Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75250)
Proza
(39818)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7617)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3978)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2133)
Publikacje informacyjne
(1643)
Poradniki i przewodniki
(1590)
Poezja
(1420)
Publikacje dydaktyczne
(865)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(602)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(313)
Publikacje religijne
(111)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(69)
wypożyczone
(15)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza, 4 kociołki, 60 płytek akcji, 15 specjalnych płytek akcji, 10 żetonów sów, 48 wiedźm, 80 ładunków energii, 28 kryształów, 40 zwojów, 21 magicznych żetonów, 12 pionków, 4 zasłonki, 4 znaczniki pozycji, 3 arkusze pomocy, 4 znaczniki zwierząt, instrukcja.
Czas gry: 60-90 min.
Wiek graczy: 12-99.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Raz na 100 lat wybitne wiedźmy i znakomici czarodzieje gromadzą się w odległym zakątku świata, którego lokalizacja jest pilnie strzeżonym sekretem. Spotykają się, by odnowić sieć energii wytwarzanej przez legendarną Wiedźmią Skałę. Tajemne zaklęcia i rytuały pozwalają im zachować i wzmocnić własne moce, a temu, kto wykaże się największą biegłością w dziedzinie magii, zapewnią ogromną energię i prestiż na kolejne 100 lat, aż do kolejnego zgromadzenia. Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo! Nie wszystkie możliwości są zawsze dostępne, więc trzeba mądrze wykorzystywać okazje, które się nadarzają. Po 11 rundach to z Was, które zgromadzi najwięcej punktów zwycięstwa, wygra rozgrywkę i zostanie Wybrańcem Wiedźmiej Skały. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 16 płytek, 6 blokad, 86 kart, 36 żetonów, 8 pionków, 1 znacznik, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Proste zasady, wielkie emocje. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Galakta
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, Almanach, 12 arkuszy badaczy wraz ze znacznikami badaczy i plastikowymi podstawkami, 4 arkusze przedwiecznych, 122 karty spotkań, 51 kart mitów, 16 kart tajemnic, 14 kart artefaktów, 40 kart zasobów, 36 kart stanów, 20 kart zaklęć, 4 karty schematów , 43 żetony potworów, 1 żeton głównego badacza, 20 żetonów biletów, 30 żetonów ulepszeń, 1 żeton tajemnicy, 36 żetonów wskazówek, 20 żetonów plugastwa, 9 żetonów bram, 78 żetonów zdrowia i poczytalności, 4 żetony pogłosek, 1 żeton omenu, 1 żeton zagłady, 4 kości, 1 żeton aktywnej ekspedycji, instrukcja.
Czas gry: 2-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-8.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 broszury (Zasady wprowadzające, Kompletna księga zasad), 1 dwuczęściowa plansza, 2 arkusze stronnictw, 153 figurki ( 89 imperialnych :( 24 myśliwce, 8 transportowców, 8 niszczycieli, 2 niszczyciele gwiazd, 2 gwiazdy, 1 gwiazda w budowie, 30 szturmowców, 10 AT-ST, 4 AT-AT), 64 rebelianckich : ( 8 X-WIng, 12 Y-Wing, 4 Rebel transportowce, 4 Koreliańskie korwety, 3 krążowniki, 21 żołnierzy, 6 śmigaczy, 3 generatory osłon, 3 działa jonowe)), 25 pionków postaci, 83 duże karty (15 kart celów, 68 kart misji (39 imperialnych, 29 rebelianckich)) 95 małych kart ( 31 sond, 30 taktyki (15 naziemnych, 15 kosmicznych), 34 karty akcji ( 16 imperialnych, 18 rebelianckich)), 10 kości 6k, (5 czerwonych, 5 czarnych), 93 żetony (3 znaczniki zniszczonych układów, 7 pierścieni dodatków, 1 znacznik czasu, 1 znacznik reputacji, 1`0 żetonów sabotażu, 27 znaczników zniewolenia, 12 znaczników poparcia Rebelii, 32 żetony uszkodzeń (24 pojedyncze, 8 podwójnych)).
Czas gry: 3-4 godz.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Ostatnie szczątki Starej Republiki zniknęły, zaś Imperium wprowadziło w galaktyce rządy strachu. Nowa stacja bojowa, Gwiazda Śmierci, jest dość potężna, by stłumić każdy opór. Mimo to jest jeszcze nadzieja. Garstka śmiałków postanowiła stawić czoła wrogowi. Ze swojej tajnej bazy rebelianci planują zadać Imperium decydujący cios i przywrócić wolność w galaktyce. Gra planszowa Star Wars: Rebelia pozwala graczom odtworzyć emocjonujące starcie pomiędzy Sojuszem Rebeliantów a Imperium Galaktycznym. Obejmij kontrolę nad siłami Imperium i uwolnij ich potęgę militarną, aby odnaleźć bazę rebeliantów albo wywołaj Rebelię na szeroką skalę, opierając się na walce partyzanckiej i sabotażu. Do zwycięstwa będziecie jednak potrzebowali czegoś więcej niż potężnej broni. Będziecie potrzebowali bohaterów! Te kultowe postaci mogą wyruszać na tajne misje, aby pomóc w realizacji celu przyświecającego ich stronnictwu albo mogą utrudniać działania rywali. Wyślij Luka Skywalkera na Dagobah, aby odbył tam szkolenie Jedi albo spraw, aby Darth Vader zastawił pułapkę, która uwięzi Hana Solo w karbonicie! Czy Imperium uda się stłumić Rebelię jednym silnym ciosem? Los galaktyki jest w waszych rękach. Źródło: rebel.pl
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Magiczne Święta : 4 układanki / [wiersze Urszula Kozłowska]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, copyright 2014. - [12] stron : ilustracje ; 17 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza doliny, 4 plansze graczy, 55 drewnianych klocków domina z rysunkami zwierząt, 74 drewniane znaczniki roślin, 21 żetonów nagród, 4 znaczniki punktacji, 30 żetonów chmur, znacznik jokera, instrukcja.
Czas gry: 45-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Pomóżcie naturze odzyskać dawne piękno, doprowadzając zaniedbaną i zanieczyszczoną dolinę do jej dziewiczego stanu. Zdobywajcie punkty za sprowadzanie do doliny zwierząt, układając płytki domina wzdłuż rwących potoków, oraz za sadzenie drzew i krzewów na przylegających do nich nieużytkach. Gdzie najlepiej zasadzić swoje rośliny? Który moment na to będzie najbardziej odpowiedni? To tylko niektóre pytania, na które będziecie musieli znaleźć odpowiedź, aby wygrać. Gra Naturalnie obfituje w mnogość podejmowania decyzji i możliwość stosowania różnych taktyk, pomimo prostych zasad. Piękne elementy gry oraz przyjemna fabuła powodują, że Naturalnie jest grą idealną zarówno dla niedoświadczonych, jak i zaawansowanych graczy... Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Kot Stefan / autorka i ilustracje Susanne Kummer. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2014. - 1 pudełko ; 25x25x9 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 794
Zawartość: 6 myszy, 1 kubek kota, 1 filcowy ser, 1 kostka, 24 karty, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 4-104.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Małe myszy zajadają się pysznym serem. Lecz uwaga! W pobliżu czai się Stefan! Jeżeli zauważy myszy, czym prędzej postara się je z łapać. Kto będzie szybszy? Kot czy myszy? Jeden gracz jest kotem i bierze drewniany kubeczek. Pozostali gracze układają swoje myszy na serze i trzymają je za ogonki. Gdy na kostce wypadnie symbol kota, gracz z kubeczkiem stara się złapać jak najwięcej myszy. Gracze, którzy się zagapili i nie uciekli w porę, tracą punkty. Kot Stefan to zabawna gra, którą pokochają wszystkie dzieci. Ma bardzo proste zasady, a rozgrywka dostarcza mnóstwo śmiechu. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza z zaznaczonymi miastami, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji , 59 kart gry, 4 karty pomocnicze, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii, na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 58 kart podzielonych na: 28 Kart Skarbów (czerowny tył), 24 Kart Zalania (niebieski tył), 6 kart Śmiałków, 24 dwustronne pola Wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu), 1 wodomierz, 1 znacznik poziomu wody, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zakazana Wyspa była niegdyś odludnym azylem tajemnego, starożytnego imperium Archean. Według legend Archeanie posiadali moc kontroli żywiołów naszej planety: ognia, wiatru, wody i ziemi. Używali do tego czterech świętych przedmiotów: Kryształu Ognia, Posążka Wiatru, Kielicha Oceanu oraz Kamienia Ziemi. Gdyby skarby te wpadły w niepowołane ręce, mogłoby to spowodować katastrofalne konsekwencje, dlatego też Archeanie ukryli je na Zakazanej Wyspie. Wyspa miała zatonąć gdyby trafił na nią ktokolwiek z zamiarem wykradzenia skarbów. Minęły setki lat od tajemniczego upadku imperium, a Zakazana Wyspa pozostała nieodkryta... aż do dziś. Czy wasz zespół śmiałków zdoła przekroczyć granice Wyspy, zdobyć ukryte skarby i uciec z niej z życiem? Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucky Duck Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 60 kart zwierząt, 11 dwustronnych kart zwierząt, 5 kart toru punktacji, karta rundy, 9 żetonów, 3 instrukcje (w języku polskim, angielskim, włoskim).
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Krokodyle, niedźwiedzie i lwy. Wszystkie zwierzęta małe i duże czekają na swoje miejsce w Twoim rezerwacie. Czy uda Ci się tak ułożyć karty, by spełnić wymagania każdego z nich? Każda runda to inne zadania, co oznacza, że musisz stale adaptować swoje przyrodnicze plany. Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom. Twoim zadaniem w grze Nimalia będzie stworzenie najpiękniejszego rezerwatu przyrody, w którym wszystkie zwierzęta będą żyły w harmonii. Osiągnięcie takiej równowagi będzie wymagało nie lada sprytu. Czy uda Ci się zaprojektować rezerwat tak, aby spełnił potrzeby wszystkich zwierząt? W każdej rundzie gracze wybierają i przekazują sobie karty (draft), pozyskując nowe zwierzęta do swojego rezerwatu. Duża dowolność układania kart oraz zróżnicowane cele sprawiają, że w tej pięknej rodzinnej układance, jest bardzo dużo możliwości główkowania. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 127 kart, 60 kostek Brzdęk!, 6 pionków graczy, rozszerzenie planszy, 7 plansz, 123 żetony, 1 znacznik hydry, instrukcja.
Czas gry: 60-120 min.
Wiek graczy: 13+.
Ilość graczy: 2-6.
Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry Brzdęk! Nie drażnij smoka.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Rozrywkowa gildia dziarskich złodziejaszków ogłasza nabór świeżej krwi! Od teraz na wyprawy w głąb podziemi podczas rozgrywki w Brzdęk! Nie drażnij smoka będziecie mogli wybrać się w pięć albo nawet sześć osób! Potrzebujesz nowej tożsamości? Nic prostszego! Wylosuj jedną z sześciu unikalnych postaci, posiadającą własną talię oraz specjalne zdolności, dzięki którym zaskoczysz przeciwników. Preferujesz aktywną rywalizację? Dzięki nowym kartom reakcji zyskasz możliwość działania nawet w turach rywali! Zanim jednak zdążysz wpaść w euforię, wypychając kieszenie skarbami... Sprawdź, czy za Tobą nie czai się wredna hydra!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 75 kart, 13 znaczników pepperoni, worek do przechowywania gry, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 3-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Doni Pepperoni to szalona gra na spostrzegawczość! Twoim zadaniem jest odnajdywanie pasujących składników i szybkie zdobywanie kawałków pizzy, zanim zrobią to inni gracze. Musisz uważać na to, co mówisz i robisz, bo chwila nieuwagi może spowodować, że zostaniesz ukarany spalonym plackiem. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby smakowitych kawałków pizzy. Za każdą pomyłkę otrzymasz spalony placek, który zmniejszy Twoje punkty na końcu gry. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 10 znaczników poszlak, 56 kart poszlak, 2 pionki z podstawkami, klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
W grze Rodzina Terflików: Spy Guy wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. Rodzina Terflików: Spy Guy to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza do gry, 252 karty (47 kart małych, 142 karty standardowe, 63 karty duże), 4 kości domów, 4 planszetki graczy, 8 znaczników mroku, 36 żetonów ataku, 26 żetonów wpływów, 4 żetony zdrowia, 2 żetony tarcze, 4 żetony inne, 7 pudełek ze scenariuszami, 7 instrukcji do scenariuszy.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 11+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Harry Potter: Hogwarts Battle to kooperacyjna gra karciana w której, jako HARRY POTTER, RON WEASLEY, HERMIONA GRANGER i NEVILLE LONGBOTTOM, stawiacie czoła serii mrocznych zdarzeń w tytułowej szkole dla czarodziejów. W trakcie gry zmierzycie się z drużyną czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować sobie świat czarodziejów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Budowlaniec / opracowanie graficzne i ilustracje Tomasz Maros. - Płońsk : DMC : Book House, [2005]. - [8] stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
Odbiorca
Temat
Wydawca: DMC
ISBN: 836017304-4
Symbol UKD: 821.162.1-93 P.I
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 61 kafli miasta, 4 startowe kafle, 40 kostek kamienia, znacznik głównego architekta, 4 karty: pomoce gracza (warianty), notes, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Na wybrzeżach Morza Śródziemnego wrze zawzięta rywalizacja pomiędzy miastami łaknącymi bogactw i chwały. Jesteś architektem w starożytnej Grecji, którego wezwano do stworzenia najwspanialszego polis. Czy rzucisz swoją reputację na szalę, by zdobyć sławę i bogactwo? Stawiaj domy, świątynie, targi, ogrody i koszary, aby miasto rosło w siłę i zatriumfowało nad rywalami. Zwiększaj prestiż dzięki przemyślnemu planowaniu i podkreśl go miejskimi placami. Kamień jest podstawowym surowcem - dzięki kamieniołomom będziesz miał go pod dostatkiem, a Twoje miasto wespnie się ku niebu! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza gry, 14 wymiennych elementów planszy, 4 plansze graczy / trybu solo, 4 chorągwie / "+100" PZ, 12 kości, 1 znacznik Wielkiego Ducha, 1 znacznik Pagody, 12 znaczników Graczy, 44 znaczniki Pielgrzymów, 20 znaczników Kodam, 24 znaczniki Budynków, 72 znaczniki Zasobów (18 x drewno, 18 x kamień, 18 x jadelit, 18 x sake), 24 kafelki Budynków, 6 kafelków Budynków Starożytnych, 5 kafelków Skarbów Jezior, 32 kafelki Kryształów, 24 kafelki Duchów Mitama, 32 kafelki Ważek, 16 kafelków Torii, 13 kafelków Głazów Iwakura, 1 kafelek Postawy Tengu (tryb solo), 29 kart Yōkai, 20 początkowych kart Yōkai, 24 karty Bitoku, 28 kart Wizji, 10 kart Akcji Tengu (ryb solo), 58 Amuletów (+1, +2, +3), 32 znaczniki mnożników Zasobów (x3), 12 znaczników Hikaru, 4 arkusze pomocy, instrukcja.
Czas gry: 120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Bitoku to średniej ciężkości euro gra, która stała się największym hitem Essen SPIEL 2021. Utrzymana graficznie w stylu studia Ghibli, przeniesie nas do świata japońskiej mitologii, gdzie jako leśne duchy będziemy walczyć o zdobycie przychylności mitycznych stworzeń i prastarych bóstw. Bitoku umiejętnie łączy w sobie mechaniki dice workers i hand management, czyniąc rozgrywkę niezwykle intuicyjną, co wyróżnia ją na tle innych euro gier. W Bitoku gracze wcielają się w role duchów lasu Bitoku na swojej drodze ku transcendencji, aby wznieść się i stać się kolejnym wielkim duchem lasu. Aby to zrobić, będą mieli pomoc yokai, kodama i różnych pielgrzymów, którzy towarzyszą im na ich drodze. Jest to gra polegająca na zarządzaniu ręcznym i budowaniu silnika z wieloma ścieżkami do zwycięstwa. Gracze będą mieli yokai reprezentowane przez karty składające się na ich rękę, które muszą być umieszczone w odpowiednich miejscach we właściwym czasie, aby uzyskać maksymalne korzyści z oferowanych przez nich zdolności. Co więcej, podczas gry gracze mogą zdobyć więcej kart yokai do swojej talii, zwiększając w ten sposób swoje opcje gry i osiągając wyższy wynik. Każdy gracz ma również trzech strażników yokai (w postaci kości), których może wysłać do dużych obszarów lasu na planszy głównej w celu uzyskania wszelkiego rodzaju nowych opcji, w które może grać podczas gry. Tymi opcjami mogą być struktury, które budują w określonych obszarach lasu, kryształy duszy, które generują zasoby podczas wykonywania określonych działań, a także wiele innych. Gracze mają również szansę pomóc mitomom, Istnieje naprawdę szeroki zakres działań do wykonania, i to bez uwzględnienia osobistej domeny, w której gracze mogą stworzyć kolejną warstwę dodatkowej strategii podczas zarządzania pielgrzymami. Pielgrzymi to wyznawcy gracza, którzy wyruszają w podróże kontemplacji i refleksji, a następnie dzielą się swoimi doświadczeniami i nauką na ścieżce ducha z Bitoku. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Sen / Gamewright ; ilustracje Marcin Minor. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2017. - 1 pudełko ; 19x14x4 cm.
Autor
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 54 karty krain ze snów, notes, 1 instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 plansza, 240 wagoników (5x48), 15 budynków (5x3), 158 kart, 5 znaczników, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej