Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Hingston Peter
(1)
Perek Marzena
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; tłumaczenie Marzena Perek. - Kraków : Signum, 1992. - 241, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Signum
Opis zawartości: Telemarketing Rynek - badanie Konkurencja Marketing - a środki masowego przekazu Marketing bezpośredni Ceny - a marketing Opakowania Reklama Promocja handlowa Plan marketingowy Nowy produkt Marketing - badanie Handel detaliczny Techniki sprzedaży Kanały marketingowe
Symbol UKD: 339.13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej