Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Opis zawartości: Przedsiębiorstwo - a marketing Konkurencja Kanały marketingowe Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Ceny - a marketing Reklama Promocja handlowa Segmentacja rynku Nowy produkt Marketing - badanie Marketing bezpośredni Otoczenie firmy
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej