Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(1)
Autor
Brandt Richard L
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Brin, Sergey (1973- )
(1)
Google
(1)
Page, Larry (1973- )
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Na okładce podtytuł: historia komputerowych geeków, którzy stworzyli najcenniejszą markę świata.
Wyprawa w głąb umysłów twórców firmy Google. Czego mogą nas nauczyć Larry Page i Sergey Brin? Google to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. W ciągu ledwie kilku lat stała się równie rozpoznawalna i ważna, co Coca Cola czy Microsoft. Jak udało się tego dokonać? Richard L. Brandt zrobił wszystko, aby odkryć sekret dwóch facetów, którzy zmienili oblicze Internetu oraz nadali nowe znaczenie słowu „szukać”. Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej