Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(1)
Autor
Cyr Donald G
(1)
Gray Douglas A
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Organizacja
(1)
Poradnictwo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Opis zawartości: Rynek - badanie Konkurencja Marketing strategiczny Konsumenci (ekon.) Prawo handlowe Ceny - a marketing Reklama Marketing - a techniki sprzedaży Plan marketingowy Nowy produkt Handel detaliczny Marketing - planowanie Techniki sprzedaży Kanały marketingowe Marketing międzynarodowy Marketing bezpośredni Otoczenie firmy Public relations Segmentacja rynku
Symbol UKD: 339.13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej