Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75050)
Proza
(39671)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7461)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3974)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2073)
Publikacje informacyjne
(1644)
Poradniki i przewodniki
(1588)
Poezja
(1417)
Publikacje dydaktyczne
(859)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(599)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(308)
Publikacje religijne
(107)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(67)
wypożyczone
(17)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 32 drewniane pionki w 4 kolorach, 36 dużych kafelków krajobrazu, instrukcja
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Co roku, 14 lipca, Francuzi obchodzą swe narodowe święto. W Carcassonne mieszkancy upamietniają ten dzień wypuszczając owce, kury oraz krowy z zagród. Cały dzień dzieci z miasteczka świetnie się bawią łapiąc zwierzęta i prowadząc je z powrotem do zagród przed zapadnięciem zmierzchu. Ta bardzo uproszczona wersja hitu Carcassonne daje małym dzieciom okazje do doskonałej zabawy wraz z rodzinami. Podczas rozgrywki nie liczy się punktów, a zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy wykorzysta wszystkie posiadane pionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 220 kart (63x88mm) w tym: 30 kart Barbarzyńców, 30 kart Japończyków, 30 kart Rzymian, 30 kart Egipcjan, 84 karty Zwykłe, 16 kart Ataku ; 4 plansze frakcji, 1 plansza punktacji, 4 znaczniki frakcji, 1 znacznik rundy, 1 żeton pierwszego gracza, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, min. 131 drewnianych znaczników (31 drewna, 31 kamieni, 31 jadła, 38 robotników), instrukcja.
Czas gry: 45-90 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna. Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 55 kart w tym: karty pomysłów, przedmiotów startowych, bestii, oraz karta porządkowania obozu ; 220 kart w tym: karty wydarzeń, wraku, przygód, tajemnic, Piętaszka oraz psa, 12 unikatowych kości, 11 kafelków wyspy, 93 żetony, 108 drewnianych znaczników, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, skrócony przebieg tury, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed / Tom i Yako ; ilustacje Skwak. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 11x11x16 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 70 kart, totem, worek, instrukcja.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-10.
Czas gry: 15 min.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Aktualna edycja została zilustrowana przez światowej sławy francuskiego artystę. SKWAK, bo o nim mowa, stworzył własny, wielobarwny i ciągle ewoluujący świat, który wyciąga ze swojej wyobraźni i przelewa na szalenie kolorowe ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 44 kafle pracowników, 4 pionki nosiwodów, 4 plansze wiosek, 28 kafli dżungli, 20 owoców kakaowca, 12 żetonów Słońca, 48 złotych monet, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Gra "Kakao" wprowadza graczy w egzotyczny świat "owocu bogów", w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 84 karty zaklęć, 105 żetonów materii, kafelek ołtarza, 4 planszetki chowańców, 4 karty pomocy gracza, sakiewka wiru, znacznik pierwszego gracza, tacka na odrzucone żetony, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Blue Orange
Symbol UKD: 794
Zawartość: 78 kafli, w tym 4 kafle kapitału (ponumerowane od 1 do 4 na rewersie), na każdym kaflu znajdują się 4 pola terenu, 28 wieżowców (7 ziemnych, 7 leśnych, 7 kamiennych, 7 wodospadowych), 36 obiektów użyteczności publicznej (12 ekobusów, 12 wiatraków, 12 biokopuł, instrukcja).
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Witamy w projekcie Neopolis. Poszukujemy architektów do budowy miasta przyszłości, miasta w harmonii z naturą, które zapewni dobrobyt swoim mieszkańcom. Czy sprostasz temu wyzwaniu? Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 półeczki, 132 płytki przedmiotów (po 22 w każdym z 6 typów), plansza salonu, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, fotel 1. gracza, 8 żetonów punktów, żeton zakończenia gry, worek, 4 podstawki, instrukcja (6 stron).
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Odkładaliście to tak długo, jak to tylko możliwe, ale teraz nadszedł czas, aby uporządkować swoją kolekcję ulubionych gier, książek i innych bibelotów. Czy ułożysz przedmioty szybciej niż inni gracze, spełniając określone cele? Weź płytkę z planszy i umieść ją od góry w swojej półeczce. Przedmiot spadnie na sam dół lub zatrzyma się na innej płytce. W ten sposób będziesz próbować stworzyć wzory widoczne na karcie wspólnego lub tajnego celu. Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 181 kart, 22 kafelki menu, 8 pionków, 1 plansza, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Sushi go party! to samodzielna wersja popularnej, imprezowej karcianki, oparta o znaną z 7 cudów świata mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Co nowego? Oprócz możliwości zaproszenia do stołu aż 8 osób, Sushi go party! oferuje możliwość samodzielnego konstruowania menu. Na samym początku gry wybieramy jeden rodzaj rolek, dwa dodatki, trzy przystawki i deser, a następnie składamy talię z zestawów wybranych kart. W ten sposób poszczególne rozgrywki jeszcze bardziej różnią się między sobą, a my mamy kontrolę nad celami, które będziemy realizowali w grze. Drugą istotną zmianą są nowe rodzaje sushi, które możemy włączyć do naszego menu. W sumie w grze znajdziemy 22 rodzaje kart, każdy ze specjalną zasadą punktowania. Dlaczego pokochasz tę grę? Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm, instrukcja: 24 strony.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2,4,6,8+.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić! W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Szarlatani z Pasikurowic / Wolfgang Warsch ; ilustracje Dennis Lohausen. - Wydanie 5. wersja 1.2. - [Konin] : G3, 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 plansz, 12 ksiąg, 24 karty, 219 znaczników (w tym 3 zapasowe), 17 znaczników drewnianych, 4 butelki, 4 pieczęcie, 20 rubinów, 4 woreczki, 1 kość, 1 almanach, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Raz w roku, na dziewięć dni, rynek w Pasikurowicach otwiera swoje podwoje. Najlepsi znachorzy i szarlatani z całego kraju zjeżdżają się, aby zaprezentować swoje lecznicze mikstury. Czkawka, cuchnące stopy, tęsknota za domem, nieszczęśliwa miłość - mają lek na wszystko. Wszyscy prześcigają się w warzeniu swoich eliksirów. Gracze wcielający się w szarlatanów dobierają składniki ze swoich woreczków i dodają je do kociołka. Czynią tak dopóty, dopóki nie uznają, że eliksir jest gotowy. Muszą jednak uważać, bo jeśli dodadzą zbyt dużo specjalnego składnika, kociołek eksploduje! Kluczem jest więc odnalezienie właściwego momentu, w którym należy przerwać dobieranie składników. Dobrą strategią może być rozpoczynanie od mniej skomplikowanych eliksirów, aby zdobyć punkty i monety za które można kupić nowe składniki. Kupno najbardziej wartościowych składników, odrobina szczęścia i kolejny eliksir może być najlepszym spośród tych, jakie uwarzyli wszyscy znachorzy w całym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: dwustronna plansza-mapa, instrukcja, księga praw, arkusz przebiegu rozgrywki, 4 karty przebiegu rozgrywki, 4 plansze frakcji, 2 kości, 94 karty, 56 drewnianych pionków (25 wojowników Markizy de Kot, 20 wojowników Dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników Sojuszu Stworzeń Leśnych, 1 pionek Włóczęgi), żetony: 3 znaczniki relacji Włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żetony ruin, 6 tartaków Markizy de Kot, 6 warsztatów Markizy de Kot, 6 koszar Markizy de Kot, 7 gniazd Dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy Sojuszu Stworzeń Leśnych, 8 żetonów drewna Markizy de Kot, 1 twierdza Markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków Sojuszu Stworzeń Leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczonych literą "S", 4 przedmioty z ruin oznaczone literą "R".
Czas gry: 60-90 minut.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Gra o potędze i władzy Nikczemny Markiz de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jego rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. „Root” to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Źródło: bonito.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Książka z Zagadkami)
Na okładce : przesuń kolorowe kwadraciki, wybierz prawidłową odpowiedź.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 baryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, 1 wieczne drzewo (5 elementów), 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja+ instrukcja złożenia wiecznego drzewa.
Czas gry: 40-80 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 planszetki domów, 4 kości surowców, 8-ścienna kość do gry solo, 12 pionków przyjaciół, 59 kart, jagody, gałązki, bryłki żywicy, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, żetony punktów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell: 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell.
Dorośli marzą o tym, aby znów być dziećmi, a maluchy... bawią się w dorosłych! Dołącz do nich, aby wspólnie zbierać surowce i zbudować najlepsze niby-miasto w historii! Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. Uwaga! Gra zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell, czyli 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 zakładki, kartonowy kompas, 32 żetony liter, 6 kart postaci, synchroliteromierz ed. II, instrukcja: 20 s.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Dzielni strażacy / [Anna Wiśniewska ; ilustracje Zbigniew Dobosz]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2017. - [14] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Dźwiękowe Opowiastki)
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej