Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(7)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Blanchot Denis
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Freudenreich Oliver
(1)
Jackson Steve (1951- )
(1)
Kovalic John. Ilustracje
(1)
Lisowski Michał
(1)
Shafir Haim
(1)
Sorrentino Silvano
(1)
Vogt Rolf
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Escape rooms
(1)
Gatunek
Powieść
(23753)
Powieść obyczajowa
(7683)
Kryminał
(4271)
Opowiadania i nowele
(4065)
Opracowanie
(3772)
Gry w karty
(-)
Biografia
(2973)
Thriller
(2442)
Romans
(2275)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2244)
Powieść przygodowa
(2044)
Pamiętniki i wspomnienia
(2038)
Fantastyka
(1852)
Publicystyka
(1543)
Powieść historyczna
(1520)
Fantasy
(1387)
Encyklopedia
(1247)
Wiersze
(1152)
Literatura dziec. polska
(1144)
Saga rodzinna
(1127)
Poradnik
(965)
Komiks
(895)
Antologia
(777)
Podręczniki akademickie
(761)
Wydawnictwa popularne
(677)
Reportaż
(675)
Książka obrazkowa
(674)
Poezja polska
(587)
Wydawnictwa dla młodzieży
(557)
Przewodnik turystyczny
(553)
Powieść biograficzna
(552)
Romans historyczny
(543)
Literatura dziecięca
(515)
Lektura z opracowaniem
(505)
Manga
(473)
Muzyka rozrywkowa
(464)
Publikacje dla dzieci
(456)
Powieść psychologiczna
(451)
Literatura polska
(450)
Powieść francuska
(408)
Opowiadanie polskie
(406)
Podręczniki
(379)
Bajki i baśnie
(369)
Publikacja bogato ilustrowana
(369)
Science fiction
(369)
Pieśń i piosenka
(367)
Horror
(353)
Literatura młodzież. polska
(337)
Relacja z podróży
(297)
Literatura
(294)
Powieść niemiecka
(293)
Powieść podróżnicza
(276)
Wywiad dziennikarski
(274)
Album
(263)
Opowiadania i nowele przygodowe
(259)
Dramat (gatunek literacki)
(255)
Literatura dziec. angielska
(252)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(240)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(239)
Publicystyka polska
(208)
Dramat polski
(203)
Literatura dziec. amerykańska
(201)
Legendy i podania
(198)
Bibliografia
(196)
Komedia
(196)
Esej
(178)
Epos
(174)
Słownik języka polskiego
(173)
Podręcznik
(172)
Literatura młodzież. angielska
(166)
Literatura młodzież. amerykańska
(163)
Tragedia
(161)
Szkic literacki
(155)
Literatura dziec. niemiecka
(150)
Adaptacja literacka
(142)
Powieść rosyjska
(133)
Słownik biograficzny
(130)
Książka kucharska
(128)
Gry i zabawy umysłowe
(127)
Rock
(127)
Słownik
(123)
Listy
(122)
Powieść kanadyjska
(113)
Powieść angielska
(110)
Literatura dziec. francuska
(109)
Powieść hiszpańska
(109)
Atlas
(106)
Powieść australijska
(105)
Powieść erotyczna
(105)
Satyra
(104)
Albumy fotograficzne
(103)
Gry planszowe
(99)
Monografia
(98)
Wywiad-rzeka
(94)
Księga pamiątkowa
(93)
Dystopia
(91)
Kalendarium
(87)
Felieton
(86)
Opowiadanie amerykańskie
(85)
Analiza i interpretacja
(84)
Malarstwo (sztuka)
(84)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(11)
11 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Spot it! / Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory Company. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
W metalowym, żółto-fioletowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 165 kart, 1 kość sześciościenna, instrukcja: 11 s.
Czas gry: 1-2 godz.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Munchkin – Edycja 2015 to najnowsza wersja „podstawki” do gry karcianej Munchkin, w której znajdziecie 165 kart oczywiście ze świetnymi grafikami autorstwa Johna Kovalica. Schodzisz do podziemi. Zabijasz wszystko, co spotkasz na swojej drodze. Oszukujesz kumpli i kradniesz ich ekwipunek. Zabierasz tyle skarbów, ile się da i zwiewasz. Przyznaj, że to kochasz! Munchkin to niekolekcjonerska gra karciana, która oddaje urok typowej gry fabularnej bez tego całego durnego odgrywania postaci. Musisz tylko zabijać potwory i zbierać magiczne przedmioty! Szybka partyjka Munchkina sprawi, że bywalcy sesji RPG będą pękać ze śmiechu. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : gra karciana / Reiner Knizia ; ilustracje Rolf Vogt. - [Warszawa] : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko ; 13x10x3 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 kart koloru, 12 kafelków żółwi, 50 kart ruchu, instrukcja.
Czas gry: do 15 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Pędzące Żółwie – niekwestionowany hit Egmontu ostatnich 8 lat w kompaktowej wersji. Teraz jeszcze łatwiej zabrać swoją ulubioną grę wyścigową na wyjazd. W pudełku jest 12 kartonowych żółwików i karty, ale nie ma planszy, która w tej wersji jest niepotrzebna. Gra doskonale oddaje emocje i rywalizacje ze swojego pierwowzoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 9 płytek polan, 2 karty pomocy, instrukcja: 12 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój. W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa? Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 kart taktyki, 7 płytek z tamą, 2 karty pomocy, instrukcja: 15 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Spór o Bór 2: Na tamę marsz to kultowa gra taktyczna dla dwóch graczy autorstwa Reinera Knizii z ilustracjami Piotra Sokołowskiego. W grze wcielacie się w liderów dowodzących zwierzętami w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną z nich na drugą stronę. Obrońca nie może do tego dopuścić. Tylko jedna armia zwycięży w tej bitwie! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Halli Galli : owocowy zawrót głowy / Haim Shafir ; grafika Oliver Freudenreich. - [Konin] : G3, copyright 2010. - 1 pudełko ; 17x13x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, 1 dzwonek, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Wielka sałatka owocowa z bananami, truskawkami, limonkami i śliwkami. Każdy gracz kolejno odwraca kartę zmieniając skład sałatki. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego rodzaju, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu z pozostałych graczy jedną kartę ze swojej zakrytej talii. Celem gry jest zdobycie największej liczby kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
DOS express. - Kraków : Mattel Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 9x6x2 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Mattel Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, instrukcja
Czas gry: ok 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W naszej ekipie UNO™ od dawna uważaliśmy, że dwójka jest lepsza od jedynki, a dziś ofi cjalnie to ogłaszamy! Jeśli lubisz UNO™, to jeszcze bardziej polubisz DOS™ ! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów. Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom. W nowej wersji ulubionej gry rodzinnej musisz krzyknąć „Dos!”, gdy w ręce zostaną Ci dwie karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jak łyse konie! : tego o mnie nie wiesz... - [Kraków] : Tactic Games, [2021]. - 1 pudełko ; 16x16x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Tactic Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 200 kart.
Czas gry: ok 15 min.
Wiek graczy: 15+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Czy Twoi przyjaciele wiedzą, jakie są Twoje wymarzone wakacje, albo z którym z celebrytów chcesz pójść na obiad? Sprawdź ich wiedzę! Przeczytaj pytanie, podaj opcje odpowiedzi i niech się wykażą! Wszyscy gracze będący w większości zdobywają kartę, a kto zbierze ich 5 – wygrywa! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Totem. - [Kraków] : Tactic Games, [2023]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Tactic Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 16 drewnianych totemów-pionków (po 4 w różnych kolorach), 4 karty z symbolami.
Czas gry: ok 30 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Bądź pierwszym, którego TOTEM przemierzy całą planszę. Gracze poruszają się po planszy, szukając prostej drogi do zwycięstwa. Podczas ruchu mogą zmieniać kolory ścian, by blokować przeciwników. Zasady gry są bardzo proste, ale specjalnie oznakowane pola sprawiają, że nie jest łatwo wygrać. - Pola zmieniają swe znaczenie, stąd każda rozgrywka to inne wyzwanie! - Fantastyczne drewniane pionki-totemy! - Możesz pobrać aplikację dla dodatkowej niespodzianki w grze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
UNO express. - Kraków : Mattel Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 9x6x2 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Mattel Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, instrukcja
Czas gry: ok 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
UNO to znana na całym świecie, popularna gra planszowa, która szybko zainteresuje każdego. Gra UNO Express jest podobna do przyspieszonej wersji gry UNO. Dwukrotnie mniejszy deck sprawia, że UNO Express jest łatwy do grania w dowolnym miejscu i czasie. Zasady gry są tak proste, że mogą w nią grać nawet przedszkolaki. Starsza publiczność z pewnością doceni hazard i niesamowitą szybkość rozgrywki. Talia UNO Express zawiera karty w czterech kolorach (niebieskim, żółtym, czerwonym i zielonym) z liczbami od zera do dziewięciu. Dostępne są również karty bonusowe: ?Weź jedną?, ?Zmień kierunek?, ?Pomiń ruch?, ?Kolor zamówienia? i ?Weź dwie?. Zestaw 56 kart i instrukcji. Gra jest idealna dla firmy liczącej od 2 do 4 graczy. Jak grać w UNO Express? Na początku gry wybierana jest osoba, która rozdaje 5 kart wszystkim graczom i odwraca wierzchnią kartę z talii, która rozpoczyna grę. W swojej turze każdy gracz musi umieścić w talii kartę, która pasuje do wierzchu w kolorze lub numerze. Umieszczając przedostatnią kartę z rąk w talii, gracz musi krzyknąć ?UNO!?. Jeśli nie ma na to czasu lub jeden z rywali krzyczy ?UNO!? zamiast tego musi wziąć 2 karty z puli i kontynuować grę. Gra kończy się, gdy jednemu z graczy skończą się karty. Następnie wszyscy uczestnicy liczą punkty za wszystkie pozostawione przez siebie karty. Punkty graczy są sumowane i dodawane na konto gracza, który jako pierwszy zakończył grę. Zwycięzcą UNO Express jest ten, który jako pierwszy zdobędzie 250 punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej