Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75050)
Proza
(39671)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7461)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3974)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2073)
Publikacje informacyjne
(1644)
Poradniki i przewodniki
(1588)
Poezja
(1417)
Publikacje dydaktyczne
(859)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(599)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(308)
Publikacje religijne
(107)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(67)
wypożyczone
(17)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kolory / [ilustracje Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2018. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Moje ciało / [zilustrowała Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2018. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W domu / [ilustracje Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2018. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W lesie / [zilustrowała Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2018. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Las
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzęta domowe / [zilustrowała Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzęta domowe / [zilustrowała Nathalie Choux]. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
(Harperkids. Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 82-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 dwustronne plansze lotu, 4 trzystronne plansze statku, 156 elementów statku kosmicznego, 68 płytek kosmicznych kredytów, 6 płytek tytułów, 60 kart przygód, 42 figurki kosmonautów, 4 figurki brązowych kosmitów, 4 figurki fioletowych kosmitów, 8 znaczników rakiet, 40 znaczników baterii, 55 kostek towarów, 2 kości, klepsydra, skrót zasad, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Podczas rozgrywek w Ciężarówką przez Galaktykę będziemy starali się zbudować statek kosmiczny, który przetrwa najniebezpieczniejsze przygody i pozwoli nam przetransportować towary do celu. Zabawę rozpoczniemy od buszowania w magazynie pełnym rur kanalizacyjnych. Razem z pozostałymi graczami w tym samym czasie spróbujemy upolować najlepsze elementy, które posłużą nam do budowy naszych maszyn. Gdy statki bedą gotowe, ruszą w drogę pełną rozmaitych zasadzek i przeszkód: od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, na łowcach niewolników i kosmicznej policji kończąc. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart, 1 podstawka, 1 klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8+.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Szczeniaczek / [tłumaczenie Barbara Ciecierska]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2011. - [10] stron : ilustracje ; 17 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: domek-pudełko, 2 dwustronne plansze pytań, plansza mieszkania (ze ścianami i innymi elementami 3D), pionek myszek, pionek koszyka, 10 drewnianych dysków przedmiotów, 14 żetonów pytań, 10 żetonów przedmiotów/spód żetonu, 4 żetony pokoi/spód żetonu, 14 dwustronnych żetonów odpowiedzi, latarka, instrukcja do gry, instrukcja złożenia domku.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Myszkowanie to kooperacyjna gra obserwacyjna. Gracze mają 30 sekund, by zajrzeć przez okna do oświetlonego latarką mysiego domku i dostrzec zagubione przedmioty. Kiedy zgaśnie światło, będą musieli odpowiedzieć na pytania, jakie zada im sama gra. Wszyscy uczestnicy rozgrywki wygrywają, jeśli uda się im zdobyć za prawidłowe odpowiedzi co najmniej 12 punktów do końca czwartej rundy. Gra posiada 4 poziomy trudności dopasowane do możliwości dzieci w różnym wieku. Jej unikatowym elementem jest trójwymiarowy domek myszek, do którego dzieci mogą zajrzeć. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : Nie drażnij smoka / Paul Dennen. - [Bielsko-Biała] : Lucrum Games, copyright 2018. - 1 pudełko ; 31x31x8 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucrum Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: pudełka: plansza, 183 karty, min. 80 znaczników, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki, 24 kostki smoka, woreczek, znacznik smoka, instrukcja (12 stron).
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Doskonale znacie ten motyw. Bohater dociera do leża potwora… cicho, cichutko, na paluszkach… wszystko idzie zgodnie z planem. Nagle jeden fałszywy ruch, drobna nieostrożność i BRZDĘK! Potwór się budzi, a nasz bohater znajduje się w poważnych tarapatach! W Brzdęku wcielamy się w podobnych mu włamywaczy, którzy mimo usilnych prób bezszelestnego przemierzania podziemnych korytarzy, niechybnie rozdrażnią wielkiego, czerwonego smoka… Nie drażnij smoka Gier w klimacie fantasy nie brakuje. Zazwyczaj nasi bohaterowie w takich grach prężą muskuły i po pewnym czasie niestraszny im już żaden przeciwnik. Nie w Brzdęku! Tu wprawdzie też awansujemy bohatera, jednak mechanika tworzenia talii pozwala nam wzbogacać się o coraz to lepsze karty broni, magicznych przedmiotów, towarzyszy i sprytnych trików. Mimo to, cokolwiek byśmy nie uczynili, nie damy rady stawić czoła smokowi. Przeciwnie, korzystanie z niektórych dobrodziejstw znalezionych w lochach może tylko przyśpieszyć i tak nieuchronne zdenerwowanie przerośniętego gada! Dzięki temu, Brzdęk! daje graczom kompletnie unikalne doświadczenie gry łotrzykiem. Zastanówcie się, czy kiedykolwiek w innej grze fantasy mieliście sposobność rzeczywiście wczuć się w klimat tej profesji? Owszem, mamy złodziejaszków w prawie każdej grze tego typu, ale czy rzeczywiście sprawia to, że czujecie jakbyście przemykali się w cieniu? Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kohaku / autor i ilustrator Danny Devine. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 62 płytki ozdób, 58 płytek ryb, znaczniki, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
W grze Kohaku gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Myszka szuka domu / wiersze napisał Zbigniew Dmitroca. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2019. - [24] strony : ilustracje ; 19 cm.
(Edukacyjny Egmont. Akademia Mądrego Dziecka. A to ciekawe!)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: wypraska, ołówek, notes, 118 żetonów punktacji, kasetka Słowotwórcy, dwustronna plansza deszyfrująca, 48 plastikowych elementów liter, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Magnetyczne ptaki / [tłumaczenie Liliana Fabisińska]. - Poznań : Papilon - Publicat, copyright 2014. - [10] stron : ilustracje ; 17x20 cm.
(Angry Birds)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart ogrodu, 10 kart wron, 21 kart pragnień, 9 kart nagród, 4 pionki ogrodników, 12 znaczników kwiatów, 24 żetony kamieni, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Znajdź radość w obfitości natury i spędź popołudnie w cudownie ukwieconym zakątku. Przyjrzyj się bajecznym kolorom, wdychaj słodkie zapachy i zrelaksuj się przy filiżance pysznej herbaty. Nie pozwól, by cokolwiek zakłóciło to sielskie popołudnie! Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucky Duck Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 100 drewnianych żetonów zwierząt, 85 płytek siedlisk, 25 żetonów natury, 20 kart punktacji zwierząt, karta wariantu rodzinnego, 5 startowych płytek siedlisk, kolorowy notes, worek, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Mimo bardzo prostych zasad „dobierz i umieść” gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. „Kaskadia” zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 10 rycerzy, 32 cegły, 2 bramy, 2 plansze gracza, 2 katapulty, 8 głazów, 12 kart akcji, 1 instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy... Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę o podłogę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 plansze, 54 żetony snów, woreczek, 8 okrągłych płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości. Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej