Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(245)
Forma i typ
Książki
(131)
Gry i zabawki
(111)
Proza
(25)
Komiksy i książki obrazkowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(296)
wypożyczone
(32)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(15)
Filia nr 2 (Ryszki)
(102)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(17)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(14)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(31)
Filia nr 6 (Hankego)
(18)
Filia nr 9 (Prusa)
(26)
Filia nr 14 (Opolska)
(21)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(31)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(51)
Czytelnia filii nr 3 (Kasprowicza)
(2)
Czytelnia filii nr 14 (Opolska)
(2)
Czytelnia filii nr 19 (Kilińskiego)
(3)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(2)
Gabinet instrukcyjny (Sobieskiego)
(1)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(9)
Autor
Denton Terry (1950-)
(11)
Griffiths Andy (1961-)
(11)
Mazan Maciejka
(11)
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Dobrowolski Patryk
(3)
Kamigaki Hiro
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Pijanowski Lech
(3)
Silberg Jackie
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Byliniak Maciej (1981- )
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Czubak Marzena
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Green Dan (1975- )
(2)
Greigg Linda
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(2)
Jeleńska Emilia
(2)
Jeleński Szczepan
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kaliński Piotr (1977- )
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kopczewski Jan Stanisław (1929-2016)
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Leyk Anna
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Nowak Zdzisław
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Shephard David
(2)
Skowron Martyna
(2)
Smullyan Raymond
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tallec Olivier (1970- )
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Tudor C. J
(2)
Tychmanowicz Marta
(2)
Vogt Rolf
(2)
Wajs Joanna (1979- )
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Widłak Wojciech (1957- )
(2)
Wilson James A
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Wójtowicz Anna
(2)
Środoń Maria
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Adams Ken
(1)
Adamska Elżbieta
(1)
Adamus Paweł
(1)
Aguilar Sandra
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Argudo Miguel Angel
(1)
Arnold Nick
(1)
Arredondo Francisco
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Aznar Gwenaëlle
(1)
Baccalario Pierdomenico (1974- )
(1)
Banytka Dorota
(1)
Bauman Sabina
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Berlik Natalia
(1)
Berowska Marta (1952- )
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Bingham Jane
(1)
Blanchot Denis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(125)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(17)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(170)
1901-2000
(4)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(245)
Język
polski
(245)
Odbiorca
Dzieci
(35)
9-13 lat
(20)
6-8 lat
(18)
0-5 lat
(11)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
Rodzice
(2)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziewczęta
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura australijska
(11)
Literatura francuska
(5)
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura norweska
(1)
Temat
Gry i zabawy
(54)
Gry i zabawy umysłowe
(41)
Przyjaźń
(13)
Chłopcy
(11)
Drzewa
(11)
Gry i zabawy dziecięce
(10)
Dziecko
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Matematyka
(8)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Dzieci
(4)
Gry i zabawy terenowe
(4)
Psychologia
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Eksperymenty
(3)
Folklor
(3)
Labirynt
(3)
Roboty ręczne
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Etnografia
(2)
Kultura
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Mężczyzna
(2)
Nauczanie
(2)
Osoby zaginione
(2)
Rodzina
(2)
Socjologia
(2)
Wakacje
(2)
Zabawki
(2)
Zwierzęta
(2)
Alpinizm
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Bilard
(1)
Biologia (przedmiot szkolny)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Cisza
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Detektyw prywatny
(1)
Dinozaury
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dorosłość
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Dziewczęta
(1)
Escape rooms
(1)
Etologia
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(1)
Gramatyka
(1)
Grecja
(1)
Gry i Zabawy
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Gry w karty
(1)
Gumball (postać fikcyjna)
(1)
Harfa
(1)
Harfiści
(1)
Historia
(1)
Historia alternatywna
(1)
Inność
(1)
Jaja
(1)
Jaskinie
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Konkursy i festiwale
(1)
Korekcja mowy
(1)
Książki
(1)
Kucharstwo
(1)
Lato
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Logika
(1)
Ludność
(1)
Magia
(1)
Majsterkowanie
(1)
Metody nauczania
(1)
Miasta
(1)
Mitologia
(1)
Miłość
(1)
Mnemotechnika
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Muzyka
(1)
Nagrody
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Niemowlę
(1)
Obsesje seksualne
(1)
Obyczaje
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Odpoczynek
(1)
Opieka nad zwierzętami
(1)
Origami
(1)
Orkiestry
(1)
Pamięć
(1)
Piraci
(1)
Pisarze
(1)
Pory roku
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przedszkola
(1)
Temat: dzieło
Amazing World of Gumball (serial filmowy)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Amazonka (rzeka)
(1)
Beskidy
(1)
Górny Śląsk
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(127)
Gry planszowe
(99)
Powieść
(16)
Poradnik
(14)
Książka obrazkowa
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(11)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Thriller
(5)
Publikacje dla dzieci
(4)
Gry i zabawy
(3)
Opracowanie
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Encyklopedia
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Wydawnictwa dla młodzieży
(2)
Broszura
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Komiks
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziec. francuska
(1)
Literatura młodzież. polska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacja dla dzieci
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(124)
Edukacja i pedagogika
(8)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Psychologia
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Historia
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Biologia
(2)
Chemia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Fizyka i astronomia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Dom i ogród
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
245 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 39 znaczników Kamieni Nieskończoności, 90 kart, 5 znaczników T.A.R.C.Z.Y., 4 płytki miejsc, 1 płytka Rękawicy Nieskończoności, 1 płytka Avengers, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 planszetki, 1 tor, 40 kart, 28 znaczników (4 tekturowe, 24 plastikowe), 90 kostek (18x5 kolorów), 1 sakiewka, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 115 kart talii głównej, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na niesamowitą przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy upoluje 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zaklinacze cienia / [Ramy Badie] - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko ; 26x21x6 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 sześciokątnych kafelków, 4 dwustronne planszetki graczy, 10 kart tali przeciwzaklęć, 10 kart talii towarzyszy, 52 karty talii głównej, arkusz z opisami kafelków, 13 żetonów zasobów, 5 kości zasobów, 4 pionki zaklinaczy, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 7 plansz, 148 kart, 126 żetonów (78 monet, 48 pozostałych), 1 notes, 4 arkusze, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-7.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata - architekci / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x23x9 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 235 kart (56x82 mm), 7 pięcioczęściowych cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów postępu, 6 znaczników konfliktów, 28 żetonów zwycięstwa, znacznik Kota wraz z podstawką, instrukcja: 6 stron.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wciel się w jednego z największych architektów w dziejach i pozostaw ślad na kartach historii, wznosząc cud, który przyćmi dokonania innych! Mądrze wybieraj sojuszników, inwestuj i obserwuj z dumą, jak Twoja budowla nabiera kształtów. Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 4 planszetki, 28 płytek, 98 drewnianych znaczników (28 zielonych, 26 żółtych, 24 różowe, 20 niebieskich), 17 żetonów (9 tekturowych, 8 drewnianych), 46 kart, 2 figurki, 1 kość, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Dawno dawno temu, na japońskim cesarskim dworze… Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę. Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Edgard
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza ; 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok) ; 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok) ; 13 kart przygody (smok niebieski) ; 4 paski zdolności graczy ; 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi ; 4 żetony z punktami zdolności ; 4 postacie na podstawkach ; 2 kostki do gry ; instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - [Warszawa] : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 6 znaczników graczy, 6 ślimaków, 40 żetonów śmieci, 4 kostki, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5-105.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Takiego wyścigu jeszcze nie było! Wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 71 kart eksploracji, 35 kart lordów, 20 płytek miejsc, 20 żetonów potworów, znacznik zagrożenia, 10 żetonów kluczy, 5 kubeczków, 50 pereł, plansza, tor zagrożenia, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 45 minut.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 dwustronne plansze lotu, 4 trzystronne plansze statku, 156 elementów statku kosmicznego, 68 płytek kosmicznych kredytów, 6 płytek tytułów, 60 kart przygód, 42 figurki kosmonautów, 4 figurki brązowych kosmitów, 4 figurki fioletowych kosmitów, 8 znaczników rakiet, 40 znaczników baterii, 55 kostek towarów, 2 kości, klepsydra, skrót zasad, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Podczas rozgrywek w Ciężarówką przez Galaktykę będziemy starali się zbudować statek kosmiczny, który przetrwa najniebezpieczniejsze przygody i pozwoli nam przetransportować towary do celu. Zabawę rozpoczniemy od buszowania w magazynie pełnym rur kanalizacyjnych. Razem z pozostałymi graczami w tym samym czasie spróbujemy upolować najlepsze elementy, które posłużą nam do budowy naszych maszyn. Gdy statki bedą gotowe, ruszą w drogę pełną rozmaitych zasadzek i przeszkód: od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, na łowcach niewolników i kosmicznej policji kończąc. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart, 1 podstawka, 1 klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8+.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: domek-pudełko, 2 dwustronne plansze pytań, plansza mieszkania (ze ścianami i innymi elementami 3D), pionek myszek, pionek koszyka, 10 drewnianych dysków przedmiotów, 14 żetonów pytań, 10 żetonów przedmiotów/spód żetonu, 4 żetony pokoi/spód żetonu, 14 dwustronnych żetonów odpowiedzi, latarka, instrukcja do gry, instrukcja złożenia domku.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Myszkowanie to kooperacyjna gra obserwacyjna. Gracze mają 30 sekund, by zajrzeć przez okna do oświetlonego latarką mysiego domku i dostrzec zagubione przedmioty. Kiedy zgaśnie światło, będą musieli odpowiedzieć na pytania, jakie zada im sama gra. Wszyscy uczestnicy rozgrywki wygrywają, jeśli uda się im zdobyć za prawidłowe odpowiedzi co najmniej 12 punktów do końca czwartej rundy. Gra posiada 4 poziomy trudności dopasowane do możliwości dzieci w różnym wieku. Jej unikatowym elementem jest trójwymiarowy domek myszek, do którego dzieci mogą zajrzeć. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : Nie drażnij smoka / Paul Dennen. - [Bielsko-Biała] : Lucrum Games, copyright 2018. - 1 pudełko ; 31x31x8 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucrum Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: pudełka: plansza, 183 karty, min. 80 znaczników, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki, 24 kostki smoka, woreczek, znacznik smoka, instrukcja (12 stron).
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Doskonale znacie ten motyw. Bohater dociera do leża potwora… cicho, cichutko, na paluszkach… wszystko idzie zgodnie z planem. Nagle jeden fałszywy ruch, drobna nieostrożność i BRZDĘK! Potwór się budzi, a nasz bohater znajduje się w poważnych tarapatach! W Brzdęku wcielamy się w podobnych mu włamywaczy, którzy mimo usilnych prób bezszelestnego przemierzania podziemnych korytarzy, niechybnie rozdrażnią wielkiego, czerwonego smoka… Nie drażnij smoka Gier w klimacie fantasy nie brakuje. Zazwyczaj nasi bohaterowie w takich grach prężą muskuły i po pewnym czasie niestraszny im już żaden przeciwnik. Nie w Brzdęku! Tu wprawdzie też awansujemy bohatera, jednak mechanika tworzenia talii pozwala nam wzbogacać się o coraz to lepsze karty broni, magicznych przedmiotów, towarzyszy i sprytnych trików. Mimo to, cokolwiek byśmy nie uczynili, nie damy rady stawić czoła smokowi. Przeciwnie, korzystanie z niektórych dobrodziejstw znalezionych w lochach może tylko przyśpieszyć i tak nieuchronne zdenerwowanie przerośniętego gada! Dzięki temu, Brzdęk! daje graczom kompletnie unikalne doświadczenie gry łotrzykiem. Zastanówcie się, czy kiedykolwiek w innej grze fantasy mieliście sposobność rzeczywiście wczuć się w klimat tej profesji? Owszem, mamy złodziejaszków w prawie każdej grze tego typu, ale czy rzeczywiście sprawia to, że czujecie jakbyście przemykali się w cieniu? Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kohaku / autor i ilustrator Danny Devine. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2022. - 1 pudełko ; 27x27x5 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 62 płytki ozdób, 58 płytek ryb, znaczniki, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
W grze Kohaku gracze tworzą z płytek piękne japońskie stawy. Punkty zdobywane są za odpowiednie rozmieszczenie płytek w swoim stawie: za różnokolorowe kwiaty, ważki latające w pobliżu żab, kamienie dające schronienie narybkowi oraz za inne ozdoby. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: wypraska, ołówek, notes, 118 żetonów punktacji, kasetka Słowotwórcy, dwustronna plansza deszyfrująca, 48 plastikowych elementów liter, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Decipher to gra dla miłośników gier słownych oraz imprezowych. Dzięki kolorowej oprawie graficznej oraz niebanalnemu systemowi szyfrowania pokochasz tę grę od razu! Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie i zbierają wskazówki oraz punkty. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart ogrodu, 10 kart wron, 21 kart pragnień, 9 kart nagród, 4 pionki ogrodników, 12 znaczników kwiatów, 24 żetony kamieni, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Znajdź radość w obfitości natury i spędź popołudnie w cudownie ukwieconym zakątku. Przyjrzyj się bajecznym kolorom, wdychaj słodkie zapachy i zrelaksuj się przy filiżance pysznej herbaty. Nie pozwól, by cokolwiek zakłóciło to sielskie popołudnie! Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucky Duck Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 100 drewnianych żetonów zwierząt, 85 płytek siedlisk, 25 żetonów natury, 20 kart punktacji zwierząt, karta wariantu rodzinnego, 5 startowych płytek siedlisk, kolorowy notes, worek, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Przenieś się do malowniczej krainy w Północnej Ameryce i stwórz pełne życia środowisko Kaskadii. W swojej turze wybierz parę płytki oraz żetonu i dołóż je do swojego rozrastającego się ekosystemu. Ułóż jak największe obszary gór, rzek czy prerii oraz rozmieść zwierzęta w punktowanych układach. Mimo bardzo prostych zasad „dobierz i umieść” gra oferuje ciekawe decyzje i dużą głębię rozgrywki. Dzięki modułowej planszy i zmiennym celom każda partia będzie inna i przypadnie do gustu także zaawansowanym graczom. „Kaskadia” zawiera kilka trybów gry w tym wariant solo i rodzinny, dzięki czemu łatwo ją dopasować do wieku, zaawansowania i liczby graczy. Dzięki systemowi osiągnięć i scenariuszom każda kolejna partia będzie równie ciekawa, stawiając przed graczami nowe wyzwania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej