Kożyczkowska Magda
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Autor
Roberts Nora (1950- )
(338)
Steel Danielle (1947- )
(327)
Christie Agatha (1890-1976)
(324)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(312)
Disney Walt (1901-1966)
(280)
Kożyczkowska Magda
(-)
Zimnicka Iwona (1963- )
(277)
Drewnowski Jacek (1974- )
(258)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(238)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(228)
Zarawska Patrycja (1970- )
(224)
Sandemo Margit (1924-2018)
(214)
King Stephen (1947- )
(212)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(205)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(193)
Siemianowski Roch (1950- )
(190)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(189)
Popławska Anna
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(184)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(181)
Szulc Andrzej (1946- )
(178)
Fabianowska Małgorzata
(176)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(171)
Szekspir William (1564-1616)
(169)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Marciniakówna Anna
(163)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(162)
Mazan Maciejka
(160)
Kraśko Jan (1954- )
(152)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(145)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(143)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(141)
Mróz Remigiusz (1987- )
(141)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(141)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(139)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(138)
Coben Harlan (1962- )
(137)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Mosiewicz Maria
(131)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(129)
Jasieński Ksawery
(126)
Masterton Graham (1946- )
(126)
Goscinny Rene (1926-1977)
(123)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(122)
Cussler Clive (1931-2020)
(121)
Lem Stanisław (1921-2006)
(121)
Grisham John (1955- )
(119)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(116)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(116)
Rzehak Wojciech (1967- )
(116)
Nadrowski Ryszard
(114)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(113)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(113)
Domańska Joanna (1970- )
(111)
Mortka Marcin (1976- )
(111)
Gerritsen Tess (1953- )
(110)
May Karl (1842-1912)
(109)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(109)
Verne Jules (1828-1905)
(107)
Braiter Paulina (1968- )
(106)
Ochab Janusz (1971- )
(106)
Skura Artur
(106)
Utta Mirosław
(106)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(104)
Głowińska Anita
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(98)
Spirydowicz Ewa
(98)
Cieślik Donata
(96)
Gawryluk Barbara (1957- )
(96)
Sparks Nicholas (1965- )
(96)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(95)
Nienacki Zbigniew (1929-1994)
(95)
Pratchett Terry (1948-2015)
(95)
Tuwim Julian (1894-1953)
(95)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(94)
Follett Ken (1949- )
(94)
Siewior-Kuś Alina
(94)
Webb Holly
(94)
Włodarczyk Barbara
(94)
Cook Robin (1940- )
(93)
Górska Danuta
(93)
Kozak Jolanta (1951- )
(92)
Manicki Jacek (1951-2014)
(92)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(91)
Smith Wilbur A. (1933-2021)
(91)
Wilusz Tomasz
(91)
Kabat Jan
(90)
Koontz Dean Ray (1945- )
(90)
Grimm Jacob (1785-1863)
(89)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(89)
Kienzler Iwona (1956- )
(89)
Szklarski Alfred (1912-1992)
(89)
Ludlum Robert (1927-2001)
(88)
Dickens Charles (1812-1870)
(87)
Grabowski Andrzej (1947- )
(87)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(87)
Pintara Maciej
(87)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(87)
Beaumont Émilie (1948- )
(86)
Clark Brenda
(86)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(6)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: planszetka boczna, 4 planszetki chowańców, blok z kartami dziennika kampanii, 7 pudełek na talie, kość, 26 figurek, 99 żetonów i znaczników, 4 karty chowańców, 52 karty mini, 108 kart w standardowym rozmiarze, "Księga miejsc" : 79 stron, oprawa kołonotatnikowa, instrukcja : 16 stron.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Do gry wymagana jest bezpłatna aplikacja (link w instrukcji i na opakowaniu).
W dalekim królestwie Pryncypii siły ciemności zniszczyły rodzinę królewską. Jej członkowie kolejno ulegali wypadkom, aż ostała się jedna pretendentka do tronu – maleńka dziewczynka. Mieszkańcy królestwa z niepokojem spoglądają w przyszłość. Tylko od grupy ukochanych chowańców pewnego czarodzieja zależy, czy niewinne niemowlę trafi w ręce złowrogiego uzurpatora. Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa to ekscytująca gra narracyjna oparta na współpracy. Uczestnicy wcielają się w niej w chowańce – ich zadaniem będzie ocalenie i wychowanie następczyni tronu. Muszą ją chronić przed siłami zła, które pragną jej śmierci, ale przecież dziecku potrzeba czegoś więcej aniżeli tylko ocalenia! Chowańce wiedzą, że każda decyzja, którą podejmą, wpłynie na przyszłość powierzonej im dziewczynki oraz na to, jaką będzie władczynią, jeśli odzyska tron. UWAGA! Do gry wymagana jest bezpłatna aplikacja. Źródło: platon.com.pl
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: krypteks, 36 kart podejrzanych, 36 kafelków sprawców, 16 kafelków wskazówek, 40 kart scen, 6 kart pomocy, 19 kart śledztw, instrukcja.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę! Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 84 karty zaklęć, 105 żetonów materii, kafelek ołtarza, 4 planszetki chowańców, 4 karty pomocy gracza, sakiewka wiru, znacznik pierwszego gracza, tacka na odrzucone żetony, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm, instrukcja: 24 strony.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2,4,6,8+.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić! W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 planszetki domów, 4 kości surowców, 8-ścienna kość do gry solo, 12 pionków przyjaciół, 59 kart, jagody, gałązki, bryłki żywicy, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, żetony punktów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell: 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell.
Dorośli marzą o tym, aby znów być dziećmi, a maluchy... bawią się w dorosłych! Dołącz do nich, aby wspólnie zbierać surowce i zbudować najlepsze niby-miasto w historii! Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. Uwaga! Gra zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell, czyli 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell! Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej