Żabicka Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(4)
Autor
Roberts Nora (1950- )
(338)
Steel Danielle (1947- )
(327)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(312)
Disney Walt (1901-1966)
(280)
Żabicka Monika
(-)
Zimnicka Iwona (1963- )
(277)
Drewnowski Jacek (1974- )
(255)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(228)
Zarawska Patrycja (1970- )
(224)
Sandemo Margit (1924-2018)
(214)
King Stephen (1947- )
(212)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(205)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(193)
Siemianowski Roch (1950- )
(190)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Popławska Anna
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(184)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Szulc Andrzej (1946- )
(178)
Fabianowska Małgorzata
(176)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(171)
Szekspir William (1564-1616)
(169)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Marciniakówna Anna
(163)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Mazan Maciejka
(160)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(143)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(141)
Mróz Remigiusz (1987- )
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(139)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(138)
Coben Harlan (1962- )
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Mosiewicz Maria
(130)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(129)
Jasieński Ksawery
(126)
Masterton Graham (1946- )
(126)
Goscinny Rene (1926-1977)
(123)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(122)
Cussler Clive (1931-2020)
(121)
Lem Stanisław (1921-2006)
(121)
Grisham John (1955- )
(119)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Rzehak Wojciech (1967- )
(116)
Nadrowski Ryszard
(114)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(111)
Gerritsen Tess (1953- )
(110)
Mortka Marcin (1976- )
(110)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(109)
May Karl (1842-1912)
(109)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(109)
Verne Jules (1828-1905)
(107)
Braiter Paulina (1968- )
(106)
Ochab Janusz (1971- )
(106)
Skura Artur
(106)
Utta Mirosław
(106)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(104)
Głowińska Anita
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(98)
Spirydowicz Ewa
(98)
Cieślik Donata
(96)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Sparks Nicholas (1965- )
(96)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(95)
Pratchett Terry (1948-2015)
(95)
Tuwim Julian (1894-1953)
(95)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(94)
Follett Ken (1949- )
(94)
Siewior-Kuś Alina
(94)
Webb Holly
(94)
Włodarczyk Barbara
(94)
Cook Robin (1940- )
(93)
Górska Danuta
(93)
Kozak Jolanta (1951- )
(92)
Manicki Jacek (1951-2014)
(92)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(91)
Smith Wilbur A. (1933-2021)
(91)
Wilusz Tomasz
(91)
Kabat Jan
(90)
Koontz Dean Ray (1945- )
(90)
Grimm Jacob (1785-1863)
(89)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(89)
Kienzler Iwona (1956- )
(89)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(89)
Ludlum Robert (1927-2001)
(88)
Dickens Charles (1812-1870)
(87)
Grabowski Andrzej (1947- )
(87)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(87)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(87)
Pintara Maciej
(87)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Clark Brenda
(86)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(7)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 39 znaczników Kamieni Nieskończoności, 90 kart, 5 znaczników T.A.R.C.Z.Y., 4 płytki miejsc, 1 płytka Rękawicy Nieskończoności, 1 płytka Avengers, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, instrukcja, załącznik, notes punktacji, instrukcja wariantu Automa, 16 kart Autiomy. Zawiera także rozszerzenie Szybki strat.
Czas gry: 40-70 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
"Na skrzydłach Automa" - alternatywa gry ze sztucznym przeciwnikiem zwanym "Automa".
W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza główna, 4 dwuwarstwowe plansze graczy, 6 plansz plemion, 80 znaczników rozwoju, 12 znaczników maszyn, 16 znaczników zasobów, 28 znaczników energii, 68 znaczników dla graczy, 2 kostki akcji + 1 dodatkowy czarny znacznik sokoła, 54 żetonów modułów gniazdowych+2 puste, 27 płytek terenów, 5 startowych płytek terenów, 7 płytek lokacji, 5 żetonów przełączników, 8 żetonów małych artefaktów, 1 żeton końca gry, 30 żetonów maszyn, 31 żetonów do kampanii, 30 kart talii kampani, 77 kart, instrukcja.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
5000 lat temu cywilizacja została niemal doszczętnie zniszczona. Nieliczne ocalałe plemiona próbują zyskać dostęp do starożytnych technologii, by wykorzystać je w codziennym życiu. Odkrywaj tajemnice przeszłości i zachęcaj innych, aby się do Ciebie przyłączyli. Każdy wybór wpłynie na losy odrodzonej Ziemi! Revive to angażująca, strategiczna gra planszowa, w której wcielisz się w przywódcę 1 z 6 plemion, z których każde dysponuje unikalną wiedzą i możliwościami. Aby wygrać, będziesz eksplorować teren, konstruować maszyny i rekrutować nowych członków plemienia, aby zbudować najwspanialszą cywilizację. W 5-częściowej kampanii odkryjesz dodatkowe elementy gry, by finalnie cieszyć się złożoną i wielowymiarową planszówką. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/394 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 181 kart, 22 kafelki menu, 8 pionków, 1 plansza, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Sushi go party! to samodzielna wersja popularnej, imprezowej karcianki, oparta o znaną z 7 cudów świata mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Co nowego? Oprócz możliwości zaproszenia do stołu aż 8 osób, Sushi go party! oferuje możliwość samodzielnego konstruowania menu. Na samym początku gry wybieramy jeden rodzaj rolek, dwa dodatki, trzy przystawki i deser, a następnie składamy talię z zestawów wybranych kart. W ten sposób poszczególne rozgrywki jeszcze bardziej różnią się między sobą, a my mamy kontrolę nad celami, które będziemy realizowali w grze. Drugą istotną zmianą są nowe rodzaje sushi, które możemy włączyć do naszego menu. W sumie w grze znajdziemy 22 rodzaje kart, każdy ze specjalną zasadą punktowania. Dlaczego pokochasz tę grę? Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 baryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, 1 wieczne drzewo (5 elementów), 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja+ instrukcja złożenia wiecznego drzewa.
Czas gry: 40-80 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej