Logopedzi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(3)
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(1)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(1)
Górka-Pik Natalia
(1)
Karwowska Aleksandra
(1)
Kłos Joanna
(1)
Lorens Gabriela
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Więcek-Poborczyk Izabela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(7145)
9-13 lat
(5626)
6-8 lat
(5143)
Młodzież
(4300)
14-17 lat
(3240)
Logopedzi
(4)
0-5 lat
(3136)
Niewidomi
(535)
Szkoły średnie
(178)
Szkoły podstawowe
(148)
Dorośli
(129)
18+
(123)
Szkoły wyższe
(50)
Rodzice
(45)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Nauczyciele
(15)
Nauczanie początkowe
(11)
Licea
(10)
Gimnazja
(9)
Szkoły artystyczne
(7)
Chłopcy
(6)
Dziewczęta
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Klasa 7.
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Pedagodzy
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Ekonomiści
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 8.
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Aktorzy
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Klasa 4.
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Niedowidzący
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zaburzenia mowy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Fonetyka
(1)
Gesty
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Życie codzienne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(3)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Uczę się Opowiadać)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Biblioteka nieczynna do 20240502
Filia nr 14 (Opolska)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Książka Strategie sensoryczne w jedzeniu i mówieniu to przede wszystkim podręcznik dla logopedów, neurologopedów, psychologów, pedagogów specjalnych oraz terapeutów integracji sensorycznej. Pozwala na poszerzenie lub zdobycie wiedzy dotyczącej rozwoju motorycznego, kształtowania się mowy i jej zaburzeń oraz zasad karmienia i wprowadzania pełnowartościowej diety u dzieci, od niemowląt poczynając. Publikacja oparta jest na najnowszych doniesieniach ze światowej i polskiej literatury oraz na doświadczeniach autorek w pracy z dziećmi z opóźnieniami i zaburzeniami neurorozwojowymi. Dzięki temu jej zawartość merytoryczna wykracza poza ramy programu studiów z zakresu logopedii i neurologopedii, integracji sensorycznej oraz innych kierunków psychologiczno-pedagogicznych. Stanowi więc kompendium wiedzy nie tylko dla studentów. Autorki przedstawiają wzajemne powiązania i zależności funkcjonalne wymienionych obszarów rozwojowych w aspekcie neurofizjologii oraz teorii integracji sensorycznej. Punkt wyjścia stanowi charakterystyka zaburzeń sensomotorycznych dotyczących karmienia, wybiórczej diety i rozwoju mowy według teorii integracji sensorycznej. Czytelnik znajdzie w książce wskaźniki dysfunkcji, określone procedury diagnostyczne i terapeutyczne oraz ćwiczenia do domowego programu terapii. Układ graficzny (tabele, ilustracje, wyróżnienie istotnych fragmentów tekstu, indeks oraz kolorowe plansze do ćwiczeń) pozwoli czytelnikowi łatwiej i szybciej przyswoić oraz utrwalić najważniejsze zagadnienia przydatne w praktyce zawodowej. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język dzieci rozwija się w różnym tempie i nie każde opóźnienie świadczy o zaburzeniu. Kiedy mowa nie pojawia się dość długo, a rówieśnicy już mówią, u rodziców i opiekunów budzi się zrozumiały niepokój. Są tacy, którzy zakładają, że kiedyś w końcu pojawi się sama, ale są i tacy, którzy nie podzielają tego optymizmu. Zadają sobie wówczas kluczowe pytania: „Dlaczego dziecko nie mówi?” oraz „Czy i kiedy zacznie mówić?”. Niestety na te proste pytania nie ma równie prostej odpowiedzi. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej