Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Autor
Sala Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
E-mail marketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Świeże podejście do e-mail marketingu / Paweł Sala. - Kraków : Paweł Sala, copyright 2011. - 138, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Autor
Gatunek
Wydawca: Paweł Sala
Symbol UKD: 004.738.5:339.138
Na okł. podtyt.: czyli O tym jak zmienić 1 złotówkę w 3 796 zł... i nie tylko.
E-mail marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie naj efektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Jak podaje Direct Marketing Association (DMA), zainwestowanie jednej złotówki w e-mail marketing daje zwrot na poziomie 43 zł - to tak zwany wskaźnik ROI (Return On Investment). Inne badania, przeprowadzone przez ForeSee Results w 2010 roku jasno pokazują, że newsletter to druga najpotężniejsza siła, która kieruje odbiorców na naszą stronę (pierwsza to znajomość marki). Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej