Knizia Reiner (1957- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(2)
Autor
Roberts Nora (1950- )
(338)
Steel Danielle (1947- )
(327)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(312)
Zimnicka Iwona (1963- )
(278)
Knizia Reiner (1957- )
(-)
Disney Walt (1901-1966)
(272)
Drewnowski Jacek (1974- )
(259)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(228)
Zarawska Patrycja (1970- )
(224)
Sandemo Margit (1924-2018)
(214)
King Stephen (1947- )
(212)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(205)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(193)
Siemianowski Roch (1950- )
(190)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Popławska Anna
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(184)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Szulc Andrzej (1946- )
(177)
Fabianowska Małgorzata
(176)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(171)
Szekspir William (1564-1616)
(169)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Marciniakówna Anna
(163)
Mazan Maciejka
(163)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(143)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(141)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(141)
Mróz Remigiusz (1987- )
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(139)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(138)
Coben Harlan (1962- )
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(130)
Goscinny Rene (1926-1977)
(126)
Jasieński Ksawery
(126)
Masterton Graham (1946- )
(126)
Lem Stanisław (1921-2006)
(122)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(122)
Cussler Clive (1931-2020)
(121)
Grisham John (1955- )
(119)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Rzehak Wojciech (1967- )
(116)
Nadrowski Ryszard
(114)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(113)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(111)
Gerritsen Tess (1953- )
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
May Karl (1842-1912)
(109)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(109)
Verne Jules (1828-1905)
(108)
Ochab Janusz (1971- )
(107)
Braiter Paulina (1968- )
(106)
Skura Artur
(106)
Utta Mirosław
(106)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(104)
Głowińska Anita
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(98)
Spirydowicz Ewa
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Cieślik Donata
(96)
Sparks Nicholas (1965- )
(96)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(95)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(95)
Pratchett Terry (1948-2015)
(95)
Tuwim Julian (1894-1953)
(95)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(94)
Follett Ken (1949- )
(94)
Siewior-Kuś Alina
(94)
Webb Holly
(94)
Włodarczyk Barbara
(94)
Cook Robin (1940- )
(93)
Górska Danuta
(93)
Kozak Jolanta (1951- )
(92)
Manicki Jacek (1951-2014)
(92)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(91)
Smith Wilbur A. (1933-2021)
(91)
Wilusz Tomasz
(91)
Kabat Jan
(90)
Koontz Dean Ray (1945- )
(90)
Grimm Jacob (1785-1863)
(89)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(89)
Kienzler Iwona (1956- )
(89)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(89)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(88)
Ludlum Robert (1927-2001)
(88)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(88)
Dickens Charles (1812-1870)
(87)
Grabowski Andrzej (1947- )
(87)
Pintara Maciej
(87)
Widmark Martin (1961- )
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(6)
Gry w karty
(3)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Mlem : agencja kosmiczna / autor gry Reiner Knizia ; ilustracje Joanna Rzepecka. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2023. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 planszetek graczy, 40 żetonów astronautów, 64 żetony punktów, 6 kości, 1 pionek rakiety, 1 plansza rakiety, 1 kosmiczna mata, 4 żetony celów, 1 żeton kosmicznej porażki, 20 żetonów odkryć, 20 żetonów tajnych misji, 5 żetonów UFO, 1 pionek UFO, 14 żetonów wyprawy, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Jest rok 2075. Zaraz po przejęciu kontroli nad światem koty znalazły nowy cel wypraw. Najlepsze zespoły miauczących specjalistów rywalizują o zyskanie przewagi w przestrzeni kosmicznej i nawet brak kciuków nie powstrzyma ich przed próbą sięgnięcia gwiazd. Kto wygra ten zaciekły wyścig pełen kocich kłaczków oraz wybuchających rakiet i położy łapkę na nieskończonych skarbach Drogi Mlecznej? MLEM: Agencja kosmiczna to rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w kapitanów międzygwiezdnych wypraw. Ale nie takich zwykłych, bo nasi astronauci to… koty! Nieustraszone i uparte już dawno temu podbiły Ziemię, a teraz mają zamiar opanować cały kosmos. Podczas zabawy naszym zadaniem jest poprowadzenie kociej rakiety, by dotrzeć jak najdalej i uniknąć kotastrof. Przyda się zwierzęcy instynkt, który podpowie, kiedy najlepiej opuścić pojazd, oraz gotowość do podejmowania ryzyka. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Pędzące żółwie : gra karciana / Reiner Knizia ; ilustracje Rolf Vogt. - [Warszawa] : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko ; 13x10x3 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 kart koloru, 12 kafelków żółwi, 50 kart ruchu, instrukcja.
Czas gry: do 15 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Pędzące Żółwie – niekwestionowany hit Egmontu ostatnich 8 lat w kompaktowej wersji. Teraz jeszcze łatwiej zabrać swoją ulubioną grę wyścigową na wyjazd. W pudełku jest 12 kartonowych żółwików i karty, ale nie ma planszy, która w tej wersji jest niepotrzebna. Gra doskonale oddaje emocje i rywalizacje ze swojego pierwowzoru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 9 płytek polan, 2 karty pomocy, instrukcja: 12 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój. W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa? Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 kart taktyki, 7 płytek z tamą, 2 karty pomocy, instrukcja: 15 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Spór o Bór 2: Na tamę marsz to kultowa gra taktyczna dla dwóch graczy autorstwa Reinera Knizii z ilustracjami Piotra Sokołowskiego. W grze wcielacie się w liderów dowodzących zwierzętami w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną z nich na drugą stronę. Obrońca nie może do tego dopuścić. Tylko jedna armia zwycięży w tej bitwie! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze podziemia / Reiner Knizia ; ilustracje Tomek Larek. - Gdynia : Trefl, copyright 2022. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 plansz graczy, 100 płytek podziemi, 60 zielonych znaczników punktów, 15 czerwonych znaczników punktów, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W grze Tajemnicze Podziemia przeniesiesz się do podziemnych korytarzy pełnych tajemnic, skarbów i mrocznych postaci. Gra polega na umieszczaniu płytek podziemi na swojej planszy w taki sposób, aby zebrać jak najwięcej skarbów. Jednak uwaga na duchy, pająki i trolle, ponieważ spotkanie ich na drodze daje ujemne punkty na koniec gry. Gra Tajemnicze Podziemia jest idealna dla wszystkich poszukiwaczy przygód. Ekscytująca rozgrywka pełna skarbów i tajemnic wkręci zarówno małych jak i większych miłośników gier. Zbierz cenne skarby, omiń mroczne postacie i ciesz się zwycięstwem! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 3 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Wiek graczy: 12-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia. Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 16 płytek, 6 blokad, 86 kart, 36 żetonów, 8 pionków, 1 znacznik, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Proste zasady, wielkie emocje. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej