Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(10)
Form of Work
Gry i zabawki
(10)
Status
available
(7)
unavailable
(3)
Branch
Filia nr 2 (Ryszki)
(9)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(1)
Author
Miszta-Mars Aleksandra
(3)
Tkaczyk Łukasz
(3)
Chełmecki Łukasz
(2)
Kalota Rafał
(2)
Konieczka Corey
(2)
Menzel Michael (1974- )
(2)
Anderson Travis
(1)
Ardila David
(1)
Biagiotti Valentina
(1)
Brand Inka (1977- )
(1)
Brand Markus (1975- )
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Ciaccasassi Marta
(1)
Digby David
(1)
French Nate
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Lige Nathan
(1)
Malyon Serena
(1)
Matthew Chris
(1)
McCaskell Brendan
(1)
Menzel Michael
(1)
Newman MJ
(1)
Oracz Michał (1975- )
(1)
Teuber Klaus (1952-2023)
(1)
Valens Nikki
(1)
Walczak-Ślusarczyk Michał
(1)
Wiśniewski Jakub
(1)
Zwierzyński Michał
(1)
Year
2020 - 2025
(8)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1901-2000
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(10)
Gry planszowe
(10)
Gry strategiczne
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(9)
10 results Filter
Board game
In basket
Zawartość: 1 plansza, 1 znacznik nocy (z kogutem), 4 plansze bohaterów, 18 pionków (8 bohaterów, 1 strażnik mostu, 7 gorów, 1 troll, 1smok), 18 podstawek do pionków, 12 kości (4 niebieskie, 3 zielone, 3 żółte, 1 fioletowa, 1 czerwona), 27 drewnianych znaczników słońca, 3 żetony studni, 3 żetony pochodni, 38 żetonów mgły (okrągłe), 10 żetonów kopalni (sześciokątne), 29 żetonów zadań (kwadratowe) 12 kart zadań, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych. W grze wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo. Dopiero gdy wspólnie wykonacie zadania powierzone wam przez strażnika mostu, droga do kopalni krasnoludów stanie przed wami otworem. Uważajcie jednak! Pod waszą nieobecność przebiegły smok zbliża się niebezpiecznie do Zamku. Jeśli do niego dotrze, będziecie zmuszeni natychmiast przerwać poszukiwania i niestety przegracie grę. Jeśli jednak odnajdziecie wszystkie wilczęta, zanim smok dotrze do Zamku, wygracie! Kraina Andor i jej mieszkańcy potrzebują Waszej pomocy! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
All copies are currently on loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 5 dwustronnych arkuszy pomocy, 1 plansza główna, 1 plansza wydarzeń, 5 planszetek, 5 płytek dryfujących wysp, 5 kafelków artefaktów, 30 żetonów (20 fortyfikacji, 5 spotkań, 5 mirażu), 20 znaczników (5 punktów, 5 energii, 5 doświadczenia, 5 chwały), 71 figurek (7 wybrańców, 4 potworów, 20 golemów, 40 konstruktów), 137 kart (7 wybrańców, 4 potworów, 5 regionów, 1 burzy, 5 zestrojenia, 30 spotkań, 80 dowodzenia, 5 pomocy), 65 kolorowych podstawek, ilustracje.
Czas gry: 120-150 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odkryj i przejmij kontrolę nad niezbadanymi krainami, kształtowanymi niezrozumiałymi siłami, gdzie anomalie przeczą prawom fizyki a życie rozwinęło się w inny, nieznany sposób. Staw czoła straszliwym bestiom i znajdź sposób na przetrwanie nieznanych zagrożeń, które przyjdzie napotkać podczas wędrówki. Twórz i ulepszaj swe armie, zawiązuj i zrywaj sojusze: zrób wszystko co w twojej mocy by zapanować nad tymi nieznanymi, surowymi krainami! Ruszajcie na podbój dzikich zakątków starożytnej planety, rządzącej się dziwnymi siłami. Zapuście się tam, gdzie anomalie przeczą prawom fizyki a życie rozwinęło się w inny, niezwykły sposób. To właśnie wam przypadło zadanie poprowadzenia ekspedycji do nieodkrytych krain, w tej pełnej rywalizacji o kontrolowanie terenów oraz budowania talii i zarządzania kartami grze euro! W grze Mysthea wcielicie się w Wybrańców Ilvash, najętych przez rozmaite Gildie Królestwa do odkrycia sekretów i podboju niezbadanych wysp, dryfujących za sprawą pola grawitacyjnego wokół olbrzymiego kryształu wbitego głęboko w powierzchnię planety. Chcąc przetrwać swą podróż w nieznane wśród tych tajemniczych wysp będziecie musieli stawić czoła niezwykłym stworzeniom oraz innym zagrożeniom planety Icaion. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
All copies are currently on loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 5 kart badaczy, 5 małych kart badaczy, 1 worek chaosu, 111 kart scenariuszy, 245 kart graczy, 61 żetonów zasobów, 44 żetony chaosu, 27 żetonów przerażenia, 40 żetonów obrażeń, 57 żetonów wskazówek/zagłady, 1 Księga kampanii, 1 Zasady wprowadzające, 1 Kompletna księga zasad.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym. - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. Horror w Arkham: Gra karciana jest grą LCG, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 4 dwustronne plansze, 112 płytek, 28 kart, 4 żetony punktacji, 8 kopert z dodatkowymi elementami gry, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Po długiej podróży przybiliście do brzegu i poczuliście rozgrzany piasek pod stopami, ale szkoda czasu na podziwianie widoków. Pora na eksplorację! Moja wyspa to gra typu legacy. Oznacza to, że w trakcie kolejnych partii gra będzie się zmieniać i ewoluować. Każdy gracz otrzyma własną planszę wyspy, którą będzie nieustannie projektował na nowo. Gra podzielona została na rozdziały składające się z 3 następujących po sobie epizodów. Dla każdego rozdziału została przygotowana specjalna koperta, zawierająca nowe zasady i elementy pozwalające zmienić grę. Podczas 24 wyjątkowych epizodów gracze stworzą swoje wyspy od momentu odkrycia do rozwiązania jej tajemnicy. Dopiero ostatni epizod pokaże, kto najbardziej przyłożył się do eksplorowania wyspy i tym samym jest zwycięzcą. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9 (St. Batorego)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: plansza, Almanach, 12 arkuszy badaczy wraz ze znacznikami badaczy i plastikowymi podstawkami, 4 arkusze przedwiecznych, 122 karty spotkań, 51 kart mitów, 16 kart tajemnic, 14 kart artefaktów, 40 kart zasobów, 36 kart stanów, 20 kart zaklęć, 4 karty schematów , 43 żetony potworów, 1 żeton głównego badacza, 20 żetonów biletów, 30 żetonów ulepszeń, 1 żeton tajemnicy, 36 żetonów wskazówek, 20 żetonów plugastwa, 9 żetonów bram, 78 żetonów zdrowia i poczytalności, 4 żetony pogłosek, 1 żeton omenu, 1 żeton zagłady, 4 kości, 1 żeton aktywnej ekspedycji, instrukcja.
Czas gry: 2-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-8.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość pudełka: 1 plansza, 6 monumentów (35 elementów), 6 ram monumentów, 6 kafelków premii monumentów, 5 żetonów losowania monumentów, 6 żetonów opiekunów monumentów, 6 kafelków osiągnięć, 25 kafelków przekaźników, 16 kafelków ulepszonych akcji, 5 kafelków neutralnych mostów, 5 kafelków boskiego wiatru, 1 znacznik pierwszego gracza, 15 ulepszonych kafli transmutujących (z cyframi rzymskimi), 35 kafli transmutujących (po 7 na postać), 5 plansz maszyn transmutacyjnych, 5 plansz postaci, 15 kafelków mostów (po 3 na postać), 25 kafelków akcji (po 5 na postać), 5 figurek postaci, 105 płytek energii, 1 plansza solo, 5 kafelków postępu osiągnięć, 1 żeton Latarni dla gry solo (czerwony rewers), dodatkowy pojemnik, 5 kart szybkiego startu, 5 arkuszy pomocy, notatnik, instrukcja, instrukcja do trybu solo.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W grze Wiek Cudów wcielasz się jedno z bóstw z eldranirskiego panteonu, czerpiąc moc z wiary. Twoim celem jest wspieranie rozwoju śmiertelników poprzez budowanie monumentów, tworzenie filarów cywilizacji i osiąganie innych sukcesów. Gra polega na zdobyciu jak największej liczby punktów zwycięstwa, które odzwierciedlają wiarę śmiertelników w boga gracza. Punkty te są przyznawane na koniec gry w zależności od rozmieszczenia płytek energii na planszy. Rozgrywka nie jest podzielona na tury czy fazy, zamiast tego gracze wykonują swoje ruchy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gra kończy się, gdy ostatni monument zostanie zbudowany, a następnie wszyscy gracze mogą rozegrać jeszcze jedną turę, tak aby każdy rozegrał taką samą liczbę tur. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 154 karty wydarzeń (ponumerowane), 80 kart przygód (ponumerowane), 1 kafelek nieznanej przygody, 9 kart pogody, 5 żetonów celów, 28 kart celów, dwustronny separator kości, główny organizer, 42 karty budynków, 2 kafelki pór roku (dwustronne), 12 kart lasu (ponumerowane brakuje numeru 7 - jest za to 8,9 itd.), plansza miasteczka (składająca się z 3 części), 4 znaczniki zasobów miejskich (+ 4 dodatkowe), 4 kafelki akcji miejskich, robotnicy: 8 kości duszków i 8 kości mieszkańców, 4 tajemnicze koperty (dodatkowa zawartość opisana w środku na kartkach), 120 monety, instrukcja główna (Statut Miejski), 4 figurki, Dziennik Handlarki, Dziennik Rzemieślniczki, Dziennik Leśniczego, Dziennik Rolnika, 4 organizery postaci. Handlarka: kafelek roli, 2 kafelki planszetki Handlarki, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 6 żetonów narzędzi rynku, 52 żetony towarów: 13 żywność, 13 wino, 13 narzędzia, 13 futro, 38 kart: 14 kart tendencji, 12 kart klientów, 12 kart rywali. Rzemieślniczka: kafelek roli, 3 kafelki planszetki, 5 wskazówki jakości, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 1 worek, 30 żetonów materiałów (6x5), 25 kart zamówień. Leśniczy: kafelek roli, 2 kafelki planszetki, 1 kafelek planu wyprawy, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 24 karty wypraw (10 poziomu I, 8 poziomu II, 6 poziomu III), 30 kart narzędzi/towarów, 1 znacznik (żeton) wyposażenia. Rolnik: kafelek roli, kafelek planszetki rolnika, worek, 8 żetonów odłogów, 18 żetonów zaplecza, 15 żetonów inwentarza, kafelek tabeli pogody, 10 kafelków umiejętności, 24 żetony upraw.
Czas gry: 30+ min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W okolicy od dawna dało się słyszeć legendy o tajemniczej i pełnej mitów dolinie. Dzisiejsze przypadkowe spotkanie z niewielkimi magicznymi istotami, zwanymi duszkami, potwierdziło, że istnieje ona naprawdę. Duszki zaprosiły Was, byście uczynili to miejsce waszym nowym domem. Nie znacie co prawda ich zamiarów, ale w obliczu trudności w znalezieniu nowego domu nie możecie zmarnować takiej okazji. Fiks, duszek opiekuńczy, poprowadziła Was wraz z gronem najbliższych towarzyszy przez górski przesmyk, wprost do Doliny Mitycznego Wiatru. Jej widok zaparł Wam dech, zaś piękno przewyższyło najśmielsze nawet oczekiwania. Ku waszemu zdumieniu, dostrzegliście ślady dawnych zabudowań i górującą nad nimi prastarą wieżę. Najwyraźniej nie Wy pierwsi tu dotarliście... Przypadkowe spotkanie z duszkami potwierdziło, że dolina, o której dotąd słyszeliście tylko w legendach, istnieje naprawdę. Magiczne istoty zaprosiły Was, byście uczynili to miejsce waszym nowym domem. Pora zakasać rękawy i wziąć się razem do roboty! Mityczny Wiatr jest kooperacyjną grą dla 1-4 graczy, w której każdy pokieruje unikatową postacią. W trakcie gry będziecie współpracować, aby założyć osadę w magicznej Dolinie Mitycznego Wiatru. Wspólnie realizujcie różne cele poprzez rozbudowę miasteczka, podróże po okolicy i rozwijanie własnych postaci, a wszystko to w ramach wciągającej opowieści. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: dziennik, książka skryptów, arkusz scenariuszy, arkusze archiwum, plansza, 4 plastikowe nakładki, 12 plastikowych figurek, 4 plastikowe kości, 200 kart, 186 żetonów, 33 plastikowe znaczniki.
Czas gry: 45-120 min.
Wiek graczy: 18+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Gra kooperacyjna oparta na popularnej grze komputerowej stworzonej przez 11 Bit Studios.
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan - instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz? Tak właśnie wygląda This War of Mine: Gra planszowa - gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku. Obrabujecie napotkaną rodzinę z ostatnich zapasów? A może zabierzecie im tylko część lub nawet wspomożecie swoimi? Każdy wybór ma swoje konsekwencje, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. This War of Mine: Gra planszowa to zupełnie nowe podejście do rozgrywki. Dzięki systemowi Open&Play możecie rozpocząć grę od razu po wyjęciu jej z pudełka i rozłożeniu na stole. Nie znaczy to, że mechanika jest nieistotna - to gra została przygotowana tak, aby wszystko było intuicyjne i zrozumiałe nawet przy pierwszym podejściu. W trakcie tury będziecie wspólnie decydowali o losach Waszych postaci - czy ukryjecie się w ruinach i przymierając głodem spróbujecie znaleźć coś przydatnego w zgliszczach, czy też ostrożnie wyjdziecie na ulice, żeby poszukać jedzenia lub pomocy? A może ktoś spróbuje choć trochę poprawić warunki i zmontuje ze starych desek drzwi lub łóżko? Jest wiele możliwości, a każda znacząco wpływa na grę i toczącą się opowieść. Osią gry jest Księga Skryptów - ponad 1900 opowieści, które sprawią, że żadna gra nie będzie taka sama. W czasie rozgrywki na pewno zdarzy się, że zostaniecie odesłani do Księgi Skryptów. Znaleźliście podejrzaną piwnicę? Spotkaliście rannego żołnierza? Natknęliście się na opuszczony hotel? Skonsultujcie się z odpowiednim skryptem, żeby zobaczyć, jak przebiegnie wydarzenie. Co więcej skrypty nie są zwykłymi opisami - zazwyczaj będziecie jeszcze musieli dokonać wyboru - przeszukacie piwnicę, czy odejdziecie, bo spodziewacie się zasadzki? Pomożecie żołnierzowi, czy haniebnie wykorzystacie sytuację, a może po prostu miniecie go bez cienia współczucia? Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Wojna nadchodzi, ale nie jesteś na nią gotowy. Czy zdołasz przetrwać w trudnych warunkach oblężonego miasta? Jak potoczą się losy Twoje i Twoich towarzyszy? Dacie się ponieść instynktom czy zachowacie człowieczeństwo? This War of Mine: Gra planszowa przyniesie jedne z najtrudniejszych dylematów w Twoim życiu - w drugiej połowie roku sprawdzisz, co naprawdę oznacza słowo „przetrwać”. Uwaga! Gra przeznaczona jest wyłącznie dla graczy pełnoletnich! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; [ilustracje: Michael Menzel]. - Kraków : Galakta, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Zawartość: 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 4 karty budowy, 2 karty specjalne, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 102 pionki, 1 figurka złodzieja, 4 pudełka na pionki, 2 kości, 2 podstawki na karty, almanach (24 strony), instrukcja (4 strony).
Czas gry: 75 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Osadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar - prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo a pozyskując od nich te zasoby, których ciągle mu brakuje. Pierwszy z graczy, który uzyska dziesięć punktów z wybudowanych przez siebie dróg, osiedli i specjalnych kart - wygrywa. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
All copies are currently on loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 2 broszury (Zasady wprowadzające, Kompletna księga zasad), 1 dwuczęściowa plansza, 2 arkusze stronnictw, 153 figurki ( 89 imperialnych :( 24 myśliwce, 8 transportowców, 8 niszczycieli, 2 niszczyciele gwiazd, 2 gwiazdy, 1 gwiazda w budowie, 30 szturmowców, 10 AT-ST, 4 AT-AT), 64 rebelianckich : ( 8 X-WIng, 12 Y-Wing, 4 Rebel transportowce, 4 Koreliańskie korwety, 3 krążowniki, 21 żołnierzy, 6 śmigaczy, 3 generatory osłon, 3 działa jonowe)), 25 pionków postaci, 83 duże karty (15 kart celów, 68 kart misji (39 imperialnych, 29 rebelianckich)) 95 małych kart ( 31 sond, 30 taktyki (15 naziemnych, 15 kosmicznych), 34 karty akcji ( 16 imperialnych, 18 rebelianckich)), 10 kości 6k, (5 czerwonych, 5 czarnych), 93 żetony (3 znaczniki zniszczonych układów, 7 pierścieni dodatków, 1 znacznik czasu, 1 znacznik reputacji, 1`0 żetonów sabotażu, 27 znaczników zniewolenia, 12 znaczników poparcia Rebelii, 32 żetony uszkodzeń (24 pojedyncze, 8 podwójnych)).
Czas gry: 3-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ostatnie szczątki Starej Republiki zniknęły, zaś Imperium wprowadziło w galaktyce rządy strachu. Nowa stacja bojowa, Gwiazda Śmierci, jest dość potężna, by stłumić każdy opór. Mimo to jest jeszcze nadzieja. Garstka śmiałków postanowiła stawić czoła wrogowi. Ze swojej tajnej bazy rebelianci planują zadać Imperium decydujący cios i przywrócić wolność w galaktyce. Gra planszowa Star Wars: Rebelia pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu. Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie! Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again