Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Drzazga Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Techniki sprzedaży Marketing bezpośredni Środki masowego przekazu - a promocja handlowa Przedsiębiorstwo - marketing Komunikowanie marketingowe Reklama Przedsiębiorstwo - a promocja handlowa Public relations
Symbol UKD: 658.1/.5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej