Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Gry i zabawki
(45)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(3)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(16)
Autor
Żabicka Monika
(7)
Kożyczkowska Magda
(6)
Bauza Antoine
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Skowron Martyna
(2)
Wilson James A
(2)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Baranowski Marek
(1)
Bertin Cyrille
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Diochon Alex
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Finn Steve
(1)
Franck David
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Issac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Hague Aleks
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hawthorne Jerry
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Holt Jason
(1)
Hutter Lines J
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kendell Cam
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Landart Jeanne
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Martinez-Jaramillo Ana Maria
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Meissner Helge
(1)
Mottet Martin
(1)
Naïade
(1)
Pauchon Sebastien
(1)
Pedersen Morten Monrad
(1)
Piccolini Michele
(1)
Picksel
(1)
Politzer Jakub
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rangsima Nan
(1)
Reid Connor
(1)
Richards David
(1)
Roff Dan
(1)
Rojas Natalia
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rzepecka Joanna
(1)
Schröder Jan
(1)
Shaw Nick
(1)
Smugaj Beata
(1)
Sobel Beth
(1)
Studley David J
(1)
Svensson Eilif
(1)
Szweda Szymon
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis (1982- )
(1)
Trzmielewski Tomasz
(1)
Valentino Sara
(1)
Vaurchex Thomas
(1)
Vickers Justin
(1)
Warsch Wolfgang
(1)
Wermlund Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(45)
Gry planszowe
(44)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(45)
45 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 39 znaczników Kamieni Nieskończoności, 90 kart, 5 znaczników T.A.R.C.Z.Y., 4 płytki miejsc, 1 płytka Rękawicy Nieskończoności, 1 płytka Avengers, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 115 kart talii głównej, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na niesamowitą przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy upoluje 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zaklinacze cienia / [Ramy Badie] - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko ; 26x21x6 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 sześciokątnych kafelków, 4 dwustronne planszetki graczy, 10 kart tali przeciwzaklęć, 10 kart talii towarzyszy, 52 karty talii głównej, arkusz z opisami kafelków, 13 żetonów zasobów, 5 kości zasobów, 4 pionki zaklinaczy, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 plansz, 148 kart, 126 żetonów (78 monet, 48 pozostałych), 1 notes, 4 arkusze, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-7.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - architekci / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x23x9 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 235 kart (56x82 mm), 7 pięcioczęściowych cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów postępu, 6 znaczników konfliktów, 28 żetonów zwycięstwa, znacznik Kota wraz z podstawką, instrukcja: 6 stron.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wciel się w jednego z największych architektów w dziejach i pozostaw ślad na kartach historii, wznosząc cud, który przyćmi dokonania innych! Mądrze wybieraj sojuszników, inwestuj i obserwuj z dumą, jak Twoja budowla nabiera kształtów. Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 planszetki, 28 płytek, 98 drewnianych znaczników (28 zielonych, 26 żółtych, 24 różowe, 20 niebieskich), 17 żetonów (9 tekturowych, 8 drewnianych), 46 kart, 2 figurki, 1 kość, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Dawno dawno temu, na japońskim cesarskim dworze… Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę. Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Spot it! / Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory Company. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
W metalowym, żółto-fioletowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 71 kart eksploracji, 35 kart lordów, 20 płytek miejsc, 20 żetonów potworów, znacznik zagrożenia, 10 żetonów kluczy, 5 kubeczków, 50 pereł, plansza, tor zagrożenia, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 45 minut.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 dwustronne plansze lotu, 4 trzystronne plansze statku, 156 elementów statku kosmicznego, 68 płytek kosmicznych kredytów, 6 płytek tytułów, 60 kart przygód, 42 figurki kosmonautów, 4 figurki brązowych kosmitów, 4 figurki fioletowych kosmitów, 8 znaczników rakiet, 40 znaczników baterii, 55 kostek towarów, 2 kości, klepsydra, skrót zasad, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Podczas rozgrywek w Ciężarówką przez Galaktykę będziemy starali się zbudować statek kosmiczny, który przetrwa najniebezpieczniejsze przygody i pozwoli nam przetransportować towary do celu. Zabawę rozpoczniemy od buszowania w magazynie pełnym rur kanalizacyjnych. Razem z pozostałymi graczami w tym samym czasie spróbujemy upolować najlepsze elementy, które posłużą nam do budowy naszych maszyn. Gdy statki bedą gotowe, ruszą w drogę pełną rozmaitych zasadzek i przeszkód: od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, na łowcach niewolników i kosmicznej policji kończąc. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart, 1 podstawka, 1 klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8+.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart ogrodu, 10 kart wron, 21 kart pragnień, 9 kart nagród, 4 pionki ogrodników, 12 znaczników kwiatów, 24 żetony kamieni, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Znajdź radość w obfitości natury i spędź popołudnie w cudownie ukwieconym zakątku. Przyjrzyj się bajecznym kolorom, wdychaj słodkie zapachy i zrelaksuj się przy filiżance pysznej herbaty. Nie pozwól, by cokolwiek zakłóciło to sielskie popołudnie! Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 plansze, 54 żetony snów, woreczek, 8 okrągłych płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 5 planszetek, 233 karty, 403 znaczniki (200 (5x40) przezroczystych, 200 metalicznych, 3 białe), 81 kafelków (1 okrągła, 80 pozostałych), instrukcja.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces. W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik. W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: W pudełku: kompendium zasad, instrukcja, 22 dwustronne kafelki mapy, 28 kart obrażeń, 28 kart strachu, 6 kart bohaterów, 83 karty przedmiotów, 15 kart atutów, 2 dwustronne mapy potyczki, 21 kart tytułów, 30 kart umiejętności podstawowych, 30 kart umiejętności bohaterów, 72 karty ról, 20 kart słabości, 10 kart terenu, 31 plastikowych figurek, 30 żetonów terenu, 12 sztandarów wrogów, 12 plastikowych podstawek, 84 inne żetony.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Do gry wymagana jest darmowa cyfrowa aplikacja.
Na podstawie powieści J.R.R. Tolkiena.
Podróże przez Śródziemie to w pełni kooperacyjna przygodowa gra fantasy przeznaczona dla 1-5 graczy. Ty i twoi przyjaciele będziecie mogli wcielić się w słynnych bohaterów z powieści Władca Pierścieni J.R.R. Tolkiena. Będziecie podróżować przez Śródziemie, walczyć z niegodziwymi łotrami, dokonywać odważnych wyborów i mierzyć się ze złem, które zagraża krainie. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, instrukcja, załącznik, notes punktacji, instrukcja wariantu Automa, 16 kart Autiomy. Zawiera także rozszerzenie Szybki strat.
Czas gry: 40-70 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
"Na skrzydłach Automa" - alternatywa gry ze sztucznym przeciwnikiem zwanym "Automa".
W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: planszetka boczna, 4 planszetki chowańców, blok z kartami dziennika kampanii, 7 pudełek na talie, kość, 26 figurek, 99 żetonów i znaczników, 4 karty chowańców, 52 karty mini, 108 kart w standardowym rozmiarze, "Księga miejsc" : 79 stron, oprawa kołonotatnikowa, instrukcja : 16 stron.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Do gry wymagana jest bezpłatna aplikacja (link w instrukcji i na opakowaniu).
W dalekim królestwie Pryncypii siły ciemności zniszczyły rodzinę królewską. Jej członkowie kolejno ulegali wypadkom, aż ostała się jedna pretendentka do tronu – maleńka dziewczynka. Mieszkańcy królestwa z niepokojem spoglądają w przyszłość. Tylko od grupy ukochanych chowańców pewnego czarodzieja zależy, czy niewinne niemowlę trafi w ręce złowrogiego uzurpatora. Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa to ekscytująca gra narracyjna oparta na współpracy. Uczestnicy wcielają się w niej w chowańce – ich zadaniem będzie ocalenie i wychowanie następczyni tronu. Muszą ją chronić przed siłami zła, które pragną jej śmierci, ale przecież dziecku potrzeba czegoś więcej aniżeli tylko ocalenia! Chowańce wiedzą, że każda decyzja, którą podejmą, wpłynie na przyszłość powierzonej im dziewczynki oraz na to, jaką będzie władczynią, jeśli odzyska tron. UWAGA! Do gry wymagana jest bezpłatna aplikacja. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Domek / Klemens Kalicki ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 tor, 4 plansze, 1 znacznik, 10 żetonów, 4 płytki pomocy, 48 kart dodatków, 60 kart pomieszczeń, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Wolisz mieć dużą sypialnię z ekskluzywnym łóżkiem z baldachimem czy preferujesz przestronny salon, w którym bez trudu zmieści się pianino? Pamiętaj, by przy projektowaniu swojego „Domku” dobrze wykorzystać dostępną przestrzeń, gdyż później niezwykle trudno wprowadzić zmiany! W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości. Piękno i różnorodność kart (prawie 100 unikalnych grafik) potęgują przyjemność płynącą z każdej rozgrywki. Przejrzysta i bardzo spójna z tematem mechanika daje możliwość podejmowania za każdym razem nowych, ciekawych decyzji i budzi chęć zagrania w „Domek” po raz kolejny… i kolejny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki ; ilustracje Karolina Kijak. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 3 plansze, 214 kart (30 w kopertach), 74 żetony, 4 znaczniki kolorów, 1 znacznik drewniany, 5 kopert, 4 podajniki do kart (16 elementów), 2 zaślepki, 1 indeks, 2 instrukcje.
Czas gry: 60-90 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej