Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. : wykr. ; 20 cm.
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Przedsiębiorstwo - a marketing Konkurencja Kanały marketingowe Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Ceny - a marketing Reklama Promocja handlowa Segmentacja rynku Nowy produkt Marketing - badanie Marketing bezpośredni Otoczenie firmy
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej