Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Autor
Kalota Rafał
(2)
Konieczka Corey
(2)
French Nate
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Miszta-Mars Aleksandra
(1)
Newman MJ
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Teuber Klaus (1952-2023)
(1)
Tkaczyk Łukasz
(1)
Valens Nikki
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Wiśniewski Jakub
(1)
Zwierzyński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Gry planszowe
(5)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 5 kart badaczy, 5 małych kart badaczy, 1 worek chaosu, 111 kart scenariuszy, 245 kart graczy, 61 żetonów zasobów, 44 żetony chaosu, 27 żetonów przerażenia, 40 żetonów obrażeń, 57 żetonów wskazówek/zagłady, 1 Księga kampanii, 1 Zasady wprowadzające, 1 Kompletna księga zasad.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym. - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Galakta
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, Almanach, 12 arkuszy badaczy wraz ze znacznikami badaczy i plastikowymi podstawkami, 4 arkusze przedwiecznych, 122 karty spotkań, 51 kart mitów, 16 kart tajemnic, 14 kart artefaktów, 40 kart zasobów, 36 kart stanów, 20 kart zaklęć, 4 karty schematów , 43 żetony potworów, 1 żeton głównego badacza, 20 żetonów biletów, 30 żetonów ulepszeń, 1 żeton tajemnicy, 36 żetonów wskazówek, 20 żetonów plugastwa, 9 żetonów bram, 78 żetonów zdrowia i poczytalności, 4 żetony pogłosek, 1 żeton omenu, 1 żeton zagłady, 4 kości, 1 żeton aktywnej ekspedycji, instrukcja.
Czas gry: 2-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-8.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Galakta
Symbol UKD: 794
Zawartość: dziennik, książka skryptów, arkusz scenariuszy, arkusze archiwum, plansza, 4 plastikowe nakładki, 12 plastikowych figurek, 4 plastikowe kości, 200 kart, 186 żetonów, 33 plastikowe znaczniki.
Czas gry: 45-120 min.
Wiek graczy: 18+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Gra kooperacyjna oparta na popularnej grze komputerowej stworzonej przez 11 Bit Studios.
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan - instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz? Tak właśnie wygląda This War of Mine: Gra planszowa - gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku. Obrabujecie napotkaną rodzinę z ostatnich zapasów? A może zabierzecie im tylko część lub nawet wspomożecie swoimi? Każdy wybór ma swoje konsekwencje, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. This War of Mine: Gra planszowa to zupełnie nowe podejście do rozgrywki. Dzięki systemowi Open&Play możecie rozpocząć grę od razu po wyjęciu jej z pudełka i rozłożeniu na stole. Nie znaczy to, że mechanika jest nieistotna - to gra została przygotowana tak, aby wszystko było intuicyjne i zrozumiałe nawet przy pierwszym podejściu. W trakcie tury będziecie wspólnie decydowali o losach Waszych postaci - czy ukryjecie się w ruinach i przymierając głodem spróbujecie znaleźć coś przydatnego w zgliszczach, czy też ostrożnie wyjdziecie na ulice, żeby poszukać jedzenia lub pomocy? A może ktoś spróbuje choć trochę poprawić warunki i zmontuje ze starych desek drzwi lub łóżko? Jest wiele możliwości, a każda znacząco wpływa na grę i toczącą się opowieść. Osią gry jest Księga Skryptów - ponad 1900 opowieści, które sprawią, że żadna gra nie będzie taka sama. W czasie rozgrywki na pewno zdarzy się, że zostaniecie odesłani do Księgi Skryptów. Znaleźliście podejrzaną piwnicę? Spotkaliście rannego żołnierza? Natknęliście się na opuszczony hotel? Skonsultujcie się z odpowiednim skryptem, żeby zobaczyć, jak przebiegnie wydarzenie. Co więcej skrypty nie są zwykłymi opisami - zazwyczaj będziecie jeszcze musieli dokonać wyboru - przeszukacie piwnicę, czy odejdziecie, bo spodziewacie się zasadzki? Pomożecie żołnierzowi, czy haniebnie wykorzystacie sytuację, a może po prostu miniecie go bez cienia współczucia? Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Wojna nadchodzi, ale nie jesteś na nią gotowy. Czy zdołasz przetrwać w trudnych warunkach oblężonego miasta? Jak potoczą się losy Twoje i Twoich towarzyszy? Dacie się ponieść instynktom czy zachowacie człowieczeństwo? This War of Mine: Gra planszowa przyniesie jedne z najtrudniejszych dylematów w Twoim życiu - w drugiej połowie roku sprawdzisz, co naprawdę oznacza słowo „przetrwać”. Uwaga! Gra przeznaczona jest wyłącznie dla graczy pełnoletnich! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; [ilustracje: Michael Menzel]. - Kraków : Galakta, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Zawartość: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 4 karty budowy, 2 karty specjalne, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 102 pionki, 1 figurka złodzieja, 4 pudełka na pionki, 2 kości, 2 podstawki na karty, almanach (24 strony), instrukcja (4 strony).
Czas gry: 75 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar - prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje. Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart - wygrywa. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 broszury (Zasady wprowadzające, Kompletna księga zasad), 1 dwuczęściowa plansza, 2 arkusze stronnictw, 153 figurki ( 89 imperialnych :( 24 myśliwce, 8 transportowców, 8 niszczycieli, 2 niszczyciele gwiazd, 2 gwiazdy, 1 gwiazda w budowie, 30 szturmowców, 10 AT-ST, 4 AT-AT), 64 rebelianckich : ( 8 X-WIng, 12 Y-Wing, 4 Rebel transportowce, 4 Koreliańskie korwety, 3 krążowniki, 21 żołnierzy, 6 śmigaczy, 3 generatory osłon, 3 działa jonowe)), 25 pionków postaci, 83 duże karty (15 kart celów, 68 kart misji (39 imperialnych, 29 rebelianckich)) 95 małych kart ( 31 sond, 30 taktyki (15 naziemnych, 15 kosmicznych), 34 karty akcji ( 16 imperialnych, 18 rebelianckich)), 10 kości 6k, (5 czerwonych, 5 czarnych), 93 żetony (3 znaczniki zniszczonych układów, 7 pierścieni dodatków, 1 znacznik czasu, 1 znacznik reputacji, 1`0 żetonów sabotażu, 27 znaczników zniewolenia, 12 znaczników poparcia Rebelii, 32 żetony uszkodzeń (24 pojedyncze, 8 podwójnych)).
Czas gry: 3-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ostatnie szczątki Starej Republiki zniknęły, zaś Imperium wprowadziło w galaktyce rządy strachu. Nowa stacja bojowa, Gwiazda Śmierci, jest dość potężna, by stłumić każdy opór. Mimo to jest jeszcze nadzieja. Garstka śmiałków postanowiła stawić czoła wrogowi. Ze swojej tajnej bazy rebelianci planują zadać Imperium decydujący cios i przywrócić wolność w galaktyce. Gra planszowa Star Wars: Rebelia pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu. Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie! Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach. Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej