Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Jabłoński Wojciech
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing polityczny
(1)
Public relations
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 179, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Przynależność kulturowa
Gatunek
Opis zawartości: Środki masowego przekazu - a kampania wyborcza Kampania wyborcza prezydencka - Polska - 2005 r Środki masowego przekazu - a wojna 1991 r. iracka Dziennikarstwo Środki masowego przekazu - a wojna 2003 - amerykańsko-iracka Dziennikarstwo śledcze Środki masowego przekazu - a wybory prezydenckie - 2005 r. - Polska Kampania wyborcza - Polska Komunikacja polityczna - metody Środki masowego przekazu - a demokracja
Symbol UKD: 316.77
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej