Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(4)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(3)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(3)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(3)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(3)
Filia nr 9 (Prusa)
(2)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(2)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Szewczyk Michał
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Blake Quentin (1932- )
(1)
Bruijn Charlotte
(1)
Dahl Roald (1916-1990)
(1)
Głowińska Anita
(1)
Huzar-Czub Katarzyna
(1)
Kencka Małgorzata
(1)
Larek Tomek
(1)
Malesevic Draga Jenny
(1)
Mrożek-Zielińska Kamila
(1)
Rusinek Michał (1972- )
(1)
Rutowska-Leśniewska Monika
(1)
Yulianto Dwi
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dzieci
(5)
0-5 lat
(4)
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dzieci
(1)
Magia
(1)
Noc
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Sen
(1)
Słodycze
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(6)
Opowiadania i nowele
(3)
Gry w karty
(2)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 821.111-93 P.II
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.II (2 egz.)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.II (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze podziemia / Reiner Knizia ; ilustracje Tomek Larek. - Gdynia : Trefl, copyright 2022. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 plansz graczy, 100 płytek podziemi, 60 zielonych znaczników punktów, 15 czerwonych znaczników punktów, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W grze Tajemnicze Podziemia przeniesiesz się do podziemnych korytarzy pełnych tajemnic, skarbów i mrocznych postaci. Gra polega na umieszczaniu płytek podziemi na swojej planszy w taki sposób, aby zebrać jak najwięcej skarbów. Jednak uwaga na duchy, pająki i trolle, ponieważ spotkanie ich na drodze daje ujemne punkty na koniec gry. Gra Tajemnicze Podziemia jest idealna dla wszystkich poszukiwaczy przygód. Ekscytująca rozgrywka pełna skarbów i tajemnic wkręci zarówno małych jak i większych miłośników gier. Zbierz cenne skarby, omiń mroczne postacie i ciesz się zwycięstwem! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 75 kart, 13 znaczników pepperoni, worek do przechowywania gry, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Doni Pepperoni to szalona gra na spostrzegawczość! Twoim zadaniem jest odnajdywanie pasujących składników i szybkie zdobywanie kawałków pizzy, zanim zrobią to inni gracze. Musisz uważać na to, co mówisz i robisz, bo chwila nieuwagi może spowodować, że zostaniesz ukarany spalonym plackiem. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby smakowitych kawałków pizzy. Za każdą pomyłkę otrzymasz spalony placek, który zmniejszy Twoje punkty na końcu gry. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 10 znaczników poszlak, 56 kart poszlak, 2 pionki z podstawkami, klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
W grze Rodzina Terflików: Spy Guy wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. Rodzina Terflików: Spy Guy to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 4 plansze pomieszczeń, 18 żetonów, przewodnik dla rodziców.
Wiek graczy: 2-3 lata.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Kicia Kocia Mój Dom to edukacyjna gra przeznaczona dla dzieci powyżej 2 roku życia. Z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu. Dodatkowo możecie skorzystać z kilku wariantów gry, dopasowując je do wieku dziecka. To doskonała okazja by w ramach wesołej zabawy dzieci ćwiczyły umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość i zdolności poznawcze. Jednocześnie dzięki ulubionej bohaterce dzieci ćwiczą umiejętności językowe. Kicia Kocia Mój Dom to też dobry start do rozmów o domu, pomieszczeniach jakie się w nim znajdują i porządku. Zobaczmy, czy wiesz co znajduje się w danym pomieszczeniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Trefliki na Dobranoc. Rodzina Treflików)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Wydawca: Trefl Books
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 9 (Prusa)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rodzina Treflików)
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Wydawca: Trefl Books
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 9 (Prusa)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 9 płytek polan, 2 karty pomocy, instrukcja: 12 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój. W grze Spór o bór wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa? Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 kart taktyki, 7 płytek z tamą, 2 karty pomocy, instrukcja: 15 stron.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Spór o Bór 2: Na tamę marsz to kultowa gra taktyczna dla dwóch graczy autorstwa Reinera Knizii z ilustracjami Piotra Sokołowskiego. W grze wcielacie się w liderów dowodzących zwierzętami w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną z nich na drugą stronę. Obrońca nie może do tego dopuścić. Tylko jedna armia zwycięży w tej bitwie! Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej