Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(5)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(1)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Chiacchiera Martino
(2)
Aucomte Jonathan
(1)
Babičius Dmitrijus
(1)
Clément Élodie
(1)
Conzadori Remo
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Fraga Roberto
(1)
Kastanauskas Tadas
(1)
Lapinskas Marijus
(1)
Lapinskienė Justina
(1)
Molero Dany
(1)
Pētersons Reinis (1981- )
(1)
Rivière Théo
(1)
Wójtowicz Joanna
(1)
Zilbalodis Gints (1994- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(5)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza do gry, 2 kości Gigantycznych Fal (1 czarna, 1 biała), 3 żetony Ptaków, 26 kart (15 kart Akcji, 11 kart Scenariuszy), 51 płytek, 1 płytka Łodzi, 8 płytek przeszkód Scenariusza, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Flow to kooperacyjna gra inspirowana przebojowym filmem animowanym, która wciąga graczy w wir ekscytującej przygody pełnej dynamicznej akcji, potężnych fal i błyskawicznych decyzji. Wspólnie jako zespół gracze starają się pomóc kotu i jego towarzyszom bezpiecznie wrócić na łódź. Aby to osiągnąć, zagrywają kafelki lub karty akcji, tworząc bezpieczną ścieżkę do przepłynięcia – wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym. Szybkie myślenie i umiejętność podejmowania decyzji mogą uratować zwierzęta i pozwolić im kontynuować podróż, zanim opadną z sił. Gracze współpracują, aby połączyć cztery pola zwierząt z kafelkiem łodzi, dobierając i zagrywając kafelki lub wykonując specjalne akcje z kart. Jeśli zabraknie kafelków, a zwierzęta nie zostaną połączone z łodzią, wszyscy przegrywają. Jeżeli uda się wykonać zadanie – gratulacje! Zwierzęta są uratowane! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 44 karty (po 11 w 4 kolorach+ 1 Joker), 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 4 duże pionki, 4 małe pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek, 1 wskazówka, 1 planszę do gry, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 46 kart, 11 żetonów złotych jaj, 9 żetonów liści, żeton startowy, 4 pionki graczy, składana plansza z kurą, magiczna fasola 3D, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczęło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej liczby złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i uwolnić Jasia? Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: domek-pudełko, 2 dwustronne plansze pytań, plansza mieszkania (ze ścianami i innymi elementami 3D), pionek myszek, pionek koszyka, 10 drewnianych dysków przedmiotów, 14 żetonów pytań, 10 żetonów przedmiotów/spód żetonu, 4 żetony pokoi/spód żetonu, 14 dwustronnych żetonów odpowiedzi, latarka, instrukcja do gry, instrukcja złożenia domku.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Myszkowanie to kooperacyjna gra obserwacyjna. Gracze mają 30 sekund, by zajrzeć przez okna do oświetlonego latarką mysiego domku i dostrzec zagubione przedmioty. Kiedy zgaśnie światło, będą musieli odpowiedzieć na pytania, jakie zada im sama gra. Wszyscy uczestnicy rozgrywki wygrywają, jeśli uda się im zdobyć za prawidłowe odpowiedzi co najmniej 12 punktów do końca czwartej rundy. Gra posiada 4 poziomy trudności dopasowane do możliwości dzieci w różnym wieku. Jej unikatowym elementem jest trójwymiarowy domek myszek, do którego dzieci mogą zajrzeć. Źródło: platon.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złota rybka / [autor] Ewa Falkowska ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2022. - 1 pudełko ; 19x19x4 cm.
Zawartość: 1 plansza do gry złożona z dwóch elementów, 16 kafelków życzeń, 16 kafelków spełnionych życzeń, 4 kafelki śmieci, 4 chmurki marzeń, pionek złotej rybki, drewniana kostka, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 3-5.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gra pełna emocji, która rozwija spostrzegawczość dziecka, ćwiczy pamięć i uważność oraz uczy twórczego myślenia. Dodatkowym walorem gry jest fakt, że porusza temat ekologii. W trakcie rozgrywki gracze będą starali się sprawić, aby złota rybka spełniła ich życzenia. Dodatkowo gracze pomagają rybce, oczyszczając jezioro ze śmieci. Źródło: granna.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Potwory od kuchni / Roberto Fraga ; ilustracje: Dany Molero. - Warszawa : Granna, copyright 2024. - 1 pudełko ; 23x18x4 cm.
Zawartość: 39 kart ścieżek (17 dla początkujących potworków, 17 dla zaawansowanych potworków (z białą gwiazdką na odwrocie), 5 kart potworków, 6 drewnianych żetonów posiłków, instrukcja.
Czas gry: 10 min.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Pora na podwieczorek! Wygłodniałe stworki ruszają na poszukiwania smakołyków, czasem jednak trudno znaleźć najsmaczniejsze kąski. Poza tym konkurencja nie śpi, więc do dzieła! Potwory od kuchni to gra, w której liczą się spostrzegawczość, szybkość i refleks. Kto pierwszy zapełni brzuszek potworka? Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej