Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
tylko na miejscu
(27)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(3)
Filia nr 2 (Ryszki)
(9)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(3)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(4)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(3)
Filia nr 6 (Hankego)
(2)
Filia nr 9 (Prusa)
(5)
Filia nr 14 (Opolska)
(2)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(9)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(9)
Czytelnia filii nr 3 (Kasprowicza)
(2)
Czytelnia filii nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Czytelnia filii nr 5 (pl.Mickiewicza)
(6)
Czytelnia filii nr 6 (Hankego)
(1)
Czytelnia filii nr 14 (Opolska)
(1)
Czytelnia filii nr 18 (Gwarecka)
(1)
Czytelnia filii nr 19 (Kilińskiego)
(4)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(8)
Gabinet instrukcyjny (Sobieskiego)
(3)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(34)
Autor
Kotler Philip
(6)
Altkorn Jerzy
(5)
Mruk Henryk
(4)
Pilarczyk Bogna
(3)
Kramer Teodor
(2)
Loska Magdalena
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Ambler Tim
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Belka Marek
(1)
Bendremer Ellen
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Blokus Wiesława
(1)
Chwałek Jacek
(1)
Chyrek Henryk
(1)
Cyr Donald G
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falkowska-Olszewska Justyna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawron Ewa
(1)
Getz Gary
(1)
Gray Douglas A
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hingston Peter
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komor Marcin
(1)
Kornak Aleksander S
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłyś Ryszard
(1)
Lee Nancy
(1)
Linczowski Czesław
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Miles Louella
(1)
Nowacki Robert
(1)
Patten Dave
(1)
Perek Marzena
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piwowarska Anna
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Przybysz Janina
(1)
Przybyszewski Krzysztof
(1)
Ratajczak Piotr
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sadowski Adam
(1)
Schwalbe Heinz
(1)
Strużycki Marian
(1)
Styś Aniela
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szolc Michał
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szymczak Jadwiga
(1)
Szymków-Sudziarska Aleksandra
(1)
Thomas Jacquelyn S
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Turkowski Marek
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Vipperman Carol
(1)
Westwood John
(1)
Withers Jean
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zając Michał
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Środa Jacek
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logistycy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2472)
Przyjaźń
(1364)
Rodzina
(1343)
II wojna światowa (1939-1945)
(1332)
Miłość
(1330)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1082)
Zabójstwo
(1028)
Śledztwo i dochodzenie
(891)
Relacje międzyludzkie
(816)
Płyty gramofonowe
(805)
Magia
(731)
Władcy
(660)
Życie codzienne
(623)
Rodzeństwo
(612)
Dziewczęta
(605)
Policjanci
(594)
Zwierzęta
(578)
Turystyka
(570)
Literatura
(545)
Nastolatki
(539)
Pisarze polscy
(522)
Małżeństwo
(510)
Dzieci
(508)
Sekrety rodzinne
(505)
Żydzi
(468)
Arystokracja
(451)
Sztuka
(437)
Osoby zaginione
(430)
Trudne sytuacje życiowe
(430)
Uczniowie
(426)
Uprowadzenie
(419)
Prywatni detektywi
(393)
Ludzie a zwierzęta
(377)
Poszukiwania zaginionych
(375)
Język polski
(367)
Kultura
(363)
Sieroty
(358)
Filozofia
(356)
Uczucia
(354)
Psy
(340)
Dziennikarze
(338)
Obyczaje i zwyczaje
(332)
Polityka
(332)
Relacja romantyczna
(331)
Przestępczość zorganizowana
(330)
Szlachta
(327)
Psychologia
(314)
Politycy
(313)
Wojsko
(308)
Matki i córki
(307)
Podróże
(304)
Chłopcy
(303)
Zemsta
(298)
Dojrzewanie
(290)
Boże Narodzenie
(287)
Wybory życiowe
(275)
Lekarze
(274)
Seryjni zabójcy
(274)
Spisek
(272)
Duchowieństwo katolickie
(258)
Mężczyzna
(253)
Wakacje
(245)
Walka dobra ze złem
(245)
Duchy
(243)
Władza
(239)
Aktorzy polscy
(236)
Pisarze
(236)
Samotność
(230)
Ojcowie i córki
(229)
Polacy za granicą
(228)
Koty
(225)
Zjawiska paranormalne
(224)
PRL
(223)
Poeci polscy
(217)
Holokaust
(214)
Książęta i księżne
(211)
Demony
(210)
Przedmioty magiczne
(204)
Zakochanie
(204)
Etnografia
(197)
Film
(196)
Teatr
(192)
Wojownicy
(192)
Czarownice i czarownicy
(190)
Nazizm
(188)
Podróże w czasie
(185)
Śmierć
(184)
Więźniowie obozów
(180)
Socjologia
(179)
Zdrada
(177)
Chrześcijaństwo
(174)
Ludzie bogaci
(173)
Geografia
(172)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(170)
Wojna
(170)
Dziadkowie i wnuki
(168)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(168)
Rody
(167)
Ojcowie i synowie
(166)
Nauczyciele
(164)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Podręczniki
(5)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Reportaż
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Turystyka - marketing Turystyka - reklama Turystyka - ceny Hotelarstwo - a turystyka Akwizycja - a turystyka Promocja handlowa - turystyka Segmentacja rynku - turystyka Biura podróży Kanały marketingowe - turystyka Turystyka - zarządzanie
Symbol UKD: 338.48:339.13](438)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 7]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [2] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 338.48:339.13](07)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd.1 [dodr.]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1997. - 202,[2] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Opis zawartości: Turystyka - marketing Turystyka - ceny - polityka Turystyka - reklama Promocja handlowa - turystyka Usługi - turystyka Kanały marketingowe - turystyka Segmentacja rynku - a turystyka Turystyka - marketing - badanie
Symbol UKD: 338.48:339.13](07)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - [Wyd. 1, dodr. 5]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [2] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Symbol UKD: 338.48:339.13](07)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr. ; 20 cm.
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Przedsiębiorstwo - a marketing Konkurencja Kanały marketingowe Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Ceny - a marketing Reklama Promocja handlowa Segmentacja rynku Nowy produkt Marketing - badanie Marketing bezpośredni Otoczenie firmy
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Przedsiębiorstwo - a marketing Konkurencja Kanały marketingowe Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Ceny - a marketing Reklama Promocja handlowa Segmentacja rynku Nowy produkt Marketing - badanie Marketing bezpośredni Otoczenie firmy
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Kanały marketingowe Marketing bezpośredni Agencje reklamowe Firma (nazwa) Ceny - a marketing Opakowania Reklama Promocja handlowa Nowy produkt Marketing - badanie Marketing - a globalizacja Public relations Segmentacja rynku
Symbol UKD: 339.138
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia nr 9 (Prusa)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia filii nr 3 (Kasprowicza)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia filii nr 5 (pl.Mickiewicza)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia filii nr 19 (Kilińskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Forma i typ
Opis zawartości: Negocjacje - a odmienność kulturowa Otoczenie firmy Przedsiębiorczość międzynarodowa - a kultura Przedsiębiorczość międzynarodowa - a tradycja Przedsiębiorczość międzynarodowa - a obyczaje Przedsiębiorczość międzynarodowa - a komunikacja werbalna Przedsiębiorczość międzynarodowa - a religia Przedsiębiorczość międzynarodowa - a komunikacja niewerbalna
Symbol UKD: 316.7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Wydawca: Helion
Opis zawartości: Telemarketing Handel - metody
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Rynek - badanie Konkurencja Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Prawo handlowe Ceny - a marketing Reklama Marketing - a techniki sprzedaży Plan marketingowy Nowy produkt Handel detaliczny Marketing - planowanie Techniki sprzedaży Kanały marketingowe Marketing międzynarodowy Marketing bezpośredni Otoczenie firmy Public relations Segmentacja rynku
Symbol UKD: 339.13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Techniki sprzedaży Marketing bezpośredni Środki masowego przekazu - a promocja handlowa Przedsiębiorstwo - marketing Komunikowanie marketingowe Reklama Przedsiębiorstwo - a promocja handlowa Public relations
Symbol UKD: 658.1/.5
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Marketing - badanie Marketing bezpośredni Marketing strategiczny Ceny - a marketing Reklama Promocja handlowa Nowy produkt - marketing Techniki sprzedaży Kanały marketingowe Marketing - a gospodarka Marketing międzynarodowy Rynek - marketing Public relations Segmentacja rynku
Symbol UKD: 339.13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Opis zawartości: Badania marketingowe Marka produktu Organizacja ucząca się Konsumenci (ekon.) Media społecznościowe
Symbol UKD: 339.138:005.336.4:004
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; tłumaczenie Marzena Perek. - Kraków : Signum, 1992. - 241, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Signum
Opis zawartości: Telemarketing Rynek - badanie Konkurencja Marketing - a środki masowego przekazu Marketing bezpośredni Ceny - a marketing Opakowania Reklama Promocja handlowa Plan marketingowy Nowy produkt Marketing - badanie Handel detaliczny Techniki sprzedaży Kanały marketingowe
Symbol UKD: 339.13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 stron : ilustracje ; 23 cm.
Przynależność kulturowa
Gatunek
Wydawca: Difin
Opis zawartości: Reklama internetowa Reklama prasowa Reklama radiowa Reklama telewizyjna
Symbol UKD: 07:339.138
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. Źródło: znak.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana żądza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach. „Odchodząc, należy zostawić świat w lepszym stanie, niż ten, w jakim go zastaliśmy” – zwykł mówić Arthur Sackler. Wybitny reporter Patrick Radden Keefe przedstawia historię rodziny, która z rzekomej troski o pacjentów uczyniła listek figowy dla swojej zachłanności. Imperium bólu to porażająca opowieść o ambicji i filantropii, o zbrodniach i bezkarności. O korumpowaniu publicznych instytucji, o chciwości i władzy. To także historia stulecia amerykańskiego kapitalizmu i świata, w którym pieniądz i sława wygrywają z etyką i człowieczeństwem. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 66/69 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Marketing - badanie
Symbol UKD: 339.138(083.1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej