Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(64)
Form of Work
Gry i zabawki
(64)
Status
available
(57)
unavailable
(7)
Branch
Filia nr 2 (Ryszki)
(54)
Filia nr 9 (St. Batorego)
(10)
Author
Kożyczkowska Magda
(8)
Żabicka Monika
(8)
Chrzanowska Agnieszka
(5)
Bauza Antoine
(4)
Puzdrowska Kamila
(4)
Coimbra Miguel
(3)
Daujean Cyrille
(3)
Walker-Harding Phil
(3)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Naïade
(2)
Podliński Kacper
(2)
Quilliams Chris
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Skowron Martyna
(2)
Vickers Justin
(2)
Wilson James A
(2)
Abfalter Katrin
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Avery Jeremy
(1)
Baranowski Marek
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bertin Cyrille
(1)
Bink Charlie
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boekhoff Andrea
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bond John
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Bourgion Nicolas
(1)
Briand Maud
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Diochon Alex
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Escapa Stéphane
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Finn Steve
(1)
Fraga Roberto
(1)
Franck David
(1)
Fructus Nicolas
(1)
Fryxelius Issac
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Gary Justin
(1)
Gordon David
(1)
Gołębiowski Jacek
(1)
Granerud Asger Harding
(1)
Grard Grégory
(1)
Grosenbacher Shannon
(1)
Hague Aleks
(1)
Hague Alex
(1)
Hajek Nathan
(1)
Halstad Dan
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hawthorne Jerry
(1)
Hebinger Etienne
(1)
Hibbeler Eric
(1)
Hinder Carine
(1)
Hoffman Sandra
(1)
Holdinghaus Grace
(1)
Holt Jason
(1)
Hutter Lines J
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Kaszorek Katarzyna (1989- )
(1)
Kendell Cam
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kosch
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Landart Jeanne
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Llobet Toni (1975- )
(1)
Lopez Sébastien
(1)
Luciani Simone
(1)
Maciejewski Jakub
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Martinez-Jaramillo Ana Maria
(1)
Year
2020 - 2025
(60)
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(64)
Country
Poland
(64)
Language
Polish
(64)
Subject
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(64)
Gry planszowe
(58)
Gry w karty
(6)
Domain
Hobby i czas wolny
(64)
64 results Filter
Board game
In basket
Zakręcone węże / Katrin Abfalter ; ilustracje Irina Pechenkina. - Gdańsk : Rebel ; [2020]. - 1 pudełko ; 20x20x5 cm.
Zawartość: drewniana kość, wstążka do mierzenia, 4 zestawy części w 4 różnych kolorach, 8 klipsów (w tym 4 dodatkowe), 4 tułowie smoków, 3 arkusze z naklejkami do ozdabiania węży, 8 okrągłych żetonów, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 3+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zakręcone węże postanowiły sprawdzić, który z nich potrafi najbardziej zbliżyć czubek ogona do języka, zwijając swoje długie ciało. Sprawa nie jest prosta, bo gdy tak wiją się na wszystkie strony, trudno oszacować, gdzie wyląduje koniec! Wybierz węża i nadaj mu niepowtarzalny wygląd dzięki naklejkom. Rzucaj kostką i wydłużaj jego tułów, niech się zgina i zwija! Na koniec gry zmierz odległość między ogonem węża a jego językiem. Jeśli to Twój wąż jest najbliżej celu, wygrywasz! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 39 znaczników Kamieni Nieskończoności, 90 kart, 5 znaczników T.A.R.C.Z.Y., 4 płytki miejsc, 1 płytka Rękawicy Nieskończoności, 1 płytka Avengers, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Stań na czele drużyny bohaterów i złoczyńców z uniwersum Marvela i znajdź rozsiane po różnych zakątkach wszechświata Kamienie Nieskończoności. Użyj ich mocy, aby powiększyć swoją drużynę, zdobyć punkty nieskończoności i przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami. A gdy będziesz gotowy, sięgnij po Rękawicę Nieskończoności i powstrzymaj Thanosa raz na zawsze. Splendor Marvel to nowa wersja popularnej gry familijnej i ekonomicznej osadzona w znanym z komiksów i filmów uniwersum Marvela. Aby wygrać, uczestnicy będą musieli uważnie dobierać znaczniki, które pozwolą im na rekrutowanie kolejnych postaci do drużyny. Te z kolei pozwolą na pozyskiwanie kolejnych, jeszcze potężniejszych bohaterów oraz przejmowanie kontroli nad miejscami. Kto pierwszy zbierze odpowiednią kombinację bohaterów i punktów, wygrywa!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 115 kart talii głównej, 6 dużych kart przywódców drużyn, 15 dużych kart potworów, 6 kart pomocy, 2 kości k6, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na niesamowitą przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy upoluje 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zaklinacze cienia / [Ramy Badie] - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 pudełko ; 26x21x6 cm.
Zawartość: 7 sześciokątnych kafelków, 4 dwustronne planszetki graczy, 10 kart tali przeciwzaklęć, 10 kart talii towarzyszy, 52 karty talii głównej, arkusz z opisami kafelków, 13 żetonów zasobów, 5 kości zasobów, 4 pionki zaklinaczy, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
7 cudów świata / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - [Gdańsk] : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Zawartość: 7 plansz, 148 kart, 126 żetonów (78 monet, 48 pozostałych), 1 notes, 4 arkusze, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 3-7.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
7 cudów świata - architekci / Antoine Bauza ; ilustracje Etienne Hebinger. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x23x9 cm.
Zawartość: 235 kart (56x82 mm), 7 pięcioczęściowych cudów, 7 stojaczków na karty, 8 pojemników na komponenty, 15 żetonów postępu, 6 znaczników konfliktów, 28 żetonów zwycięstwa, znacznik Kota wraz z podstawką, instrukcja: 6 stron.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wciel się w jednego z największych architektów w dziejach i pozostaw ślad na kartach historii, wznosząc cud, który przyćmi dokonania innych! Mądrze wybieraj sojuszników, inwestuj i obserwuj z dumą, jak Twoja budowla nabiera kształtów. Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 43 karty, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 6-116.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 4 planszetki, 28 płytek, 98 drewnianych znaczników (28 zielonych, 26 żółtych, 24 różowe, 20 niebieskich), 17 żetonów (9 tekturowych, 8 drewnianych), 46 kart, 2 figurki, 1 kość, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Dawno dawno temu, na japońskim cesarskim dworze… Po długiej serii sporów, relacje dyplomatyczne pomiędzy Japonią a Chinami w końcu się poprawiły. Aby odpowiednio uczcić tę zgodę chiński cesarz ofiarował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju. Japoński cesarz powierzył ludziom ze swojego dworu (graczom) trudne zadanie zadbania o zwierzaka i przygotowanie dla niego ogrodu bambusowego. Gracze będą pielęgnować pola uprawne, nawadniać je i uprawiać na nich jeden z trzech rodzajów bambusa (zielony, żółty i różowy) przy pomocy cesarskiego ogrodnika. Swą rolę odegra także pogoda, od słonecznych dni, po poru monsunowe. Będą musieli także znosić wilczy apetyt pandy, łasej na soczyste pędy bambusa… Gracz któremu uda się zdobyć najwięcej punktów poprzez odpowiednią uprawę bambusa i karmienie pandy wygra grę. Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne da oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
All copies are currently on loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 1 plansza, 5 pionków Podróżników, 5 znaczników punktów podróży, 5 żetonów w kolorach bagażu, 50 monet, 10 kafelków podróżników, 12 kart gorących źródeł, 60 kart panoramy, 25 kart posiłków, 24 karty pamiątek, 14 kart spotkań, 7 kart osiągnięć, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-5.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Witaj na legendarnej Drodze Wschodniego Morza – Tokaido, łączącej Kioto i Edo. Zrób pierwszy krok i rozpocznij niespieszną podróż po dawnej Japonii, w czasie której będziesz podziwiać wyjątkowe panoramy, zbierać cenne pamiątki, korzystać ze spokoju gorących źródeł i odkrywać kulinarne rozkosze. Bądź cierpliwy, delektuj się doznaniami i zbieraj doświadczenia, które zostaną z Tobą na zawsze. Tokaido to elegancka i przyjemna rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców pokonujących legendarną Drogę Wschodniego Morza. Na trasie z Kioto do Edo znajdują się rozmaite przystanki, które będziemy odwiedzali w kolejnych rundach. Wchodzenie na poszczególne pola zapewni nam karty, a każdy ich rodzaj dostarczy nam punkty według innego schematu. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9 (St. Batorego)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części), instrukcja (1 karta złożona).
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W Cortex od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! Cortex pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9 (St. Batorego)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 108 kart historii, 12 kart przodków, neoprenowa plansza główna, 4 zegarki kieszonkowe, 4 znaczniki punktacji, 84 żetony doświadczeń, plansza zegara, 4 zbiorniki na kryształy, 24 plany podróży, 20 kryształów czasu, 4 karty pomocy, 24 karty zakrzywienia czasoprzestrzeni, 4 znaczniki zakrzywienia czasoprzestrzeni, instrukcja "Zakrzywienie czasoprzestrzeni", plany podróży do trybu solo, instrukcja trybu solo, indeks dat, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Witajcie w biurze podróży Wayback Tours! Za chwilę wyruszycie na trzydniową wycieczkę po historii. W wehikule czasu odwiedzicie miejsca odległe o tysiące lat i na własne oczy zobaczycie najważniejsze wydarzenia z przeszłości. Trzymajcie się planu i starajcie się podróżować zgodnie z chronologią, a wyprawa z pewnością Was nie zawiedzie! Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów. Zmienne układy elementów i indywidualne plansze celów sprawiają, że gra jest niezwykle wciągająca nawet po kilku rozegranych partiach, a klimatyczne ilustracje i opisy wydarzeń historycznych nadają jej edukacyjnego charakteru. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9 (St. Batorego)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Dobble - Spot it! / Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory Company. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
W metalowym, żółto-fioletowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 71 kart eksploracji, 35 kart lordów, 20 płytek miejsc, 20 żetonów potworów, znacznik zagrożenia, 10 żetonów kluczy, 5 kubeczków, 50 pereł, plansza, tor zagrożenia, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 45 minut.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 2 dwustronne plansze lotu, 4 trzystronne plansze statku, 156 elementów statku kosmicznego, 68 płytek kosmicznych kredytów, 6 płytek tytułów, 60 kart przygód, 42 figurki kosmonautów, 4 figurki brązowych kosmitów, 4 figurki fioletowych kosmitów, 8 znaczników rakiet, 40 znaczników baterii, 55 kostek towarów, 2 kości, klepsydra, skrót zasad, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Podczas rozgrywek w Ciężarówką przez Galaktykę będziemy starali się zbudować statek kosmiczny, który przetrwa najniebezpieczniejsze przygody i pozwoli nam przetransportować towary do celu. Zabawę rozpoczniemy od buszowania w magazynie pełnym rur kanalizacyjnych. Razem z pozostałymi graczami w tym samym czasie spróbujemy upolować najlepsze elementy, które posłużą nam do budowy naszych maszyn. Gdy statki bedą gotowe, ruszą w drogę pełną rozmaitych zasadzek i przeszkód: od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, na łowcach niewolników i kosmicznej policji kończąc. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart, 1 podstawka, 1 klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8+.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 60 kart ogrodu, 10 kart wron, 21 kart pragnień, 9 kart nagród, 4 pionki ogrodników, 12 znaczników kwiatów, 24 żetony kamieni, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Znajdź radość w obfitości natury i spędź popołudnie w cudownie ukwieconym zakątku. Przyjrzyj się bajecznym kolorom, wdychaj słodkie zapachy i zrelaksuj się przy filiżance pysznej herbaty. Nie pozwól, by cokolwiek zakłóciło to sielskie popołudnie! Pachnący ogród to niezwykle przyjemna gra karciana, w której będziesz zbierać kwiaty i aranżować z nich zestawy zgodnie z kartami bukietów, pragnień i nagród. Doskonale łączy proste zasady, które pozwalają zasiąść do stołu nawet początkującym graczom, z satysfakcjonującą i ciekawą rozgrywką opartą o wybieranie najbardziej opłacalnych opcji. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
W pudełku (w kształcie wytłoczki do jajek): 9 pomarańczowych i jedno niebieskie jajko, podstawka na jajko, 2 kości (czerwona i biała), instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Wykonaj zadanie szybciej niż inni, aby otrzymać jajko. Gdy będziesz mieć ich 5 - wygrywasz. Ale uwaga: z każdym kolejnym poziom trudności rośnie! Skaczące jajeczka to zupełnie nowa wersja popularnej gry ruchowej, która sprawdzi się zarówno podczas zabawy z dziećmi, jak i na imprezie nieco starszego towarzystwa. Kluczem do zwycięstwa jest szybkość i koordynacja, a te, jak wiadomo, często nie idą ze sobą w parze! Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
Board game
In basket
Zawartość: 4 plansze, 54 żetony snów, woreczek, 8 okrągłych płytek pluszaków, 30 kart koszmarów, instrukcja: 4 strony.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 4+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Koszmary to nic fajnego. Na szczęście masz przy sobie pluszowych obrońców, którzy rozgonią wszystkie złe sny! Przyjrzyj się uważnie i wybierz tego, który da radę zakryć koszmar znajdujący się na środku. A później przejdź do kolejnego! Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości. Źródło: rebel.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 2 (Ryszki)
There are copies available to loan: sygn. 793/794 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again