Pedagodzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(1)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(2)
Autor
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Benedyk Alicja
(1)
Brożyńska Iwona
(1)
Górka-Pik Natalia
(1)
Miłowska Monika
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Shmel'ova Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(7149)
9-13 lat
(5627)
6-8 lat
(5147)
Młodzież
(4300)
14-17 lat
(3240)
Pedagodzy
(3)
0-5 lat
(3136)
Niewidomi
(535)
Szkoły średnie
(178)
Szkoły podstawowe
(148)
Dorośli
(129)
18+
(123)
Szkoły wyższe
(50)
Rodzice
(45)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Nauczyciele
(15)
Nauczanie początkowe
(11)
Licea
(10)
Gimnazja
(9)
Szkoły artystyczne
(7)
Chłopcy
(6)
Dziewczęta
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Klasa 7.
(4)
Logopedzi
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Szkoły ponadpodstawowe
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Ekonomiści
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 8.
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Aktorzy
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Klasa 4.
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Niedowidzący
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Integracja sensoryczna
(2)
Budownictwo drewniane
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Klęski elementarne
(1)
Miasta
(1)
Powódź
(1)
Projektowanie zrównoważone
(1)
Rozwój fizyczny dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Slumsy
(1)
Ubóstwo
(1)
Wolontariat
(1)
Współdziałanie
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
3 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Dziecko a integracja sensoryczna / Anna Jean Ayres. - Warszawa : Fundacja Edukacji Nowoczesnej, 2020. - 1 Płyta CD : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Książka Dla Kazdego)
Nagrane w standardzie DAISY.
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 502/504(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Książka Strategie sensoryczne w jedzeniu i mówieniu to przede wszystkim podręcznik dla logopedów, neurologopedów, psychologów, pedagogów specjalnych oraz terapeutów integracji sensorycznej. Pozwala na poszerzenie lub zdobycie wiedzy dotyczącej rozwoju motorycznego, kształtowania się mowy i jej zaburzeń oraz zasad karmienia i wprowadzania pełnowartościowej diety u dzieci, od niemowląt poczynając. Publikacja oparta jest na najnowszych doniesieniach ze światowej i polskiej literatury oraz na doświadczeniach autorek w pracy z dziećmi z opóźnieniami i zaburzeniami neurorozwojowymi. Dzięki temu jej zawartość merytoryczna wykracza poza ramy programu studiów z zakresu logopedii i neurologopedii, integracji sensorycznej oraz innych kierunków psychologiczno-pedagogicznych. Stanowi więc kompendium wiedzy nie tylko dla studentów. Autorki przedstawiają wzajemne powiązania i zależności funkcjonalne wymienionych obszarów rozwojowych w aspekcie neurofizjologii oraz teorii integracji sensorycznej. Punkt wyjścia stanowi charakterystyka zaburzeń sensomotorycznych dotyczących karmienia, wybiórczej diety i rozwoju mowy według teorii integracji sensorycznej. Czytelnik znajdzie w książce wskaźniki dysfunkcji, określone procedury diagnostyczne i terapeutyczne oraz ćwiczenia do domowego programu terapii. Układ graficzny (tabele, ilustracje, wyróżnienie istotnych fragmentów tekstu, indeks oraz kolorowe plansze do ćwiczeń) pozwoli czytelnikowi łatwiej i szybciej przyswoić oraz utrwalić najważniejsze zagadnienia przydatne w praktyce zawodowej. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej