Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(9)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(6)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(3)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Szewczyk Michał
(2)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Bolik Tomasz
(1)
Cabała Nikodem (1980- )
(1)
Coda Francisko
(1)
Czuba Sławomir
(1)
Friedrich Michał
(1)
Hayashi Hisashi
(1)
Hibner Roksana
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Levet Yoann
(1)
Popielarz Ewa
(1)
Rak Radek (1987- )
(1)
Reynaud Jean-Baptiste
(1)
Spada David
(1)
Tartarotti Stefano (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Zombi (stworzenia fantastyczne)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Gry planszowe
(6)
Gry w karty
(5)
Gry paragrafowe
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
10 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 38 kart Akcji, 16 kafelków Planszy, 18 żetonów Domu, 4 pionki kotków, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gracze wcielają się w małe kotki, które zasnęły po beztroskiej zabawie na ciężarówce, a po przebudzeniu stwierdziły, że zostały przewiezione w nieznane im miejsce. Cel gry łatwo odgadnąć – trzeba odnaleźć właściwą drogę do domu. Kotki mają do wyboru dwie akcje – szukać posiłku bądź szukać domu, a przynajmniej dowiedzieć się, jakie są jego charakterystyczne cechy. W drodze do domu być może będą musiały stoczyć walkę albo natrafią na karty pecha, ale wszystko skończy się dobrze, bo przecież koty zawsze spadają na cztery łapy. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lipowo : kto zabił? / projekt gry Michał Friedrich ; ilustracje Nikodem Cabała. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - 1 pudełko ; 22x16x5 cm.
Zawartość: 1 plansza, 40 kart (14 dowodów, 2 zeznania, 14 plotek, 10 postaci), 20 żetonów łapówki, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 notes śledczy, 5 teczek spraw, 5 ołówków, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 16-99.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Gra śledcza na podstawie książek Katarzyny Puzyńskiej.
Gra pozwoli Wam wcielić się w bohaterów moich książek i rozwiązać nieskończenie wiele rozmaitych śledztw. W zaciszu własnego domu, albo gdzieś w terenie. Gdziekolwiek tylko chcecie! Odważycie się zmierzyć z zagadką, kto zabił? Katarzyna Puzyńska Wcielcie się w postaci znane z książek Katarzyny Puzyńskiej. Obserwujcie współgraczy, zadawajcie właściwe pytania, notujcie w swoich teczkach sprawy zasłyszane plotki i dowody, aby wydedukować jak najwięcej z otrzymanych odpowiedzi. Zawsze możecie też wręczyć łapówkę w zamian za zeznanie w kluczowej kwestii. Jednak rozwiązanie śledztwa nie tkwi w tym, co już wiemy, ale w tym, co nam umyka... Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 40 kart poziomów, 10 kart resetu, 3 karty pauzy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W tej grze gracze nie rywalizują ze sobą – zamiast tego starają się wspólnie przejść przez wszystkie 10 poziomów każdego z 5 światów. Robią to, zagrywając karty na siatkę o wielkości 5 na 10 kart – i licząc na to, że uda im się zwyciężyć. Każdy odwiedzany przez nich świat jest reprezentowany przez oddzielny rząd kart na stole. Aby wygrać, gracze muszą umieścić na siatce wszystkie 40 kart poziomów i 10 kart resetów. Jeśli w swojej turze gracz nie jest w stanie zagrać żadnej karty, rozgrywka (i przygoda) kończą się porażką. Źródło: muduko.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 5-99.
Ilość graczy: 1-18.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. W Krainie Baśni gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 40 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 5-99.
Ilość graczy: 1-18.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W Krainie Legend to gra na spostrzegawczość, w której każda plansza przedstawia różne polskie legendy, od morza z Juratą, przez zamek z Białą Damą, po krakowski rynek z tańczącym Lajkonikiem. Ta gra rodzinna skupia się na przenikliwości i posiada piękne ilustracje od Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów gry zapewni wiele godzin dobrej zabawy dla wszystkich członków rodziny. Oprócz zabawy, gra ma także walory edukacyjne, rozwijając percepcję, logiczne myślenie i wyobraźnię u dzieci. Może być grana solo lub nawet w grupie do 18 osób, co czyni ją odpowiednią dla przedszkoli czy świetlic szkolnych. W Krainie Legend to kontynuacja gry W Krainie Baśni - można je łączyć ze sobą lub grać osobno. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 6 tekturowych potworków, 60 kart wyzwań, instrukcja.
Czas gry: 5 min.
Wiek graczy: 7-99.
Ilość graczy: 1+.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Zmierz się z 60 wyzwaniami o narastającym poziomie trudności – każda łamigłówka ma wyłącznie jedno dobre rozwiązanie! Poprowadź hotel dla potwornie wymagających gości. Ulokuj ich w pokojach, które spełnią ich wyśrubowane oczekiwania. Każdy z gości ma własne życzenia – niektórzy będą chcieli być ulokowani tylko na wybranym piętrze, inni nie pogardzą towarzystwem mumii, a jeszcze inni będą chcieli mieć pokój wyłącznie dla siebie. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dunder albo kot z zaświatu / Radek Rak ; ilustracje Tomasz Bolik. - Wydanie 1. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - [264] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce: gra książkowa ... muduko.
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rudy : sprytna gra pamięciowa / David Spada ; ilustracje Steafano Tartarotti. - Podłęże : Muduko, copyright 2023. - 1 pudełko ; 21x12x7 cm.
Zawartość: 48 kart przedstawiających 4 różne krajobrazy, 1 karta Rudego Lisa, 1 arkusz podsumowania, 5 tabliczek dla graczy, 5 suchościeralnych flamastrów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Rudy to pamięciowa gra karciana, w której gracze starają się zapamiętać liczbę występujących zwierząt oraz ich gatunki. Co turę odkrywana jest karta, która przykrywa poprzednią. Na kartach występują zwierzęta różnych gatunków. W każdej turze gracze w tajemnicy przed innymi zapisują na swoich arkuszach szacunek, czyli zsumowaną liczbę zwierząt tych samych gatunków co na obecnej karcie, które widzieli do tej pory. Na koniec gry każdy szacunek daje dokładnie tyle punktów, ile wynosi, o ile będzie równy lub mniejszy niż rzeczywista liczba zwierząt, które pojawiły się na kartach. Gdy odkryta zostanie karta rudego lisa, należy oszacować, ile różnych gatunków zwierząt widziało się do tej pory. Dodatkowo raz na grę, można zapunktować podwójnie wskazany wcześniej szacunek, o ile okaże się on prawidłowy. Rudy to gra, która nie tylko testuje pamięć, ale i umiejętność kalkulowania oraz szacowania ryzyka. Dzięki szybkiej rozgrywce i prostym regułom spełni się w roli gry imprezowej - zwłaszcza, że nie ma ona limitu graczy! Jeżeli planujemy grać w więcej niż 5 osób, wystarczy dodrukować bezpłatne arkusze. Słodkie, kolorowe ilustracje zwierząt w ich środowiskach przyciągną uwagę dzieci i dorosłych, a mnogość wariantów rozgrywki (w tym tryb solo) sprawi, że gra nieprędko się znudzi i będzie stanowić wyzwanie nawet dla planszówkowych wyjadaczy. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (St. Batorego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 9 płytek polan, 2 karty pomocy, instrukcja: 12 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój. W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa? Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 kart taktyki, 7 płytek z tamą, 2 karty pomocy, instrukcja: 15 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Spór o Bór 2: Na tamę marsz to kultowa gra taktyczna dla dwóch graczy autorstwa Reinera Knizii z ilustracjami Piotra Sokołowskiego. W grze wcielacie się w liderów dowodzących zwierzętami w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną z nich na drugą stronę. Obrońca nie może do tego dopuścić. Tylko jedna armia zwycięży w tej bitwie! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej