Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(99)
Forma i typ
Gry i zabawki
(99)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(6)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(32)
Autor
Żabicka Monika
(7)
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Bauza Antoine
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brueh Luis
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
French Nate
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Issac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Grigoriadis Anastasios (1978- )
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Gröber Marcel
(1)
Głowińska Anita
(1)
Hague Aleks
(1)
Hajek Nathan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Harkins Ben
(1)
Hawthorne Jerry
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Herman Michał
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Holt Jason
(1)
Homes Karl
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(93)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(97)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(99)
Język
polski
(99)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Temat
Historia alternatywna
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Gatunek
Powieść
(23685)
Powieść obyczajowa
(7817)
Kryminał
(4322)
Opowiadania i nowele
(4084)
Opracowanie
(3777)
Gry planszowe
(99)
Biografia
(2996)
Thriller
(2517)
Romans
(2314)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2297)
Powieść przygodowa
(2072)
Pamiętniki i wspomnienia
(2044)
Fantastyka
(1870)
Publicystyka
(1581)
Powieść historyczna
(1532)
Fantasy
(1412)
Encyklopedia
(1246)
Wiersze
(1155)
Literatura dziec. polska
(1144)
Saga rodzinna
(1133)
Poradnik
(967)
Komiks
(936)
Antologia
(782)
Podręczniki akademickie
(761)
Reportaż
(687)
Książka obrazkowa
(677)
Wydawnictwa popularne
(673)
Poezja polska
(575)
Powieść biograficzna
(560)
Wydawnictwa dla młodzieży
(557)
Przewodnik turystyczny
(553)
Romans historyczny
(551)
Literatura dziecięca
(515)
Lektura z opracowaniem
(505)
Manga
(476)
Muzyka rozrywkowa
(464)
Publikacje dla dzieci
(459)
Powieść psychologiczna
(452)
Literatura polska
(421)
Powieść francuska
(408)
Opowiadanie polskie
(394)
Podręczniki
(379)
Science fiction
(376)
Publikacja bogato ilustrowana
(371)
Bajki i baśnie
(369)
Pieśń i piosenka
(367)
Horror
(354)
Literatura młodzież. polska
(337)
Relacja z podróży
(300)
Literatura
(294)
Powieść niemiecka
(293)
Powieść podróżnicza
(275)
Wywiad dziennikarski
(275)
Album
(263)
Opowiadania i nowele przygodowe
(260)
Dramat (gatunek literacki)
(255)
Literatura dziec. angielska
(252)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(252)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(239)
Dramat polski
(201)
Literatura dziec. amerykańska
(201)
Legendy i podania
(198)
Bibliografia
(196)
Komedia
(196)
Publicystyka polska
(195)
Esej
(178)
Epos
(174)
Słownik języka polskiego
(173)
Podręcznik
(172)
Literatura młodzież. angielska
(166)
Literatura młodzież. amerykańska
(163)
Tragedia
(161)
Szkic literacki
(155)
Literatura dziec. niemiecka
(150)
Adaptacja literacka
(149)
Powieść rosyjska
(133)
Słownik biograficzny
(130)
Książka kucharska
(128)
Gry i zabawy umysłowe
(127)
Rock
(127)
Listy
(124)
Słownik
(123)
Powieść kanadyjska
(113)
Powieść angielska
(110)
Literatura dziec. francuska
(109)
Powieść hiszpańska
(109)
Powieść erotyczna
(107)
Atlas
(106)
Powieść australijska
(105)
Satyra
(104)
Albumy fotograficzne
(103)
Monografia
(98)
Wywiad-rzeka
(94)
Księga pamiątkowa
(93)
Dystopia
(91)
Malarstwo (sztuka)
(91)
Felieton
(89)
Kalendarium
(87)
Opowiadanie amerykańskie
(85)
Analiza i interpretacja
(84)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(99)
99 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 55 kart w tym: karty pomysłów, przedmiotów startowych, bestii, oraz karta porządkowania obozu ; 220 kart w tym: karty wydarzeń, wraku, przygód, tajemnic, Piętaszka oraz psa, 12 unikatowych kości, 11 kafelków wyspy, 93 żetony, 108 drewnianych znaczników, 4 dwustronne karty scenariuszy, 4 dwustronne karty postaci, skrócony przebieg tury, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wielka gra Portalu. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków! Będziecie budować szalas, palisadę, bronie, będziecie tworzyć przedmioty, będziecie starać się robić co w waszej mocy, by… by przetrwać. Będziecie szukać pożywienia, walczyć z bestiami, chronić się przed złą pogodą… Wciel się w rolę jednego z czterech członków załogi statku (kucharza, stolarza, odkrywcy lub żołnierza) i staw oko przygodzie. Użyj zdolności, by pomóc kompanom, przedyskutuj plan działania i wciel go w życie! Szukajcie skarbów. Odkrywajcie tajemnice wyspy. Realizujcie cele jednego z sześciu pasjonujących scenariuszy. Zacznijcie od budowy i podpalenia stosu drewna, by wezwać pomoc, a następnie przejdźcie do kolejnych przygód. Zostańcie egzorcystami na przeklętej wyspie. Zostańcie łowcami skarbów na wyspie wulkanów. Wcielcie się w rolę ratowników i uratujcie piękną damę, która utknęła na samotnej skale daleko od brzegu… Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed / Tom i Yako ; ilustacje Skwak. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko ; 11x11x16 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 70 kart, totem, worek, instrukcja.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-10.
Czas gry: 15 min.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Aktualna edycja została zilustrowana przez światowej sławy francuskiego artystę. SKWAK, bo o nim mowa, stworzył własny, wielobarwny i ciągle ewoluujący świat, który wyciąga ze swojej wyobraźni i przelewa na szalenie kolorowe ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 44 kafle pracowników, 4 pionki nosiwodów, 4 plansze wiosek, 28 kafli dżungli, 20 owoców kakaowca, 12 żetonów Słońca, 48 złotych monet, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Gra "Kakao" wprowadza graczy w egzotyczny świat "owocu bogów", w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 84 karty zaklęć, 105 żetonów materii, kafelek ołtarza, 4 planszetki chowańców, 4 karty pomocy gracza, sakiewka wiru, znacznik pierwszego gracza, tacka na odrzucone żetony, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę! Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Blue Orange
Symbol UKD: 794
Zawartość: 78 kafli, w tym 4 kafle kapitału (ponumerowane od 1 do 4 na rewersie), na każdym kaflu znajdują się 4 pola terenu, 28 wieżowców (7 ziemnych, 7 leśnych, 7 kamiennych, 7 wodospadowych), 36 obiektów użyteczności publicznej (12 ekobusów, 12 wiatraków, 12 biokopuł, instrukcja).
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Witamy w projekcie Neopolis. Poszukujemy architektów do budowy miasta przyszłości, miasta w harmonii z naturą, które zapewni dobrobyt swoim mieszkańcom. Czy sprostasz temu wyzwaniu? Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 półeczki, 132 płytki przedmiotów (po 22 w każdym z 6 typów), plansza salonu, 12 kart wspólnego celu, 12 kart tajnego celu, fotel 1. gracza, 8 żetonów punktów, żeton zakończenia gry, worek, 4 podstawki, instrukcja (6 stron).
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Odkładaliście to tak długo, jak to tylko możliwe, ale teraz nadszedł czas, aby uporządkować swoją kolekcję ulubionych gier, książek i innych bibelotów. Czy ułożysz przedmioty szybciej niż inni gracze, spełniając określone cele? Weź płytkę z planszy i umieść ją od góry w swojej półeczce. Przedmiot spadnie na sam dół lub zatrzyma się na innej płytce. W ten sposób będziesz próbować stworzyć wzory widoczne na karcie wspólnego lub tajnego celu. Półeczka to efektownie wyglądająca gra logiczna, która zapewnia zróżnicowaną rozgrywkę dzięki licznym kartom celów, z których używa się tylko dwóch na grę. Realistyczne elementy sprawią, że gracz poczuje się, jakby naprawdę porządkował swoją biblioteczkę. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 181 kart, 22 kafelki menu, 8 pionków, 1 plansza, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Sushi go party! to samodzielna wersja popularnej, imprezowej karcianki, oparta o znaną z 7 cudów świata mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Co nowego? Oprócz możliwości zaproszenia do stołu aż 8 osób, Sushi go party! oferuje możliwość samodzielnego konstruowania menu. Na samym początku gry wybieramy jeden rodzaj rolek, dwa dodatki, trzy przystawki i deser, a następnie składamy talię z zestawów wybranych kart. W ten sposób poszczególne rozgrywki jeszcze bardziej różnią się między sobą, a my mamy kontrolę nad celami, które będziemy realizowali w grze. Drugą istotną zmianą są nowe rodzaje sushi, które możemy włączyć do naszego menu. W sumie w grze znajdziemy 22 rodzaje kart, każdy ze specjalną zasadą punktowania. Dlaczego pokochasz tę grę? Sushi go party! to niesamowicie prosta i przyjemna gra, która nadaje się zarówno na początek przygody z planszówkami, jak i na imprezy w większym gronie. Jej zasady tłumaczy się w kilka minut, a sama rozgrywka jest dynamiczna, krótka i bardzo przyjemna. Dzięki dodatkowym kartom dań oraz możliwości samodzielnego konstruowania menu Sushi go party! jest jeszcze bardziej regrywalne. Sami decydujemy, kiedy przychodzi na zmianę składników i możemy dbać, by każda talia, a tym samym każda kolejna rozgrywka, była zupełnie inna od poprzednich. Możliwość zaproszenia do stołu aż ośmiu graczy czyni z Sushi Go Party! grę jeszcze bardziej uniwersalną i jeszcze bardziej imprezową!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm, instrukcja: 24 strony.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2,4,6,8+.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić! W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Szarlatani z Pasikurowic / Wolfgang Warsch ; ilustracje Dennis Lohausen. - Wydanie 5. wersja 1.2. - [Konin] : G3, 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 5 plansz, 12 ksiąg, 24 karty, 219 znaczników (w tym 3 zapasowe), 17 znaczników drewnianych, 4 butelki, 4 pieczęcie, 20 rubinów, 4 woreczki, 1 kość, 1 almanach, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Raz w roku, na dziewięć dni, rynek w Pasikurowicach otwiera swoje podwoje. Najlepsi znachorzy i szarlatani z całego kraju zjeżdżają się, aby zaprezentować swoje lecznicze mikstury. Czkawka, cuchnące stopy, tęsknota za domem, nieszczęśliwa miłość - mają lek na wszystko. Wszyscy prześcigają się w warzeniu swoich eliksirów. Gracze wcielający się w szarlatanów dobierają składniki ze swoich woreczków i dodają je do kociołka. Czynią tak dopóty, dopóki nie uznają, że eliksir jest gotowy. Muszą jednak uważać, bo jeśli dodadzą zbyt dużo specjalnego składnika, kociołek eksploduje! Kluczem jest więc odnalezienie właściwego momentu, w którym należy przerwać dobieranie składników. Dobrą strategią może być rozpoczynanie od mniej skomplikowanych eliksirów, aby zdobyć punkty i monety za które można kupić nowe składniki. Kupno najbardziej wartościowych składników, odrobina szczęścia i kolejny eliksir może być najlepszym spośród tych, jakie uwarzyli wszyscy znachorzy w całym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: dwustronna plansza-mapa, instrukcja, księga praw, arkusz przebiegu rozgrywki, 4 karty przebiegu rozgrywki, 4 plansze frakcji, 2 kości, 94 karty, 56 drewnianych pionków (25 wojowników Markizy de Kot, 20 wojowników Dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników Sojuszu Stworzeń Leśnych, 1 pionek Włóczęgi), żetony: 3 znaczniki relacji Włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żetony ruin, 6 tartaków Markizy de Kot, 6 warsztatów Markizy de Kot, 6 koszar Markizy de Kot, 7 gniazd Dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy Sojuszu Stworzeń Leśnych, 8 żetonów drewna Markizy de Kot, 1 twierdza Markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków Sojuszu Stworzeń Leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczonych literą "S", 4 przedmioty z ruin oznaczone literą "R".
Czas gry: 60-90 minut.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Gra o potędze i władzy Nikczemny Markiz de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Pod jego rządami leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jego rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Scena jest gotowa, aktorzy znają swoje role. Oto nadszedł czas aby zadecydować o losie Leśnogrodu. To od Ciebie zależy, która grupa ostatecznie zakorzeni się w Leśnogrodzie na wieki. „Root” to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu. Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 baryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, 1 wieczne drzewo (5 elementów), 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość, instrukcja+ instrukcja złożenia wiecznego drzewa.
Czas gry: 40-80 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 planszetki domów, 4 kości surowców, 8-ścienna kość do gry solo, 12 pionków przyjaciół, 59 kart, jagody, gałązki, bryłki żywicy, 16 żetonów parad, żeton słońca, żeton księżyca, żetony punktów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell: 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell.
Dorośli marzą o tym, aby znów być dziećmi, a maluchy... bawią się w dorosłych! Dołącz do nich, aby wspólnie zbierać surowce i zbudować najlepsze niby-miasto w historii! Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania. Uwaga! Gra zawiera minidodatek Przedszkole w Everdell, czyli 4 skrzynki na surowce, 4 karty promocyjne, dodatkowe żetony surowców i 6 kart promocyjnych do podstawowej wersji gry Everdell! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 zakładki, kartonowy kompas, 32 żetony liter, 6 kart postaci, synchroliteromierz ed. II, instrukcja: 20 s.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! Nowe strony to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Zawartość: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, 1 figurka Monstrum, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 3 żetony kraterów, almanach, dwustronna mapa gwiazdozbiorów, pomoc gracza, 5 kości potworów, 20 znaczników wytrzymałości, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, instrukcja.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Wiedźmin : Stary Świat / autor gry Łukasz Woźniak. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x10 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 90 kart akcji, 28 kart eliksirów, 36 kart eksploracji miast, 36 kart eksploracji dzikich ostępów, 8 kart trofeów przypisanych atrybutom, 56 kart zdarzeń, 10 kart pomocy i 1 karta pomocy do wariantu 1-osobowego, 2 zestawy rzeźbionych kości (po 5 kości w każdym), 35 żetonów złota, żeton zamkniętej karczmy, 18 żetonów obszarów, 28 kart potworów, 28 żetonów potworów, 20 kart walki potworów, 5 planszetek wiedźmina z dodatkowymi żetonami wiedźmińskich imion, 5 figurek wiedźmina z kolorową podstawką, 25 drewnianych znaczników (po 5 dla każdego z graczy), 5 żetonów reputacji, 5 drewnianych znaczników tarczy, 50 startowych kart akcji (po 10 dla każdego zawodnika), 20 kart trofeów przypisanych szkołom wiedźmińskim (po 4 dla każdego z graczy), instrukcja.
Czas gry: 90-150 minut.
Wiek graczy: 16+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Wciel się w rolę profesjonalnego zabójcy potworów i zanurz w legendarnym świecie znanym z wiedźmińskiego uniwersum! Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini - profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 72 płytki terenu, plansza punktacji, 40 pionków + 5 pionków Opata, instrukcja po polsku, 12 płytek Rzeki.
Czas gry: 35 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zawiera minirozszerzenia Rzeka i Opat.
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Alter
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 15 kart wydarzeń, 25 kart ruchu, 36 kafelków ekwipunku, 10 pionków legionistów, 10 plansz legionistów, 5 pionków kozaków, 5 pionków żandarmów, żetony (1 czasu, 10 rodziny, 10 narzeczonych, 12 miejsc pamięci, 9 żandarma, 10 żywności), instrukcja.
Czas gry: 20-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Przepustka to historyczna gra planszowa skierowana do nieco młodszych odbiorców oraz rodziców, którzy uwielbiają ten sposób spędzania wolnego czasu z dziećmi. Przepustka to kolejna gra poświęcona I wojnie światowej, a szczególnie perypetiom polskich żołnierzy służących w Legionach. W grze poznamy świat wojny „od kuchni”, tzn. jej zaplecze. Wcielimy się w role Legionistów, którzy po wielu bohaterskich czynach zasłużyli sobie na krótki odpoczynek i powrót do domu. Otrzymują upragnione przepustki i ruszają w rodzinne strony. Czasu jest jednak niewiele, a problemów na drogach i szlakach w ogarniętej wojną Galicji całe mnóstwo. W grze pojawią się znane historyczne postaci, wydarzenia i miejsca związane z historią I wojny i Legionów. Ponadto w grze spróbujemy odtworzyć realia życia codziennego w kraju ogarniętego wojną. Gra ma tym samym nieco „lżejszy” charakter, utrzymany w familijnym tonie. Mechanika gry wymaga zarówno współpracy, jak i indywidualnego sprytu oraz rozwagi. Piękna oprawa graficzna, a zwłaszcza ilustracje powinny przykuć uwagę wielu dzieci i młodzieży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : MNK. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 pudełko ; 28x12x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 84 karty.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Stanowi dodatek do podstawowej części gry: Dixit lub Dixit Odyseja.
Dixit od lat zaprasza graczy do niezwykłego świata kreatywnej zabawy. Współcześni artyści tworzą niezwykłe, wieloznaczne obrazy, które doskonale pobudzają wyobraźnię i pozwalają na snucie rozmaitych skojarzeń i odkrywanie ich wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. Jednak klasyczna sztuka może okazać się równie inspirująca! Dixit: MNK to 84 zupełnie nowe karty, które możesz wykorzystać jako alternatywną talię lub pomieszać je z zestawem z dowolnej gry podstawowej. Znajdziesz na nich fragmenty dzieł sztuki zgromadzonych w zbiorach Muzeum Narodowego w Krakowie, między innymi „Damę z gronostajem” Leonarda da Vinci, „Dziewczynkę z chryzantemami” Olgi Boznańskiej, „Młodą Polskę” Jacka Malczewskiego” czy „Wernyhorę” Jana Matejki. Ten wyjątkowy dodatek pozwoli Ci nie tylko odkryć świat nieszablonowych skojarzeń, ale też przemierzyć galerie MNK i zachwycić się sztuką różnych epok. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak familijny. - Chwaszczyno : Z.P. Alexander Piotr Pundzis, [2022]. - 1 pudełko ; 26x25x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 165 kart, 8 pionków, 1 bączek, 1 ziemniak, instrukcja
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kostki : zabawka i gra edukacyjna : Opowiem ci, mamo... - Chwaszczyno : Multigra, [2023]. - 1 pudełko ; 20x19x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Multigra
Symbol UKD: 794
Zawartość: 6 kostek, instrukcja.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 1+.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej