Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(202)
Forma i typ
Gry i zabawki
(202)
Dostępność
dostępne
(181)
wypożyczone
(23)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(163)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(41)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(12)
Kożyczkowska Magda
(8)
Żabicka Monika
(8)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(6)
Walker-Harding Phil
(6)
Chiacchiera Martino
(5)
Chrzanowska Agnieszka
(5)
Szewczyk Michał
(5)
Baranowski Marek
(4)
Bauza Antoine
(4)
Małecki Łukasz
(4)
Puzdrowska Kamila
(4)
Sobel Beth
(4)
Coimbra Miguel
(3)
Daujean Cyrille
(3)
Dennen Paul
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Menzel Michael (1974- )
(3)
Miszta-Mars Aleksandra
(3)
Quilliams Chris
(3)
Sokołowski Piotr
(3)
Tkaczyk Łukasz
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Blum Ulrich
(2)
Bosley Andrew
(2)
Bukowski Adam
(2)
Chełmecki Łukasz
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Dutrait Vincent (1976- )
(2)
Détraz Pauline
(2)
Fraga Roberto
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Harder Corinna (1970- )
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kim Gary
(2)
Kollars Helmut
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Lang Eric M
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Luciani Simone
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Minor Marcin
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Naïade
(2)
Podliński Kacper
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rivière Théo
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Russ Kevin
(2)
Schumacher Jens (1974- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Smith Adrian
(2)
Szyma Rafał (1981- )
(2)
Tartarotti Stefano (1968- )
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Turczi Dávid
(2)
Valentino Sara
(2)
Vickers Justin
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Abfalter Katrin
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Allers Jeffrey D
(1)
Ambrzykowski Michał (1988- )
(1)
Anderson Travis
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aparicio Núria (1982- )
(1)
Ardila David
(1)
Ariizumi Shigehiro
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Avery Jeremy
(1)
Babičius Dmitrijus
(1)
Badan Rafał
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biagiotti Valentina
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bink Charlie
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Boekhoff Andrea
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(179)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(185)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(202)
Język
polski
(202)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Historia alternatywna
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(202)
Gry planszowe
(168)
Gry w karty
(35)
Gry strategiczne
(10)
Gry edukacyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(183)
202 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 18.08.2025
Zawartość pudełka: 1 plansza główna, 4 plansze gracza, 6 segmentów koła, 180 kart wynalazków, 13 kart celów, 10 kart misji, 5 kart bohaterów, 25 kafelków myszy, 2 kafelki sera, 20 żetonów ruchu, 10 żetonów drzwi, 4 żetony elektryczności, 5 żetonów umiejętności, 12 żetonów jokera, 18 znaczników drewna, 18 znaczników metalu, 12 żetonów mnożnika, 12 znaczników 1x, 4 kafelki podsumowania, 24 żetony łóżek, 24 kafelki podziemia, 40 kostek, 20 dysków, 36 pionów robotnika (drewniane myszki), 12 pionów przywódcy (drewniane szczury), 8 pionów namiotu, 7 kart akcji, 7 kart eksploracji, 6 kart toru, , instrukcja, instrukcja wariantu solo.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W grze Szczury z Wistar wcielisz się w rolę przywódcy inteligentnych szczurów, które uciekły z laboratorium, by zbudować własną cywilizację. Czeka na Ciebie odkrycie sekretów ludzkiego domostwa i opracowania sprytnych wynalazków, które zapewnią Ci przewagę nad rywalami. Ta zaawansowana gra euro oferuje fascynujący temat i ciekawą mechanikę, łączącą zarządzanie robotnikami, budowę tableau (czyli gromadzenia w swoim obszarze różnych elementów gry, np. kart i zarządzanie nimi) oraz eksplorację terenu. Dodatkowo, możesz wcielić się w rolę solowego gracza i zmierzyć się ze Szczurobotem! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 26.05.2025
Zawartość: plansza, 4 planszetki graczy, 20 kości, woreczek na kości, 195 żetonów dóbr, 54 kafelki premii, 45 kafelków postaci, 26 kafelków kontraktów, 25 kafelków katedr, 11 kafelków targów, 9 kafelków kosztów budowy, 8 kafelków miast, 6 kafelków akcji, 32 domy, 28 filarów, 12 znaczników graczy, 4 kupców, 4 architektów, Koło akcji, 20 znaczników punktów akcji, 4 znaczniki kolejności targów, 6 żetonów korupcji, 4 znaczniki “+100”, 20 znaczników bonusowych punktów akcji, 1 znacznik pierwszego gracza, 21 kart do gry solowej, 2 instrukcje.
Czas gry: 60-100 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Wciel się w zamożnego kupca, który chce pomnożyć swój majątek oraz zdobyć wpływy i uznanie. Aby to osiągnąć, będziesz przemierzać kontynent, a w odwiedzanych miastach zbudujesz placówki handlowe i weźmiesz udział we wznoszeniu wspaniałych katedr. Poznasz wpływowe osobistości i zdobędziesz ich względy, a zdolności, które reprezentują, pozwolą Ci zyskać przewagę nad konkurentami. Tiletum to strategiczna gra planszowa oparta na mechanice zarządzania kośćmi, które pełnią podwójną funkcję: zapewniają dobra i pozwalają wykonywać akcje. Doskonale łączy prostotę zasad i głębię planowania, a liczba zmiennych sprawia, że kolejne partie stanowią nowe, ciekawe wyzwanie. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.05.2025
Zawartość: 44 karty (po 11 w 4 kolorach+ 1 Joker), 24 duże ciasteczka, 20 małych ciasteczek, 4 duże pionki, 4 małe pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek, 1 wskazówka, 1 planszę do gry, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.05.2025
Złota rybka / [autor] Ewa Falkowska ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, copyright 2022. - 1 pudełko ; 19x19x4 cm.
Zawartość: 1 plansza do gry złożona z dwóch elementów, 16 kafelków życzeń, 16 kafelków spełnionych życzeń, 4 kafelki śmieci, 4 chmurki marzeń, pionek złotej rybki, drewniana kostka, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 3-5.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gra pełna emocji, która rozwija spostrzegawczość dziecka, ćwiczy pamięć i uważność oraz uczy twórczego myślenia. Dodatkowym walorem gry jest fakt, że porusza temat ekologii. W trakcie rozgrywki gracze będą starali się sprawić, aby złota rybka spełniła ich życzenia. Dodatkowo gracze pomagają rybce, oczyszczając jezioro ze śmieci. Źródło: granna.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 23.05.2025
Zawartość pudełka: 1 duża dwustronna plansza, 8 dużych kafli lokacji (4 dostępne i 4 specjalne), 8 drewnianych kostek rzeki Flegeton, 71 pionków dusz, 6 żetonów zastępujących dusze, 8 płytek premii (4 srebrne i 4 złote), 12 żetonów 1/2 dyplomu, 3 płytki skrótów ścieżki Dantego, 1 pionek Dantego, 16 pionków gości, 16 drewnianych beczek, 56 żetonów monet (28 Drachm i 28 Florenów), 6 znaczników strażników + 6 plastikowych podstawek, 39 żetonów powiązanych ze strażnikami, 32 pionki czaszek, 16 pionków szlachciców, 16 pionków uliczników, 20 drewnianych dysków, 32 drewniane dyplomy, 4 pionki łodzi, 4 znaczniki niesławy, 16 płytek wieży (4 na poziom), 4 dodatkowe żetony punktacji (60+ punktów), 4 małe plansze graczy, 4 pomoce graczy, 6 kart strażników, 42 karty, instrukcja.
Czas gry: 120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Inferno to gra planszowa inspirowana Boską komedią Dantego Alighieri, w której gracze walczą o władzę w średniowiecznej Florencji oraz wieczną niesławę w czeluściach Piekła. Inferno to proste, intuicyjne zasady oraz ogrom możliwości i decyzji do podejmowania. W fazie Piekła, Dusze grzeszników zsyłane są w kierunku odpowiednich kręgów piekielnych, aby przynieść graczom punkty Infamii. Sprowadzenie Duszy w odpowiednie miejsce pozwoli wykonać kolejną fazę w wybranym kwartale miasta. W fazie Florencji Krewni zdobywają wpływy w mieście i oskarżają grzeszników, sprowadzając ich na stracenie, a następnie ich dusze na cmentarzysko, skąd wyruszą w podróż w głąb Piekła. Zwycięży gracz, który osiągnie najwyższe zaszczyty w skorumpowanej i ogarniętej zepsuciem Florencji oraz największą niesławę w Piekle. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość pudełka: 1 plansza, 6 monumentów (35 elementów), 6 ram monumentów, 6 kafelków premii monumentów, 5 żetonów losowania monumentów, 6 żetonów opiekunów monumentów, 6 kafelków osiągnięć, 25 kafelków przekaźników, 16 kafelków ulepszonych akcji, 5 kafelków neutralnych mostów, 5 kafelków boskiego wiatru, 1 znacznik pierwszego gracza, 15 ulepszonych kafli transmutujących (z cyframi rzymskimi), 35 kafli transmutujących (po 7 na postać), 5 plansz maszyn transmutacyjnych, 5 plansz postaci, 15 kafelków mostów (po 3 na postać), 25 kafelków akcji (po 5 na postać), 5 figurek postaci, 105 płytek energii, 1 plansza solo, 5 kafelków postępu osiągnięć, 1 żeton Latarni dla gry solo (czerwony rewers), dodatkowy pojemnik, 5 kart szybkiego startu, 5 arkuszy pomocy, notatnik, instrukcja, instrukcja do trybu solo.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W grze Wiek Cudów wcielasz się jedno z bóstw z eldranirskiego panteonu, czerpiąc moc z wiary. Twoim celem jest wspieranie rozwoju śmiertelników poprzez budowanie monumentów, tworzenie filarów cywilizacji i osiąganie innych sukcesów. Gra polega na zdobyciu jak największej liczby punktów zwycięstwa, które odzwierciedlają wiarę śmiertelników w boga gracza. Punkty te są przyznawane na koniec gry w zależności od rozmieszczenia płytek energii na planszy. Rozgrywka nie jest podzielona na tury czy fazy, zamiast tego gracze wykonują swoje ruchy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gra kończy się, gdy ostatni monument zostanie zbudowany, a następnie wszyscy gracze mogą rozegrać jeszcze jedną turę, tak aby każdy rozegrał taką samą liczbę tur. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Uluk / Dominik Sidorek ; ilustracje Przemysław Gul. - Warszawa : Hexy Studio, copyright 2023. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Zawartość: plansza główna ,4 plansze plemion, 4 kafelki alternatywnych torów urodzaju (do gry solo i dwuosobowej), 36 pionków plemieńców w czterech kolorach, 6 żółtych drewnianych znaczników urodzaju, 63 żółte kartonowe żetony zasobów, 20 żetonów trucizny, 12 żetonów głodu, 6 żetonów posągów, 6 kartonowych posągów w plastikowych podstawkach, 4 znaczniki szczęścia, znacznik pierwszego gracza / darmozjadów, 30 kart wynalazków, 4 karty uczty, 20 kart darmozjadów (do gry solo), karta obozowiska darmozjadów (do gry solo), instrukcja.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Najstarsi powiadają, że świat jest owocem niebiańskiego drzewa ulukowego. Tej magicznej krainy nie dotknęła nigdy stopa człowieka, Wy zaś jesteście wodzami zamieszkujących ją zbieracko-myśliwskich plemion inteligentnych zwierząt, które pozyskują jedzenie, opracowują wynalazki i zaspokajają swoje potrzeby duchowe, wznosząc posągi pradawnym bóstwom. W Waszej rywalizacji zwycięży ten, kto zapewni swojemu plemieniu przetrwanie i szczęście - temu przypadnie tytuł przywódcy wszystkich plemion! Uluk jest grą typu euro, której celem jest posiadanie jak największej liczby Punktów Szczęścia na zakończenie szóstej rundy (sezonu) gry. Punkty Szczęścia można zdobywać na różne sposoby, jednak najważniejszym działaniem w grze jest wysyłanie członków swojego plemienia (zwanych plemieńcami) na różne pola planszy głównej i wykonywanie przypisanych do nich akcji. Źródło: granna.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość: 56 tafelków z jajkami, 48 tafelków z kurczakami, 36 tafelków z kurami, 4 tafelki z kogutami, 4 karty graczy z grzędami dla kur, 2 kostki do gry, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Orzeszki ze ścieżki / autor Rodrigo Rego ; ilustracje Núria Aparicio. - Warszawa-Wesoła : Nasza Księgarnia, copyright 2024. - 1 pudełko ; 19x13x4 cm.
Zawartość: 1 plansza, 73 karty (45 ścieżek, 19 zwierząt, 9 celów), 34 znaczniki (4 graczy, 15 wody, 15 kryjówek), 1 kogut, woreczek, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nadchodzi zima, pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! W grze Orzeszki ze ścieżki tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Lipowo : kto zabił? / projekt gry Michał Friedrich ; ilustracje Nikodem Cabała. - Podłęże : Muduko, copyright 2024. - 1 pudełko ; 22x16x5 cm.
Zawartość: 1 plansza, 40 kart (14 dowodów, 2 zeznania, 14 plotek, 10 postaci), 20 żetonów łapówki, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 notes śledczy, 5 teczek spraw, 5 ołówków, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 16-99.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Gra śledcza na podstawie książek Katarzyny Puzyńskiej.
Gra pozwoli Wam wcielić się w bohaterów moich książek i rozwiązać nieskończenie wiele rozmaitych śledztw. W zaciszu własnego domu, albo gdzieś w terenie. Gdziekolwiek tylko chcecie! Odważycie się zmierzyć z zagadką, kto zabił? Katarzyna Puzyńska Wcielcie się w postaci znane z książek Katarzyny Puzyńskiej. Obserwujcie współgraczy, zadawajcie właściwe pytania, notujcie w swoich teczkach sprawy zasłyszane plotki i dowody, aby wydedukować jak najwięcej z otrzymanych odpowiedzi. Zawsze możecie też wręczyć łapówkę w zamian za zeznanie w kluczowej kwestii. Jednak rozwiązanie śledztwa nie tkwi w tym, co już wiemy, ale w tym, co nam umyka... Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 40 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 5-99.
Ilość graczy: 1-18.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W Krainie Legend to gra na spostrzegawczość, w której każda plansza przedstawia różne polskie legendy, od morza z Juratą, przez zamek z Białą Damą, po krakowski rynek z tańczącym Lajkonikiem. Ta gra rodzinna skupia się na przenikliwości i posiada piękne ilustracje od Nikoli Kucharskiej. Kilka trybów gry zapewni wiele godzin dobrej zabawy dla wszystkich członków rodziny. Oprócz zabawy, gra ma także walory edukacyjne, rozwijając percepcję, logiczne myślenie i wyobraźnię u dzieci. Może być grana solo lub nawet w grupie do 18 osób, co czyni ją odpowiednią dla przedszkoli czy świetlic szkolnych. W Krainie Legend to kontynuacja gry W Krainie Baśni - można je łączyć ze sobą lub grać osobno. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Ankh : bogowie Egiptu / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith. - Knurów : Portal Games, copyright 2021. - 1 pudełko ; 32x32x12 cm.
Zawartość pudełka: 80 plastikowych figurek (5 Bogów, 30 Wojowników, 15 Strażników, 30 Wielbłądów), 20 plastikowych podstawek, 1 mapa, 1 plansza Uwielbienie, 5 plansz Bogów, 1 plansza główna, 5 plansz Połączonych Bogów, 5 kart Pomocy Gracza, 35 kart Bitwy (po 7 dla każdego boga), 6 kart Opisu Strażników, 75 żetonów Ankh (po 15 dla każdego boga), 5 plastikowych żetonów Ankh, 70 żetonów Wyznawców, 1 plastikowy znacznik Wydarzenia, 4 znaczniki Akcji, 10 żetonów Piramid, 10 żetonów Świątyń, 10 żetonów Obelisków, 4 plastikowe podstawki znaczników Akcji, 2 żetony Miast, 8 żetonów Kolejności Konfliktów, 1 żeton Amona, 3 żetony Słońca, 1 żeton Przechylenia Szali, 3 żetony Zaświatów, 1 Księga Scenariuszy, instrukcja.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz. Ankh: Bogowie Egiptu to zaawansowana, strategiczna gra planszowa autorstwa genialnego Erica M. Langa (Cthulhu: Death May Die, Blodboorne), stanowiąca zamknięcie jego antycznej trylogii, do której należą także Blood Rage i Rising Sun. Po wikińskiej Skandynawii i feudalnej Japonii przychodzi czas na starożytny Egipt! Wciel się w jednego z pięciu egipskich bogów i poprowadź oddaną sobie armię do ostatecznego panowania w kraju nad Nilem. Rozwijaj swoją postać, pozyskuj cennych sojuszników i walcz o kolejnych wyznawców. Tylko oni mogą zapewnić ci przetrwanie i uczynić twoje imię nieśmiertelnym. Kiedy bitewny kurz opadnie, w Egipcie będzie się pamiętać tylko o jednym bogu. Czy będziesz nim Ty? Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Minecraft : builders & biomes / Ulrich Blum. - Ravensburg : Ravensburger, copyright 2020. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Minecraft)
Zawartość pudełka: 64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze dla graczy, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki na pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
To inny wymiar gry, który został przeniesiony z cyfrowego świata prosto na stół! Gra planszowa Minecraft tworzy porozumienie międzypokoleniowe - odciąga młodego gracza od komputera, a rodzica wprowadza w niezwykły świat craftingu. Każdy gracz będzie odkrywać świat, stawiać czoła niebezpiecznym mobom i wydobywać zasoby, z których można budować fantastyczne struktury. Niech wygra najmądrzejszy i najodważniejszy crafter! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
5 sekund. - Gdynia : Trefl, copyright 2019. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
Zawartość pudełka: 378 kart z pytaniami (756 pytań), 6 kart „Następny”, 6 kart „Zmiana”, 6 pionków, 1 specjalny czasomierz, 1 plansza, 1 plastikowe pudełko na karty, instrukcja.
Czas gry: 10-15 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Lubisz adrenalinę? Polubisz 5 sekund! Zmierz się z czasem w nowej grze towarzyskiej, w której szybko myślisz i szybko mówisz. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi - nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę. Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia - jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość: 18 plansz z baśniowymi ilustracjami, 30 kart z ilustracjami przedmiotów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 5-99.
Ilość graczy: 1-18.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. W Krainie Baśni gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Prasa w druku / Peter McPherson ; ilustracje Ian O'Toole. - Warszawa : Lucky Duck Games, copyright 2023. - 1 pudełko ; 24x24x7 cm.
Zawartość: 6 składanych plansz gazet, 6 składanych biurek, 120 kafelków gazet (57 kafelków artykułów, 29 kafelków zdjęć, 34 kafelki reklam), 12 dwustronnych kafelków czołówek, 6 dwustronnych kafelków wstępnych czołówek, 36 kart "Z ostatniej chwili", 6 kart pomocy/kart postaci, 6 żetonów kolejności, notes punktacji, instrukcja
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kafelkowa gra o wiadomościach z ostatniej chwili osadzona w uroczym leśnym świecie ciekawskich mieszkańców. Trzcinowo to najbardziej gwarne małe miasteczko na świecie, a jego ciekawscy mieszkańcy muszą wiedzieć o wszystkim. Twoją misją jako redaktora jednej z lokalnych gazet jest zaspokoić tę ciekawość! Termin oddania do druku mija za kilka godzin, nie ma więc czasu na perfekcjonizm. Złap najlepsze historie i opatrz je pasującymi zdjęciami, zanim zrobi to konkurencja. Nie zapomnij też o funduszach - bez reklam nie utrzymasz biznesu. Po dokonaniu wyboru historii, zdjęć i reklam przychodzi czas na złożenie szpalty. Czy starczy Ci materiału na zapełnienie całej strony? A może coś trzeba będzie wyciąć? W ciągu trzech szalonych dni Twoje redaktorskie umiejętności zostaną poddane najcięższej próbie! Prasa w druku oferuje wiele różnych trybów: od zakręconej rozgrywki w czasie rzeczywistym po relaksujący zestaw łamigłówek - to gra dla każdego! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość: 46 kart, 11 żetonów złotych jaj, 9 żetonów liści, żeton startowy, 4 pionki graczy, składana plansza z kurą, magiczna fasola 3D, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczęło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej liczby złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i uwolnić Jasia? Źródło: empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 21.05.2025
Zawartość: 38 kart Akcji, 16 kafelków Planszy, 18 żetonów Domu, 4 pionki kotków, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Gracze wcielają się w małe kotki, które zasnęły po beztroskiej zabawie na ciężarówce, a po przebudzeniu stwierdziły, że zostały przewiezione w nieznane im miejsce. Cel gry łatwo odgadnąć – trzeba odnaleźć właściwą drogę do domu. Kotki mają do wyboru dwie akcje – szukać posiłku bądź szukać domu, a przynajmniej dowiedzieć się, jakie są jego charakterystyczne cechy. W drodze do domu być może będą musiały stoczyć walkę albo natrafią na karty pecha, ale wszystko skończy się dobrze, bo przecież koty zawsze spadają na cztery łapy. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 20.05.2025
Zawartość: 154 karty wydarzeń (ponumerowane), 80 kart przygód (ponumerowane), 1 kafelek nieznanej przygody, 9 kart pogody, 5 żetonów celów, 28 kart celów, dwustronny separator kości, główny organizer, 42 karty budynków, 2 kafelki pór roku (dwustronne), 12 kart lasu (ponumerowane brakuje numeru 7 - jest za to 8,9 itd.), plansza miasteczka (składająca się z 3 części), 4 znaczniki zasobów miejskich (+ 4 dodatkowe), 4 kafelki akcji miejskich, robotnicy: 8 kości duszków i 8 kości mieszkańców, 4 tajemnicze koperty (dodatkowa zawartość opisana w środku na kartkach), 120 monety, instrukcja główna (Statut Miejski), 4 figurki, Dziennik Handlarki, Dziennik Rzemieślniczki, Dziennik Leśniczego, Dziennik Rolnika, 4 organizery postaci. Handlarka: kafelek roli, 2 kafelki planszetki Handlarki, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 6 żetonów narzędzi rynku, 52 żetony towarów: 13 żywność, 13 wino, 13 narzędzia, 13 futro, 38 kart: 14 kart tendencji, 12 kart klientów, 12 kart rywali. Rzemieślniczka: kafelek roli, 3 kafelki planszetki, 5 wskazówki jakości, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 1 worek, 30 żetonów materiałów (6x5), 25 kart zamówień. Leśniczy: kafelek roli, 2 kafelki planszetki, 1 kafelek planu wyprawy, 10 kafelków umiejętności (podane w instrukcji), 24 karty wypraw (10 poziomu I, 8 poziomu II, 6 poziomu III), 30 kart narzędzi/towarów, 1 znacznik (żeton) wyposażenia. Rolnik: kafelek roli, kafelek planszetki rolnika, worek, 8 żetonów odłogów, 18 żetonów zaplecza, 15 żetonów inwentarza, kafelek tabeli pogody, 10 kafelków umiejętności, 24 żetony upraw.
Czas gry: 30+ min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W okolicy od dawna dało się słyszeć legendy o tajemniczej i pełnej mitów dolinie. Dzisiejsze przypadkowe spotkanie z niewielkimi magicznymi istotami, zwanymi duszkami, potwierdziło, że istnieje ona naprawdę. Duszki zaprosiły Was, byście uczynili to miejsce waszym nowym domem. Nie znacie co prawda ich zamiarów, ale w obliczu trudności w znalezieniu nowego domu nie możecie zmarnować takiej okazji. Fiks, duszek opiekuńczy, poprowadziła Was wraz z gronem najbliższych towarzyszy przez górski przesmyk, wprost do Doliny Mitycznego Wiatru. Jej widok zaparł Wam dech, zaś piękno przewyższyło najśmielsze nawet oczekiwania. Ku waszemu zdumieniu, dostrzegliście ślady dawnych zabudowań i górującą nad nimi prastarą wieżę. Najwyraźniej nie Wy pierwsi tu dotarliście... Przypadkowe spotkanie z duszkami potwierdziło, że dolina, o której dotąd słyszeliście tylko w legendach, istnieje naprawdę. Magiczne istoty zaprosiły Was, byście uczynili to miejsce waszym nowym domem. Pora zakasać rękawy i wziąć się razem do roboty! Mityczny Wiatr jest kooperacyjną grą dla 1-4 graczy, w której każdy pokieruje unikatową postacią. W trakcie gry będziecie współpracować, aby założyć osadę w magicznej Dolinie Mitycznego Wiatru. Wspólnie realizujcie różne cele poprzez rozbudowę miasteczka, podróże po okolicy i rozwijanie własnych postaci, a wszystko to w ramach wciągającej opowieści. Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 22.04.2025
Zawartość: 2 ogromne dwustronne plansze (4 tory), 4 karty torów, 6 wyścigówek i 6 drążków zmiany biegów, 6 planszetek graczy, 72 karty prędkości, 48 kart turbo i 37 kart obciążenia, 114 kart ulepszeń, 35 kart sponsorów, 10 kart legend, 10 kart wydarzeń, planszetka legend, planszetka mistrzostw, 6 żetonów pogody i 12 żetonów warunków drogowych, 2 stanowiska prasowe, notes puktacji, 2 instrukcje.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Rozpoczyna się odliczanie, a wraz ze startem samochodów powietrze przecina głośny ryk. Oto początek Grand Prix! Gdy wjeżdżasz w pierwszy zakręt, kurz i wiatr uderzają w Twój kask. Wyciągasz, ile możesz z silnika i prawie wypadasz z trasy, ale chwytasz mocniej kierownicę i prześlizgujesz się, wciąż na pierwszym miejscu. Jednak żeby je utrzymać, będziesz musiał testować granice możliwości swojego samochodu. Czy Twoja wyścigówka wytrzyma maksymalne obciążenie? Czy może silnik zawiedzie na ostatnim zakręcie? Turbo to ekscytująca gra planszowa, która przeniesie Cię na fotel kierowcy uczestniczącego w chaotycznych wyścigach z lat 60. Jej główny mechanizm to proste i intuicyjne zarządzanie kartami. Wybranie odpowiednich ulepszeń pozwoli Twojej wyścigówce na lepsze wchodzenie w zakręty, a także zapewni odpowiednie chłodzenie i utrzymanie największej możliwej prędkości. Ostatecznie jednak wszystko zależy od Twoich umiejętności! Źródło: rebel.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej