Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(49)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje popularnonaukowe
(17)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(59)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(4)
Filia nr 2 (Ryszki)
(7)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(3)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(3)
Filia nr 6 (Hankego)
(2)
Filia nr 9 (Prusa)
(3)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(11)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(7)
Czytelnia filii nr 3 (Kasprowicza)
(1)
Czytelnia filii nr 5 (pl.Mickiewicza)
(2)
Czytelnia filii nr 14 (Opolska)
(2)
Czytelnia filii nr 18 (Gwarecka)
(1)
Czytelnia filii nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(8)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(21)
Autor
Kienzler Iwona (1956- )
(4)
Budzyński Wojciech
(2)
Bączek Jakub B
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bień Witold (1927-2018)
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Bryar Colin
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Carr Bill
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Flis Iwona
(1)
Foryś Iwona
(1)
Fuchsel Halina
(1)
Grabska-Siwek Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Hajduk Grzegorz
(1)
Hingston Peter
(1)
Johns Ted
(1)
Johnson Ron
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kall Jacek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozak Robert (1964- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kuryś Agnieszka
(1)
Love John F
(1)
Maier Corinne
(1)
Makiewicz Małgorzata
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mazurkiewicz-Pizło Anna
(1)
Michalski Jakub
(1)
Milewska Mariola
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Maciej
(1)
Passmore Jonathan
(1)
Perek Marzena
(1)
Peterson Steven
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(1)
Raynor Michael E
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Ryzov Igor' Romanovič
(1)
Sadowski Adam
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Sasin Maciej
(1)
Siwek Grzegorz
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Strużycki Marian
(1)
Tetla Agnieszka
(1)
Thomas Jim (1949- )
(1)
Tiffany Paul
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Turek Dariusz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasilewska Barbara
(1)
Wiesławiec Deluxe (1985- )
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witczak Hubert (1948- )
(1)
Witkowska Magda
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Śniegocka Angelika
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(5)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logistycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Przedsiębiorstwo
(11)
Zarządzanie
(10)
Marketing
(8)
Reklama
(4)
Biurowość
(3)
Innowacje
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Korespondencja urzędowa
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Biznesplan
(2)
Decyzje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja
(2)
Obsługa klienta
(2)
Samorealizacja
(2)
Wzory umów
(2)
Amazon.com
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bary (lokale gastronomiczne)
(1)
Bilans księgowy
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Fast food
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupa Samsung
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Jakość usług
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kroc, Ray (1902-1984)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
McDonald's Corporation
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mieszkania
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Praca
(1)
Praca biurowa
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Public relations
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
Samopoznanie
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Spółdzielczość mieszkaniowa
(1)
Status społeczny
(1)
Stomatologia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wspólnota mieszkaniowa
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(6)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Francja
(1)
Korea Południowa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Opracowanie
(18)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Reportaż
(3)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(11516)
Kultura i sztuka
(2448)
Literaturoznawstwo
(1733)
Socjologia i społeczeństwo
(1302)
Podróże i turystyka
(1015)
Zarządzanie i marketing
(49)
Religia i duchowość
(860)
Edukacja i pedagogika
(841)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(820)
Psychologia
(539)
Medycyna i zdrowie
(531)
Etnologia i antropologia kulturowa
(524)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(393)
Filozofia i etyka
(349)
Biologia
(315)
Rozwój osobisty
(308)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(287)
Hobby i czas wolny
(284)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(283)
Geografia i nauki o Ziemi
(267)
Językoznawstwo
(263)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(244)
Styl życia, moda i uroda
(225)
Kultura fizyczna i sport
(221)
Media i komunikacja społeczna
(181)
Kulinaria
(174)
Architektura i budownictwo
(158)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(157)
Nauka i badania
(155)
Archeologia
(135)
Fizyka i astronomia
(135)
Ochrona środowiska
(120)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(89)
Dom i ogród
(64)
Inżynieria i technika
(63)
Praca, kariera, pieniądze
(47)
Chemia
(36)
Rolnictwo i leśnictwo
(36)
Transport i logistyka
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(30)
Matematyka
(15)
49 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
(Książka Dla Ciebie 2022)
Nagrane w standardzie DAISY.
Pierwszy kiosk, w którym serwowano burgera wołowego z frytkami, założony został przez Polaka, Teda S. Przybyłę, w centrum Chicago w 1937 r. Mimo iż zarówno jego hamburgery, jaki i frytki mogłyby śmiało konkurować z owianymi legendą daniami McDonald’s – interes upadł po kilku latach. Przybyło powiedział wtedy podobno, że Amerykanie są zbyt bogaci, by jadać hamburgery. Jak to możliwe, że pionier hamburgerów Ted Przybyło poniósł klęskę, a outsider gastronomiczny Ray Kroc prawie 20 lat później zbudował fortunę na niemal identycznym pomyśle? O tym właśnie mówi „Imperium Big Maca”. John F. Love opisuje budowę słynnej sieci restauracji od pierwszego lokalu z hamburgerami do potężnej globalnej marki. Śledząc decyzje i działania szefa korporacji Raya Kroca i jego zespołu, widzimy przed jakimi wyzwaniami staje przedsiębiorstwo na różnych etapach rozwoju. Fascynująca historia korporacji McDonald’s to praktyczny wykład franchisingu, marketingu, współpracy z dostawcami, standaryzacji, kontroli jakości i inwestowania w nieruchomości, czyli po prostu – biznesu. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 268, [1] strona : ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Temat
Gatunek
Opis zawartości: Analiza SWOT Badania marketingowe Kanały marketingowe Marka produktu Konsumenci (ekon.) Marketing elektroniczny Ceny Reklama Promocja handlowa Public relations Marketing bezpośredni Otoczenie firmy Teoria wyboru konsumenta Opakowania
Symbol UKD: 339.138
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Opis zawartości: Reklamacja Hotelarze Gościnność Hotelarstwo - bhp Hotele
Symbol UKD: 640.41/.42(07)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Wydawca: Difin
Opis zawartości: Przedsiębiorstwo - a reklama Konsumenci (ekon.) - a reklama Marketing - a odmienność kulturowa Przedsiębiorczość międzynarodowa - a konkurencja Konkurencja - a reklama
Symbol UKD: 659.1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Wydawca: Helion
Opis zawartości: Portal społecznościowy - a marketing Blogi - a marketing Facebook - a marketing
Symbol UKD: 339.138:004.738.5
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak osiągnąć to, co chcemy, negocjując z silniejszymi od siebie. Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami. Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z „potworem” jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy. Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę „częściowej zgody” stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny. Twoje życie zależy od negocjacji? Jasne, że tak. Jeśli jesteś sprzedawcą, negocjujesz z klientami. Jesteś rodzicem? Negocjujesz z dziećmi. A jeśli jesteś pracownikiem, negocjujesz z Twoimi przełożonymi. Niemal w każdej książce o negocjacjach podkreśla się wagę podejścia win-win. To nie jest tego typu książka. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Lojalność klienta a rozwój organizacji zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i kształtować lojalność klienta w procesie wymiany wartości między nim a organizacją?Autorzy prezentują w niej dogłębną charakterystykę nowoczesnych modeli pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, proponują własny model opisujący obustronne relacje w zintegrowanym układzie przedsiębiorstwo–klient, a następnie poddają go empirycznej weryfikacji w wybranym sektorze usług bankowych.Cechą, która odróżnia omawianą pozycję od innych książek zajmujących się podobną problematyką jest autorska formuła zestawienia dwóch perspektyw, klienta i organizacji, w jedną, wzajemnie przenikającą się płaszczyznę rozważań. Klient został tu przedstawiony jako kluczowy zasób organizacji, warunkujący jej rozwój i stanowiący punkt wyjścia w procesie diagnozowania rozwiązań wewnątrzorganizacyjnych oraz wszelkich działań o charakterze kierowniczo-zarządczym. Wykazanie zasadniczej roli klienta w budowaniu doskonałości biznesowej przedsiębiorstwa dostarcza głównego argumentu na to, że oferowana książka będzie przydatna dla szerokiego grona osób związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania zarówno studentów, praktyków biznesowych, jak i środowisk naukowych. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostań najbardziej pożądanym kandydatem na wymarzone stanowisko: * Odkryj kulisy rozmowy rekrutacyjnej, które zapewnią Ci przewagę nad innymi kandydatami * Dowiedz się, co "siedzi w głowach" rekrutujących * Naucz się mówić językiem korzyści pracodawcy * Wykorzystaj słabe punkty procesu rekrutacji * Poznaj najlepsze odpowiedzi na trudne pytania Wakat to problem, a Ty jesteś jego rozwiązaniem! Sięgasz po ten poradnik, a więc myślisz o zmianie albo aktywnie poszukujesz pracy. Może jeszcze nigdy nie byłeś na rozmowie o pracę i zupełnie nie wiesz, czego się spodziewać oraz jak się do niej przygotować? A może boisz się zwolnienia z pracy, bo nie wiesz, jak to potem będzie i co trzeba zrobić, aby zdobyć nową? Chciałbyś zmienić pracę, ale paraliżuje Cię sama myśl o odbyciu rozmowy rekrutacyjnej, więc wolisz dla świętego spokoju nigdzie się nie ruszać? Rozmowa rekrutacyjna to nie egzamin, na którym da się zagadać profesora i otrzymać mniej pytań. To nie casting, gdzie przychodzisz zaprezentować wykuty na blachę tekst. Nie jest to też konkurs popularności ani spowiedź z grzechów popełnionych na niekorzyść Twojego byłego pracodawcy. Rozmowa kwalifikacyjna to swego rodzaju transakcja, gdzie po jednej stronie kładziesz na szali swoje umiejętności, doświadczenie i kompetencje osobiste, a po drugiej Twoja upatrzona firma oferuje Ci wymarzoną posadę. Oni naprawdę chcą, byś ją dostał. Gdyby Cię nie potrzebowali, nie marnowaliby czasu i pieniędzy nawet na pierwsze spotkanie. Ułatw im tę decyzję — stań się rozwiązaniem ich problemów. W nagrodę dostaniesz… pracę! * Nawiąż dobry kontakt z rekrutującym. * Bądź przygotowany na trudne pytania. * Czytaj między wierszami. * Myśl kategoriami pracodawcy. * Bądź skoncentrowany do końca spotkania. * Emanuj entuzjazmem. * Nie mów o sobie źle. * Bądź konsekwentny w swoich wypowiedziach. * Nie narzekaj na poprzednich pracodawców… Te oraz pozostałe trzydzieści jeden zasad znajdziesz wewnątrz książki. Oprócz tego zamieszczono tam siedem sekretów rozmów kwalifikacyjnych, cztery kluczowe pytania rekrutującego, osiem taktyk postępowania podczas rozmowy, trzynaście ćwiczeń przed podjęciem wyzwania, dziewięćdziesiąt dziewięć pytań zadawanych przez rekrutujących wraz z najlepszymi odpowiedziami, jakich możesz na nie udzielić, oraz wiele innych informacji zza kulis działu HR, o których nikt Ci dotąd nie mówił. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Gatunek
Opis zawartości: Gospodarka materiałowa
Symbol UKD: 339.138:658.1/.5:339.1](083.1)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(... dla Opornych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak Kto zabrał mój ser? Oraz Jednominutowy Menedżer) przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziesięć lat spędzonych w różnych zakładach pracy najemnej nauczyło go jednego: zakład pracy nie jest miejscem, w którym chcesz się znajdować. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna od naiwnych wizji studenta socjologii, w których praca jawiła się jako celowa i rozumna działalność człowieka. Nic bardziej mylnego. W miejscach, w których się znajdował, widział tylko władzę, taśmową powtarzalność zadań, bezsens wąskiej specjalizacji, eksploatację i – przede wszystkim – różne formy rozkwitającego kretynizmu, który miał dostarczać znaczenia pozbawionym znaczenia czynnościom. Autor popularnego fanpage’a publikujący pod pseudonimem Wiesławiec Deluxe przeszedł przez wszystkie kręgi piekła: od sprzedaży na stoisku z okularami przeciwsłonecznymi, przez prowadzenie wykładów na katolickiej uczelni, pracę handlowca w fabryce zakrętek, aż po różne stanowiska w strukturach korporacji z zachodnim kapitałem. "Każda praca hańbi. Pozdrowienia z późnego kapitalizmu" - książka Wiesławca Deluxe Wiesławiec Deluxe z krytycznym dystansem, dużą dawką abstrakcyjnego humoru i erudycją pokazuje, jak nasze życie można sprowadzić do obrazka narysowanego w Paincie. Bez znieczulenia przedstawia emanacje późnego kapitalizmu i desperackie próby odnalezienia się w systemie, który kreuje bezsensowne bullshit jobs. To książka przeraźliwie śmieszna i absurdalnie smutna. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Opis zawartości: Zarządzanie strategiczne Controlling
Symbol UKD: 005.95/.96
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej