Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(1)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(3)
Autor
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Tetla Agnieszka
(1)
Urban Wiesław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(2497)
Przyjaźń
(1377)
Rodzina
(1364)
II wojna światowa (1939-1945)
(1341)
Miłość
(1334)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(1098)
Zabójstwo
(1039)
Śledztwo i dochodzenie
(897)
Relacje międzyludzkie
(826)
Płyty gramofonowe
(805)
Magia
(734)
Władcy
(662)
Życie codzienne
(630)
Rodzeństwo
(614)
Dziewczęta
(611)
Policjanci
(599)
Zwierzęta
(582)
Turystyka
(570)
Literatura
(548)
Nastolatki
(540)
Pisarze polscy
(526)
Małżeństwo
(514)
Sekrety rodzinne
(514)
Dzieci
(508)
Żydzi
(471)
Arystokracja
(457)
Trudne sytuacje życiowe
(441)
Osoby zaginione
(438)
Sztuka
(437)
Uczniowie
(432)
Uprowadzenie
(421)
Prywatni detektywi
(394)
Ludzie a zwierzęta
(380)
Poszukiwania zaginionych
(377)
Język polski
(367)
Kultura
(362)
Sieroty
(359)
Uczucia
(358)
Filozofia
(356)
Psy
(345)
Dziennikarze
(342)
Relacja romantyczna
(335)
Obyczaje i zwyczaje
(334)
Polityka
(333)
Przestępczość zorganizowana
(332)
Szlachta
(328)
Psychologia
(314)
Politycy
(313)
Chłopcy
(309)
Matki i córki
(309)
Podróże
(309)
Wojsko
(308)
Zemsta
(302)
Dojrzewanie
(291)
Boże Narodzenie
(289)
Wybory życiowe
(278)
Seryjni zabójcy
(277)
Spisek
(277)
Lekarze
(274)
Duchowieństwo katolickie
(258)
Mężczyzna
(253)
Walka dobra ze złem
(247)
Wakacje
(245)
Duchy
(244)
Władza
(241)
Pisarze
(239)
Aktorzy polscy
(238)
Ojcowie i córki
(230)
Samotność
(230)
Polacy za granicą
(228)
Koty
(225)
PRL
(225)
Zjawiska paranormalne
(225)
Poeci polscy
(220)
Holokaust
(216)
Książęta i księżne
(211)
Demony
(210)
Zakochanie
(205)
Przedmioty magiczne
(204)
Etnografia
(199)
Film
(199)
Teatr
(195)
Wojownicy
(193)
Czarownice i czarownicy
(191)
Nazizm
(187)
Podróże w czasie
(186)
Śmierć
(185)
Więźniowie obozów
(180)
Socjologia
(179)
Zdrada
(177)
Ludzie bogaci
(176)
Chrześcijaństwo
(174)
Dziadkowie i wnuki
(173)
Geografia
(172)
Wojna
(172)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(170)
Ojcowie i synowie
(169)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(168)
Rody
(168)
Samobójstwo
(165)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Forma i typ
Opis zawartości: Konsumenci (ekon.) - a media społecznościowe Konsumenci (ekon.) - a kryzys gospodarczy 2008 r Konsumenci (ekon.) - a usługi Konsumenci (ekon.) - a globalizacja Ekonomia behawioralna Ludzie starzy - a konsumpcja (ekonomia) Segmentacja rynku Etnocentryzm konsumencki Single (socjologia) - a konsumpcja (ekonomia)
Symbol UKD: 366.1:316.6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją?Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej