watahach, do której powraca się raz za razem. Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - Twoje wilki mogą przejść na ich stronę! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 49 figurek, 52 podstawki, 102 karty, 36 żetonów, 4 Znaczniki Chwały, 4 Plansze Klanów, 1 Plansza Walhalli, 1 Plansza Epok, 1 Plansza, zasady gry.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W Blood Rage gracze kontrolują klany wikingów dążących do chwały przed apokaliptycznym końcem świata. Podczas gdy Ragnarok pochłania ląd, wikingowie robią to co umieją robić najlepiej - zabijać, plądrować i ginąć w epickich bitwach! Życie przemija, ale chwała jest wieczna! Jest wiele sposobów na zdobycie chwały wikinga. Można zaatakować i splądrować krainę z jej bogactw, zgnieść swych przeciwników w walce, wypełniać zadania lub zginąć! Gracze wyciągają karty przedstawiające dary bogów, które pomogą im w wypełnianiu zadań. Dary te oferują wiele strategii. Pomagają w bitwach, zapewniając chytre taktyki lub kary dla tych wojów, którzy będą w stanie pokonać twe wojska. Rozwijaj swój klan przez dodawanie kolejnych jednostek, umiejętności lub rekrutację bestii ze skandynawskiej mitologii! Blood Rage to produkt o najwyższej jakości, który chowa w swym cieniu inne tytuły. Dynamika gry, spójność zasad, interakcje między graczami, znikające fragmenty planszy i kolorowa oprawa jest prawdziwym "przestępstwem" - to powinno być zabronione! Wisienką na torcie jest serce gry Blood Rage - figurki! W żadnej innej grze planszowej nie znajdziecie tak dopracowanych modeli. Mamy tutaj 4 klany, dla każdego z nich są inne modele z elementami podkreślającymi ich przynależność oraz wspaniałe figurki mitycznych potworów, które wzbudzać będą zazdrość i zgrozę twych rywali! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 10 figurek postaci, 3 planszetki łotrów, 18 kart zagrożenia (po 6 dla każdego Łotra), 84 karty bohatera (po 12 dla każdego Bohatera), 8 lokacji, plan misji, 3 karty misji, 3 karty wyzwania, 36 kart planu łotra, 36 żetonów zbira/cywila, 6 żetonów zagrożenia, 4 żetony nietykalności, 57 żetonów akcji, 35 żetonów zdrowia, 18 żetonów kryzysu, znacznik łotra, instrukcja.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ludzkość ponownie staje na krawędzi zagłady! Red Skull, Ultron i Taskmaster marzą o władzy nad światem. Istnieje tylko jedna siła zdolna ich powstrzymać - superbohaterowie. Iron Man, Captain America, Black Widow i inni łączą swoje siły przeciwko wrogiej inwazji. Choć każdy z nich jest potężny, tylko razem mogą się przeciwstawić nadchodzącemu zagrożeniu. Muszą stworzyć drużynę i postępować bezbłędnie, gdyż nawet najmniejszy błąd przesądzić może o klęsce. Marvel United to kooperacyjna gra karciana Andrea Chiarvesio i Erica Langa (Cthulhu: Death May Die). W grze wcielimy się w superbohaterów znanych z komiksowego uniwersum Marvela, takich jak Iron Man, Hulk czy Ant-Man, walcząc z siejącymi zniszczenie Łotrami. W Marvel United każdy z graczy oraz Łotrów dysponuje własną talią. Zagrywane karty będą tworzyć oś fabularną, a gracze będą mogli korzystać nawzajem ze swoich kart, odnosząc zwycięstwo dzięki przemyślanej strategii oraz dobrej współpracy. Marvel United to szybka i dynamiczna rozgrywka, oferująca proste zasady i przystępny wariant solo. Rogrywkę upiększy dziesięć pięknie wykonanych figurek postaci ze świata Marvela. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ankh : bogowie Egiptu / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith. - Knurów : Portal Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 32x32x12 cm.
Zawartość pudełka: 80 plastikowych figurek (5 Bogów, 30 Wojowników, 15 Strażników, 30 Wielbłądów), 20 plastikowych podstawek, 1 mapa, 1 plansza Uwielbienie, 5 plansz Bogów, 1 plansza główna, 5 plansz Połączonych Bogów, 5 kart Pomocy Gracza, 35 kart Bitwy (po 7 dla każdego boga), 6 kart Opisu Strażników, 75 żetonów Ankh (po 15 dla każdego boga), 5 plastikowych żetonów Ankh, 70 żetonów Wyznawców, 1 plastikowy znacznik Wydarzenia, 4 znaczniki Akcji, 10 żetonów Piramid, 10 żetonów Świątyń, 10 żetonów Obelisków, 4 plastikowe podstawki znaczników Akcji, 2 żetony Miast, 8 żetonów Kolejności Konfliktów, 1 żeton Amona, 3 żetony Słońca, 1 żeton Przechylenia Szali, 3 żetony Zaświatów, 1 Księga Scenariuszy, instrukcja.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz. Ankh: Bogowie Egiptu to zaawansowana, strategiczna gra planszowa autorstwa genialnego Erica M. Langa (Cthulhu: Death May Die, Blodboorne), stanowiąca zamknięcie jego antycznej trylogii, do której należą także Blood Rage i Rising Sun. Po wikińskiej Skandynawii i feudalnej Japonii przychodzi czas na starożytny Egipt! Wciel się w jednego z pięciu egipskich bogów i poprowadź oddaną sobie armię do ostatecznego panowania w kraju nad Nilem. Rozwijaj swoją postać, pozyskuj cennych sojuszników i walcz o kolejnych wyznawców. Tylko oni mogą zapewnić ci przetrwanie i uczynić twoje imię nieśmiertelnym. Kiedy bitewny kurz opadnie, w Egipcie będzie się pamiętać tylko o jednym bogu. Czy będziesz nim Ty? Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 Podniebne Miasta (plansze graczy), 4 dwustronne kafelki Zdolności, 48 kart Wież, 12 kafelków Mistrzów Gildii, 1 Chronometr, 1 dwustronny Tor Punktacji, 20 kości Golemów, 45 monet, 4 znaczniki Miast, 1 znacznik Pierwszego Gracza, 4 karty Pomocy, instrukcja.
Czas gry: 40-60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Zrekrutuj potężnych Golemów, zatrudnij wybitnych architektów i zbuduj sięgające nieba wieże, o których krążyć będą legendy! Mądrze zarządzaj swymi zasobami, uważaj na posunięcia innych graczy i wykorzystaj mechanizmy Chronometru na swoją korzyści. W grze Skytopia proste zasady i dynamiczna rozgrywka współgrają ze świetnie wykorzystaną mechaniką dice placement. Czy poprowadzisz swoje miasto do zwycięstwa w wyścigu o zaszczytny tytuł Stolicy Przestworzy? Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza gry, 14 wymiennych elementów planszy, 4 plansze graczy / trybu solo, 4 chorągwie / "+100" PZ, 12 kości, 1 znacznik Wielkiego Ducha, 1 znacznik Pagody, 12 znaczników Graczy, 44 znaczniki Pielgrzymów, 20 znaczników Kodam, 24 znaczniki Budynków, 72 znaczniki Zasobów (18 x drewno, 18 x kamień, 18 x jadelit, 18 x sake), 24 kafelki Budynków, 6 kafelków Budynków Starożytnych, 5 kafelków Skarbów Jezior, 32 kafelki Kryształów, 24 kafelki Duchów Mitama, 32 kafelki Ważek, 16 kafelków Torii, 13 kafelków Głazów Iwakura, 1 kafelek Postawy Tengu (tryb solo), 29 kart Yōkai, 20 początkowych kart Yōkai, 24 karty Bitoku, 28 kart Wizji, 10 kart Akcji Tengu (ryb solo), 58 Amuletów (+1, +2, +3), 32 znaczniki mnożników Zasobów (x3), 12 znaczników Hikaru, 4 arkusze pomocy, instrukcja.
Czas gry: 120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Bitoku to średniej ciężkości euro gra, która stała się największym hitem Essen SPIEL 2021. Utrzymana graficznie w stylu studia Ghibli, przeniesie nas do świata japońskiej mitologii, gdzie jako leśne duchy będziemy walczyć o zdobycie przychylności mitycznych stworzeń i prastarych bóstw. Bitoku umiejętnie łączy w sobie mechaniki dice workers i hand management, czyniąc rozgrywkę niezwykle intuicyjną, co wyróżnia ją na tle innych euro gier. W Bitoku gracze wcielają się w role duchów lasu Bitoku na swojej drodze ku transcendencji, aby wznieść się i stać się kolejnym wielkim duchem lasu. Aby to zrobić, będą mieli pomoc yokai, kodama i różnych pielgrzymów, którzy towarzyszą im na ich drodze. Jest to gra polegająca na zarządzaniu ręcznym i budowaniu silnika z wieloma ścieżkami do zwycięstwa. Gracze będą mieli yokai reprezentowane przez karty składające się na ich rękę, które muszą być umieszczone w odpowiednich miejscach we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalne korzyści z oferowanych przez nich zdolności. Co więcej, podczas gry gracze mogą zdobyć więcej kart yokai do swojej talii, zwiększając w ten sposób swoje opcje gry i osiągając wyższy wynik. Każdy gracz ma również trzech strażników yokai (w postaci kości), których może wysłać do dużych obszarów lasu na planszy głównej w celu uzyskania wszelkiego rodzaju nowych opcji, w które może grać podczas gry. Tymi opcjami mogą być struktury, które budują w określonych obszarach lasu, kryształy duszy, które generują zasoby podczas wykonywania określonych działań, a także wiele innych. Gracze mają również szansę pomóc mitomom, Istnieje naprawdę szeroki zakres działań do wykonania, i to bez uwzględnienia osobistej domeny, w której gracze mogą stworzyć kolejną warstwę dodatkowej strategii podczas zarządzania pielgrzymami. Pielgrzymi to wyznawcy gracza, którzy wyruszają w podróże kontemplacji i refleksji, a następnie dzielą się swoimi doświadczeniami i nauką na ścieżce ducha z Bitoku. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 160 kart o wymiarach 80x120mm, 40 kart o wymiarach 44x68 mm, 12 pionków, 6 plansz śledczych, 6 żetonów, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Aeon's end / Kevin Riley ; ilustracje Gond Studios ; tłumaczenie Michał Włóczko. - Druga edycja. - Knurów : Portal Games, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Zawartość: 16 Bram, 8 Arkuszy Magów, 4 arkusze Nemezis, 324 karty, 90 żetonów, 2 wskażniki, arkusz pierwszej rozgrywki, instrukcja: 20 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią. Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go. W Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza główna, 4 plansze gracza, 6 segmentów koła, 180 kart wynalazków, 13 kart celów, 10 kart misji, 5 kart bohaterów, 25 kafelków myszy, 2 kafelki sera, 20 żetonów ruchu, 10 żetonów drzwi, 4 żetony elektryczności, 5 żetonów umiejętności, 12 żetonów jokera, 18 znaczników drewna, 18 znaczników metalu, 12 żetonów mnożnika, 12 znaczników 1x, 4 kafelki podsumowania, 24 żetony łóżek, 24 kafelki podziemia, 40 kostek, 20 dysków, 36 pionów robotnika (drewniane myszki), 12 pionów przywódcy (drewniane szczury), 8 pionów namiotu, 7 kart akcji, 7 kart eksploracji, 6 kart toru, , instrukcja, instrukcja wariantu solo.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W grze Szczury z Wistar wcielisz się w rolę przywódcy inteligentnych szczurów, które uciekły z laboratorium, by zbudować własną cywilizację. Czeka na Ciebie odkrycie sekretów ludzkiego domostwa i opracowania sprytnych wynalazków, które zapewnią Ci przewagę nad rywalami. Ta zaawansowana gra euro oferuje fascynujący temat i ciekawą mechanikę, łączącą zarządzanie robotnikami, budowę tableau (czyli gromadzenia w swoim obszarze różnych elementów gry, np. kart i zarządzanie nimi) oraz eksplorację terenu. Dodatkowo, możesz wcielić się w rolę solowego gracza i zmierzyć się ze Szczurobotem! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 220 kart (63x88mm) w tym: 30 kart Barbarzyńców, 30 kart Japończyków, 30 kart Rzymian, 30 kart Egipcjan, 84 karty Zwykłe, 16 kart Ataku ; 4 plansze frakcji, 1 plansza punktacji, 4 znaczniki frakcji, 1 znacznik rundy, 1 żeton pierwszego gracza, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, min. 131 drewnianych znaczników (31 drewna, 31 kamieni, 31 jadła, 38 robotników), instrukcja.
Czas gry: 45-90 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza, 55 kart w tym: karty pomysłów, przedmiotów startowych, bestii, oraz karta porządkowania obozu ; 220 kart w tym: karty wydarzeń, wraku, przygód, tajemnic, Piętaszka oraz psa, 12 unikatowych kości, 11 kafelków wyspy, 93 żetony, 108 drewnianych znaczników, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, skrócony przebieg tury, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: dwustronna plansza-mapa, instrukcja, księga praw, arkusz przebiegu rozgrywki, 4 karty przebiegu rozgrywki, 4 plansze frakcji, 2 kości, 94 karty, 56 drewnianych pionków (25 wojowników Markizy de Kot, 20 wojowników Dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników Sojuszu Stworzeń Leśnych, 1 pionek Włóczęgi), żetony: 3 znaczniki relacji Włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żetony ruin, 6 tartaków Markizy de Kot, 6 warsztatów Markizy de Kot, 6 koszar Markizy de Kot, 7 gniazd Dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy Sojuszu Stworzeń Leśnych, 8 żetonów drewna Markizy de Kot, 1 twierdza Markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków Sojuszu Stworzeń Leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczonych literą "S", 4 przedmioty z ruin oznaczone literą "R".
Czas gry: 60-90 minut.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Gra o potędze i władzy Nikczemny Markiz de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jego rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. „Root” to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Źródło: bonito.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej