Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Reklama internetowa Handel elektroniczny Promocja handlowa - metody Internet - historia Portal internetowy Internet - a obyczaje towarzyskie Segmentacja rynku Internet Marketing bezpośredni - a poczta elektroniczna
Symbol UKD: 004.738.5:339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej