Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(45)
Forma i typ
Gry i zabawki
(45)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(3)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(16)
Autor
Żabicka Monika
(7)
Kożyczkowska Magda
(6)
Bauza Antoine
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Skowron Martyna
(2)
Wilson James A
(2)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Baranowski Marek
(1)
Bertin Cyrille
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Diochon Alex
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Finn Steve
(1)
Franck David
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Issac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Hague Aleks
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hawthorne Jerry
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Holt Jason
(1)
Hutter Lines J
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kendell Cam
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Landart Jeanne
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Martinez-Jaramillo Ana Maria
(1)
Małecki Łukasz
(1)
Meissner Helge
(1)
Mottet Martin
(1)
Naïade
(1)
Pauchon Sebastien
(1)
Pedersen Morten Monrad
(1)
Piccolini Michele
(1)
Picksel
(1)
Politzer Jakub
(1)
Puzdrowska Kamila
(1)
Quidault Pascal
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rangsima Nan
(1)
Reid Connor
(1)
Richards David
(1)
Roff Dan
(1)
Rojas Natalia
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rzepecka Joanna
(1)
Schröder Jan
(1)
Shaw Nick
(1)
Smugaj Beata
(1)
Sobel Beth
(1)
Studley David J
(1)
Svensson Eilif
(1)
Szweda Szymon
(1)
Torres Djib
(1)
Torres Régis (1982- )
(1)
Trzmielewski Tomasz
(1)
Valentino Sara
(1)
Vaurchex Thomas
(1)
Vickers Justin
(1)
Warsch Wolfgang
(1)
Wermlund Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(43)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(45)
Gry planszowe
(44)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(45)
45 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza, 240 wagoników (5x48), 15 budynków (5x3), 158 kart, 5 znaczników, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 80 plastikowych wagoników, 72 karty wagonów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych Wschód-Zachód, złoty bilet, karta z zasadami.
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza główna, 4 dwuwarstwowe plansze graczy, 6 plansz plemion, 80 znaczników rozwoju, 12 znaczników maszyn, 16 znaczników zasobów, 28 znaczników energii, 68 znaczników dla graczy, 2 kostki akcji + 1 dodatkowy czarny znacznik sokoła, 54 żetonów modułów gniazdowych+2 puste, 27 płytek terenów, 5 startowych płytek terenów, 7 płytek lokacji, 5 żetonów przełączników, 8 żetonów małych artefaktów, 1 żeton końca gry, 30 żetonów maszyn, 31 żetonów do kampanii, 30 kart talii kampani, 77 kart, instrukcja.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
5000 lat temu cywilizacja została niemal doszczętnie zniszczona. Nieliczne ocalałe plemiona próbują zyskać dostęp do starożytnych technologii, by wykorzystać je w codziennym życiu. Odkrywaj tajemnice przeszłości i zachęcaj innych, aby się do Ciebie przyłączyli. Każdy wybór wpłynie na losy odrodzonej Ziemi! Revive to angażująca, strategiczna gra planszowa, w której wcielisz się w przywódcę 1 z 6 plemion, z których każde dysponuje unikalną wiedzą i możliwościami. Aby wygrać, będziesz eksplorować teren, konstruować maszyny i rekrutować nowych członków plemienia, aby zbudować najwspanialszą cywilizację. W 5-częściowej kampanii odkryjesz dodatkowe elementy gry, by finalnie cieszyć się złożoną i wielowymiarową planszówką. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Jaipur / Sebastien Pauchon ; [ilustracje] Vincent Dutrait. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 18x13x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 55 kart, 60 żetonów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Pojedynek najlepszych handlarzy! W stolicy Radżastanu trwają poszukiwania nowego ministra handlu. Jako jeden z najlepszych w swoim fachu, postanawiasz podjąć wyzwanie i zgromadzić więcej bogactw od przeciwnika. W ciągu kolejnych tygodni wyznaczanych rundami będziecie odwiedzali targ, by gromadzić i sprzedawać rozmaite dobra. Kto okaże się sprytniejszy? Jaipur to popularna, dwuosobowa gra, w której uczestnicy wcielają się w handlarzy dynamicznie wymieniających towary na wspólnym targu. Pobierając karty na rękę i wymieniając je na inne będziecie starali się zgromadzić zestawy upatrzonych surowców, a następnie wymienić je na walutę. Poszczególne towary różnią się wartością, opłaca się też sprzedawać większe ilości tego samego dobra na raz, by uzyskać punkty bonusowe. Zwycięża gracz, który wygra 2 rundy, zdobywając pieczęcie uznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: krypteks, 36 kart podejrzanych, 36 kafelków sprawców, 16 kafelków wskazówek, 40 kart scen, 6 kart pomocy, 19 kart śledztw, instrukcja.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę! Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/394 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski ojojanie / Beata Ari Smugaj, Jacek Gołębiowski. - 2. edycja. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 23x29x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 5 planszetek puchaterów, planszetka pomocy, 110 kart, 10 znaczników puchaterów, 20 żetonów strachu, 12 znaczników serków, arkusz trybu uproszczonej rozgrywki, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Kooperacyjna gra planszowa, w której wcielamy się w rolę Puchaterów – obrońców Lisiego Królestwa. Naszym zadaniem będzie walka z problemami i komplikacjami, które będą pojawiały się w kolejnych rundach, zagrażając okolicznym Liskom. Aby wygrać, musimy pokonać Koszmar, który pojawia się w ostatniej rundzie. Będziemy musieli spróbować ponownie, jeżeli strach zapanuje nad lisią wioską. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 15 kafelków strażników, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 12 kafelków asystentów, 15 kafelków akcji praeciwnika (dla rozgrywki 1-osobowej), 16 kart podstawowych (po 4 w każdym kolorze), 19 kart strachu, 40 kart przedmiotów, 35 kart artefaktów, księżycowe berło, znacznik pierwszego gracza, notes punktacji, 27 żetonów monet, 27 żetonów kompasów, 16 kafelków bożków, 24 kafelki świątyni, 8 znaczników (po 1 brulionu i po 1 lupy w każdym z kolorów), 17 tabliczek, 13 grotów, 10 klejnotów, 8 pionków archeologów (po 2 w każdym kolorze), 18 kafelków nagród naukowych, 10 kafelków rezerwowych, 5 żetonów blokady, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed / Tom i Yako ; ilustacje Skwak. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 11x11x16 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 70 kart, totem, worek, instrukcja.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-10.
Czas gry: 15 min.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Aktualna edycja została zilustrowana przez światowej sławy francuskiego artystę. SKWAK, bo o nim mowa, stworzył własny, wielobarwny i ciągle ewoluujący świat, który wyciąga ze swojej wyobraźni i przelewa na szalenie kolorowe ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 84 karty zaklęć, 105 żetonów materii, kafelek ołtarza, 4 planszetki chowańców, 4 karty pomocy gracza, sakiewka wiru, znacznik pierwszego gracza, tacka na odrzucone żetony, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 półeczki, 132 płytki przedmiotów (po 22 w każdym z 6 typów), plansza salonu, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, fotel 1. gracza, 8 żetonów punktów, żeton zakończenia gry, worek, 4 podstawki, instrukcja (6 stron).
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Odkładaliście to tak długo, jak to tylko możliwe, ale teraz nadszedł czas, aby uporządkować swoją kolekcję ulubionych gier, książek i innych bibelotów. Czy ułożysz przedmioty szybciej niż inni gracze, spełniając określone cele? Weź płytkę z planszy i umieść ją od góry w swojej półeczce. Przedmiot spadnie na sam dół lub zatrzyma się na innej płytce. W ten sposób będziesz próbować stworzyć wzory widoczne na karcie wspólnego lub tajnego celu. Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 181 kart, 22 kafelki menu, 8 pionków, 1 plansza, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Sushi go party! to samodzielna wersja popularnej, imprezowej karcianki, oparta o znaną z 7 cudów świata mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Co nowego? Oprócz możliwości zaproszenia do stołu aż 8 osób, Sushi go party! oferuje możliwość samodzielnego konstruowania menu. Na samym początku gry wybieramy jeden rodzaj rolek, dwa dodatki, trzy przystawki i deser, a następnie składamy talię z zestawów wybranych kart. W ten sposób poszczególne rozgrywki jeszcze bardziej różnią się między sobą, a my mamy kontrolę nad celami, które będziemy realizowali w grze. Drugą istotną zmianą są nowe rodzaje sushi, które możemy włączyć do naszego menu. W sumie w grze znajdziemy 22 rodzaje kart, każdy ze specjalną zasadą punktowania. Dlaczego pokochasz tę grę? Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm, instrukcja: 24 strony.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2,4,6,8+.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić! W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 baryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, 1 wieczne drzewo (5 elementów), 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja+ instrukcja złożenia wiecznego drzewa.
Czas gry: 40-80 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 planszetki domów, 4 kości surowców, 8-ścienna kość do gry solo, 12 pionków przyjaciół, 59 kart, jagody, gałązki, bryłki żywicy, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, żetony punktów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell: 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell.
Dorośli marzą o tym, aby znów być dziećmi, a maluchy... bawią się w dorosłych! Dołącz do nich, aby wspólnie zbierać surowce i zbudować najlepsze niby-miasto w historii! Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. Uwaga! Gra zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell, czyli 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 zakładki, kartonowy kompas, 32 żetony liter, 6 kart postaci, synchroliteromierz ed. II, instrukcja: 20 s.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Zawartość: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, 1 figurka Monstrum, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, instrukcja.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmin : Stary Świat / autor gry Łukasz Woźniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x10 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 90 kart akcji, 28 kart eliksirów, 36 kart eksploracji miast, 36 kart eksploracji dzikich ostępów, 8 kart trofeów przypisanych atrybutom, 56 kart zdarzeń, 10 kart pomocy i 1 karta pomocy do wariantu 1-osobowego, 2 zestawy rzeźbionych kości (po 5 kości w każdym), 35 żetonów złota, żeton zamkniętej karczmy, 18 żetonów obszarów, 28 kart potworów, 28 żetonów potworów, 20 kart walki potworów, 5 planszetek wiedźmina z dodatkowymi żetonami wiedźmińskich imion, 5 figurek wiedźmina z kolorową podstawką, 25 drewnianych znaczników (po 5 dla każdego z graczy), 5 żetonów reputacji, 5 drewnianych znaczników tarczy, 50 startowych kart akcji (po 10 dla każdego zawodnika), 20 kart trofeów przypisanych szkołom wiedźmińskim (po 4 dla każdego z graczy), instrukcja.
Czas gry: 90-150 minut.
Wiek graczy: 16+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Wciel się w rolę profesjonalnego zabójcy potworów i zanurz w legendarnym świecie znanym z wiedźmińskiego uniwersum! Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini - profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : MNK. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko ; 28x12x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 karty.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Stanowi dodatek do podstawowej części gry: Dixit lub Dixit Odyseja.
Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca! Dixit: MNK to 84 zupełnie nowe karty, które możesz wykorzystać jako alternatywną talię lub pomieszać je z zestawem z dowolnej gry podstawowej. Znajdziesz na nich fragmenty dzieł sztuki zgromadzonych w zbiorach Muzeum Narodowego w Krakowie, między innymi „Damę z gronostajem” Leonarda da Vinci, „Dziewczynkę z chryzantemami” Olgi Boznańskiej, „Młodą Polskę” Jacka Malczewskiego” czy „Wernyhorę” Jana Matejki. Ten wyjątkowy dodatek pozwoli Ci nie tylko odkryć świat nieszablonowych skojarzeń, ale też przemierzyć galerie MNK i zachwycić się sztuką różnych epok. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Smallworld / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Days of Wonder ; Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Days of Wonder
Symbol UKD: 794
Zawartość: 2 dwustronne plansze (dla 2,3,4,5 graczy), 6 kart pomocy, 15 sztandarów ras (w tym 1 pusty), 168 żetonów ras, 18 żetonów zapomnianych plemion , 21 żetonów specjalnych mocy (w tym 1 pusty), 35 żetonów specjalnych (leża, fortece, góry, smok, itp.), 109 żetonów punktów zwycięstwa, 1 kostka posiłków, znacznik rundy, instrukcja (12 stron).
Czas gry: 40-80 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Na bogu pudełka: ... w tym świecie umrzesz ze śmiechu.
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie... Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi. Niestety, cywilizacje w miarę wzrostu zatracają swoją dynamikę i możliwości rozwoju, dopada je stagnacja a w końcu upadek. Kluczem do zwycięstwa w Small World jest nie tylko wybór spośród 14 ras i 20 specjalnych mocy; najważniejsze to przewidzieć upadek i w odpowiednim momencie wycofać się z danej cywilizacji, udzielając swojego poparcia nowej sile, która rozwinie się na gruzach tych, którzy przeminęli. Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej