Fryxelius Jacob
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(1)
Autor
Roberts Nora (1950- )
(338)
Steel Danielle (1947- )
(327)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(312)
Zimnicka Iwona (1963- )
(278)
Fryxelius Jacob
(-)
Disney Walt (1901-1966)
(272)
Drewnowski Jacek (1974- )
(259)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(228)
Zarawska Patrycja (1970- )
(224)
Sandemo Margit (1924-2018)
(214)
King Stephen (1947- )
(212)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(205)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(193)
Siemianowski Roch (1950- )
(190)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Popławska Anna
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(184)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Szulc Andrzej (1946- )
(177)
Fabianowska Małgorzata
(176)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(171)
Szekspir William (1564-1616)
(169)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Marciniakówna Anna
(163)
Mazan Maciejka
(163)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(143)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(141)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(141)
Mróz Remigiusz (1987- )
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(139)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(138)
Coben Harlan (1962- )
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(130)
Goscinny Rene (1926-1977)
(126)
Jasieński Ksawery
(126)
Masterton Graham (1946- )
(126)
Lem Stanisław (1921-2006)
(122)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(122)
Cussler Clive (1931-2020)
(121)
Grisham John (1955- )
(119)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Rzehak Wojciech (1967- )
(116)
Nadrowski Ryszard
(114)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(113)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(111)
Gerritsen Tess (1953- )
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
May Karl (1842-1912)
(109)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(109)
Verne Jules (1828-1905)
(108)
Ochab Janusz (1971- )
(107)
Braiter Paulina (1968- )
(106)
Skura Artur
(106)
Utta Mirosław
(106)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(104)
Głowińska Anita
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(98)
Spirydowicz Ewa
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Cieślik Donata
(96)
Sparks Nicholas (1965- )
(96)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(95)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(95)
Pratchett Terry (1948-2015)
(95)
Tuwim Julian (1894-1953)
(95)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(94)
Follett Ken (1949- )
(94)
Siewior-Kuś Alina
(94)
Webb Holly
(94)
Włodarczyk Barbara
(94)
Cook Robin (1940- )
(93)
Górska Danuta
(93)
Kozak Jolanta (1951- )
(92)
Manicki Jacek (1951-2014)
(92)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(91)
Smith Wilbur A. (1933-2021)
(91)
Wilusz Tomasz
(91)
Kabat Jan
(90)
Koontz Dean Ray (1945- )
(90)
Grimm Jacob (1785-1863)
(89)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(89)
Kienzler Iwona (1956- )
(89)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(89)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(88)
Ludlum Robert (1927-2001)
(88)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(88)
Dickens Charles (1812-1870)
(87)
Grabowski Andrzej (1947- )
(87)
Pintara Maciej
(87)
Widmark Martin (1961- )
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 5 planszetek, 233 karty, 403 znaczniki (200 (5x40) przezroczystych, 200 metalicznych, 3 białe), 81 kafelków (1 okrągła, 80 pozostałych), instrukcja.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces. W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące różne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju. Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Współczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktów Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźników Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanów). Od WT zależy podstawowy dochód gracza, a także jego podstawowy wynik. W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektów. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej