Hobby i czas wolny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(284)
Forma i typ
Książki
(169)
Poradniki i przewodniki
(127)
Gry i zabawki
(111)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Audiobooki
(5)
Albumy i książki artystyczne
(3)
Proza
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poezja
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(263)
wypożyczone
(16)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
(25)
Filia nr 2 (Ryszki)
(86)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(10)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(5)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(42)
Filia nr 6 (Hankego)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(16)
Filia nr 14 (Opolska)
(8)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(40)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(30)
Czytelnia filii nr 5 (pl.Mickiewicza)
(1)
Czytelnia filii nr 19 (Kilińskiego)
(1)
Czytelnia naukowa (Sobieskiego)
(4)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
(14)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Kożyczkowska Magda
(6)
Matusik-Dyjak Anna
(5)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Gowen Fiona
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Allman Howard
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Floriańczyk Barbara
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Pawlikowska Beata (1965- )
(3)
Watt Fiona
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Arnold Nick
(2)
Arrowsmith Vicky
(2)
Badie Ramy
(2)
Baggott Stella
(2)
Bagińska Aleksandra
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bonecki Jacek (1969- )
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chadwick Peter
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Clarke Graham
(2)
Courtier Jane
(2)
Daujean Cyrille
(2)
De Saulles Tony
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Fearn Katrin
(2)
Figg Non
(2)
Frączyk Małgorzata
(2)
Fuszara Maciej (1966- )
(2)
Gatward Philip
(2)
Gawron Patryk
(2)
Gordon-Watson Mary
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Gudarowska Ewelina
(2)
Górecki Wiesław
(2)
Halpin Anne
(2)
Harrison Erica
(2)
Hedgecoe John (1936- )
(2)
Hikiert Anna
(2)
Hofman Marta
(2)
Jabłońska Anna
(2)
Janiszewska Agata
(2)
Jaszecka Karolina
(2)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(2)
Johnson Jessica
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Kolaszewski Andrzej
(2)
Kondracki Eugeniusz
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Korwin-Kossakowski Michał
(2)
Krzymińska Agnieszka
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Kurek Krzysztof (1974- )
(2)
Leacock Matt
(2)
Legutowska Hanna
(2)
Leska Beata
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Lovell Katie
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Majkowska Małgorzata
(2)
Marek Marcin
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Michowska Anna Ewa
(2)
Miller Antonia
(2)
Mills Dick
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Musiał Maciej
(2)
Neumann Kerstin
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Obidziński Tomasz
(2)
Olędzka Anna
(2)
Osuch Maciej (1956- )
(2)
Panufnik-Mędrzycka Dorota
(2)
Pańczak Michał
(2)
Piech Bartłomiej
(2)
Przylipiak Wojciech
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rezmer Barbara
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Rosiak Dariusz
(2)
Rosiak Małgorzata
(2)
Russ Kevin
(2)
Sage Molly
(2)
Sikora Elżbieta (1952- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(113)
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(33)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(233)
1901-2000
(44)
1989-2000
(22)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(284)
Język
polski
(284)
Odbiorca
Dzieci
(42)
9-13 lat
(34)
6-8 lat
(30)
Młodzież
(9)
0-5 lat
(3)
14-17 lat
(3)
Niewidomi
(2)
Dorośli
(1)
Dziewczęta
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(17)
Literatura francuska
(1)
Temat
Roboty ręczne
(15)
Nauka
(9)
Psy
(8)
Techniki rysunkowe
(8)
Koty
(7)
Ogródki działkowe i przydomowe
(6)
Opieka nad zwierzętami
(6)
Origami
(6)
Papieroplastyka
(6)
Techniki fotograficzne
(6)
Akwarium
(5)
Sztuka przetrwania
(5)
Alpinizm
(4)
Podróżnictwo
(4)
Tresura
(4)
Turystyka
(4)
Żeglarstwo
(4)
Alpiniści
(3)
Budowa i konstrukcje
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Hafciarstwo
(3)
Hodowla zwierząt
(3)
Jacht
(3)
Joga
(3)
Majsterkowanie
(3)
Odpoczynek
(3)
Ogrodnictwo
(3)
Ośrodki wypoczynkowe
(3)
Sporty zimowe
(3)
Szachy
(3)
Techniki malarskie
(3)
Wakacje
(3)
Wędkarstwo
(3)
Zdobnictwo
(3)
Żegluga
(3)
Biżuteria sztuczna
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Czas wolny od pracy ucznia
(2)
Doba, Aleksander (1946-2021)
(2)
Dziennikarze muzyczni
(2)
Dziewiarstwo ręczne
(2)
Edukacja artystyczna
(2)
Jazda konna
(2)
Kajakarstwo
(2)
Kempingi
(2)
Koń
(2)
Krawiectwo
(2)
Lista przebojów
(2)
Ludzie a zwierzęta
(2)
Minecraft
(2)
Motocykl
(2)
Niedźwiecki, Marek (1954- )
(2)
Ogrody wodne
(2)
PRL
(2)
Parki i ogrody
(2)
Photoshop
(2)
Podróże
(2)
Podróżnictwo morskie
(2)
Podróżnicy
(2)
Program Trzeci Polskiego Radia
(2)
Programy graficzne
(2)
Przyroda
(2)
Psychologia zwierząt
(2)
Rośliny doniczkowe
(2)
Ryby
(2)
Slime (masa plastyczna)
(2)
Snowboarding
(2)
Sztuka
(2)
Wino
(2)
Węzły i sploty
(2)
Zdolności
(2)
Ćwiczenia siłowe
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Akwarela
(1)
Artyści polscy
(1)
Astronautyka
(1)
Astronawigacja
(1)
Bezkręgowce
(1)
Biedroń, Robert (1976- )
(1)
Biszony
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brydż
(1)
Capoeira
(1)
Celebryci
(1)
Chabior, Janusz (1963- )
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Cyfrowa kamera wideo
(1)
Decoupage
(1)
Deskorolka
(1)
Dorosłość
(1)
Drewno
(1)
Dzieci
(1)
Dziewczęta
(1)
Dziewiarstwo
(1)
Eksperymenty
(1)
Elektrotechnika
(1)
Escape rooms
(1)
Etologia
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Temat: czas
1901-2000
(11)
2001-
(11)
1945-1989
(7)
1989-2000
(7)
1918-1939
(2)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Górny Śląsk
(2)
Kaszuby
(2)
Nanga Parbat (góra)
(2)
Ocean Atlantycki
(2)
Chorzów (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Indonezja
(1)
Iran
(1)
Jurata (woj. pomorskie, pow. pucki, gm. Jastarnia)
(1)
Kanada
(1)
Karelia (Rosja ; republika autonomiczna)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Siemianowice Śląskie (woj. śląskie)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Zimbabwe
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(113)
Poradnik
(112)
Gry planszowe
(99)
Publikacje dla dzieci
(25)
Publikacja bogato ilustrowana
(16)
Gry w karty
(11)
Opracowanie
(9)
Podręcznik
(8)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Publicystyka
(4)
Reportaż
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Publikacja dla dzieci
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Albumy fotograficzne
(1)
Atlas
(1)
Felieton
(1)
Fotografia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Pieśń i piosenka biesiadna
(1)
Podręczniki
(1)
Relacja z podróży
(1)
Rysunek
(1)
Wycinanki
(1)
Zagadki
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(11488)
Kultura i sztuka
(2431)
Literaturoznawstwo
(1719)
Socjologia i społeczeństwo
(1290)
Podróże i turystyka
(1013)
Hobby i czas wolny
(284)
Religia i duchowość
(860)
Edukacja i pedagogika
(839)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(819)
Psychologia
(536)
Medycyna i zdrowie
(528)
Etnologia i antropologia kulturowa
(522)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(393)
Filozofia i etyka
(349)
Biologia
(313)
Rozwój osobisty
(307)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(285)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(281)
Geografia i nauki o Ziemi
(266)
Językoznawstwo
(263)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(243)
Styl życia, moda i uroda
(225)
Kultura fizyczna i sport
(221)
Media i komunikacja społeczna
(181)
Kulinaria
(174)
Architektura i budownictwo
(158)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(157)
Nauka i badania
(155)
Archeologia
(135)
Fizyka i astronomia
(134)
Ochrona środowiska
(120)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(89)
Dom i ogród
(64)
Inżynieria i technika
(62)
Zarządzanie i marketing
(49)
Praca, kariera, pieniądze
(46)
Chemia
(35)
Rolnictwo i leśnictwo
(35)
Transport i logistyka
(34)
Informatyka i technologie informacyjne
(30)
Matematyka
(14)
284 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Spot it! / Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory Company. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
W metalowym, żółto-fioletowym pudełku: 55 kart, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-8.
Wysokość kaucji: 50 zł.
W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy kryształ / Hubert Bobrowski ; ilustracje Maria Murawska. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Edgard
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza ; 30 kart potworów (na odwrocie zielony smok) ; 12 kart artefaktu (pomarańczowy smok) ; 13 kart przygody (smok niebieski) ; 4 paski zdolności graczy ; 12 żetonów z kamieniami szlachetnymi ; 4 żetony z punktami zdolności ; 4 postacie na podstawkach ; 2 kostki do gry ; instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 7+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Smoczy kryształ to rodzinna gra fantasy, w której mityczny smok Drakoniusz pilnie strzeże magicznego kryształu, zapewniającego dobrobyt i szczęście w krainie tego, kto go zdobędzie. Władcy czterech królestw wysyłają po kryształ swych najwaleczniejszych poddanych. Celem gry jest dotarcie do krainy smoka znajdującej się w prawym górnym rogu planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy trafi do jaskini smoka oraz spełni wszystkie jego warunki. Źródło: rebel.pl
Książka
W koszyku
Decoupage : motywy klasyczne / Agnieszka Bojrakowska-Przeniosło. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo RM, copyright 2013. - 80 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm.
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Wydawnictwo RM
Symbol UKD: 745
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak fotografować smartfonem / Jacek Bonecki. - Warszawa : Burda NG Polska, copyright 2015. - 325, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na świecie zapanowała moda na fotografowanie komórką. Nic dziwnego: jest to proste, wygodne i daje możliwość szybkiego przesyłania swoich obrazów w świat. Jacek Bonecki, wielki entuzjasta tego trendu, podpowiada, jak robić dobre zdjęcia komórką i zachęca, by ćwiczyć warsztat „fotografa smartfonowego” w każdej sytuacji. Podkreśla, że aby powstał ciekawy, przykuwający uwagę obraz, nie wystarczy tylko klik, potrzebna jest jeszcze umiejętność patrzenia. I tego uczy w swojej książce, a wszystkie porady ilustruje ciekawymi przykładami własnych fotografii. Oczywiście, wykonanymi smartfonem. Czyli #selfie #dziubek #i nie tylko :) Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza do gry, 1 tor kryształów, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pory roku, 4 plansze graczy, 8 żetonów biblioteki, 16 znaczników czarnoksiężników, 20 kości pór roku, 40 zaawansowanych kart mocy, 60 podstawowych kart mocy, 64 żetony energii, instrukcja: 16 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit. Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu! Źródło: rebel.pl
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74(02.053.2) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 18 (Gwarecka)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: K.E. Liber
Symbol UKD: 793.7
Jeśli lubisz quizy, na pewno spodoba ci się niniejsza książka. Znajdziesz w niej tysiące pytań i odpowiedzi dotyczących dziesięciu różnych pól tematycznych, od muzyki do geografii, od nauki do sportu. Książka została podzielona na pięć kolejnych poziomów trudności. Poziom pierwszy jest idealny dla dzieci, a piąty zaskoczy nawet najtęższe głowy. Możesz się bawić samemu, we dwójkę, w większej grupie, a nawet zorganizować zawody dla całej rodziny. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Capoeira jest jednocześnie walką i grą, rytuałem i modlitwą, tańcem i śpiewem, jest jedyną w swoim rodzaju sztuką. Książka ta, tłumaczona na wiele języków, jest swoistą, bogato ilustrowaną biblią, przedstawiającą zwięźle historię, teorię, zasady muzyki i śpiewu, techniki, strategie obrony i ataku oraz praktyczne pozycje i uderzenia. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 (Prusa)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimaki to mięczaki / Eugeni Castano ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - [Warszawa] : Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 plansza, 6 znaczników graczy, 6 ślimaków, 40 żetonów śmieci, 4 kostki, instrukcja.
Czas gry: 20 min.
Wiek graczy: 5-105.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Takiego wyścigu jeszcze nie było! Wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 71 kart eksploracji, 35 kart lordów, 20 płytek miejsc, 20 żetonów potworów, znacznik zagrożenia, 10 żetonów kluczy, 5 kubeczków, 50 pereł, plansza, tor zagrożenia, notes punktacji, instrukcja.
Czas gry: 45 minut.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady. Zwerbuj wpływowych Lordów i wykorzystaj ich możliwości aby przejąć kontorlę nad terytoriami o strategicznym znaczniu. W końcu to właśnie Ty jesteś jedyną osobą zdolną dobrze rządzić ludnością Głębiny! W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta. Gracze zdobywają karty sojuszników kupując je w trakcie Eksploracji Głębiny w turze każdego gracza. Zdobycie względów każdego Lorda wymaga posiadania konkretnego zestawu kart. Każdy Lord ma specjalną zdolność, która wpływa na akcje przeciwników, na sytuację właściciela lub inne elementy gry. Jednak gdy gracz zdecyduje się przypisać Lorda do danego obszaru miasta, zdolność Lorda przestaje działać. Tak więc gracze muszą rozważnie planować kiedy i jak wykorzystać wszystkich swoich sojuszników. Oczywiście w grze Abyss nie może zabraknąć walki ze strasznym potworem morskim, który pozostawiony długo w spokoju staje się coraz bardziej łakomym kąskiem. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 60 kart.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was - najlepszych detektywów Scotland Yardu - do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: Księga Cudów, 6 talii rozdziałów, 6 kart zębaczy, 16 kart skrawków, 4 figurki bohaterów, 8 figurek zębaczy, 10 żetonów przeznaczenia, 40 żetonów serc, 5 kości, 17 iskier magii, 8 żetonów oszołomoenia, 1 żeton mrocznej aury, koperta skrzyni skarbów.
Czas gry: 90 min.
Wiek graczy: 10-99.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
Odpowiedzcie na wezwanie Onirii i przybądźcie jej z pomocą! Oniria. Kraina starożytnej cywilizacji smoków. Legendy przedstawiają ją jako raj bogaty w smocze arcydzieła i obfitujący w bujną roślinność. Być może kiedyś tak było. Niestety na przestrzeni lat Oniria zmieniła się nie do poznania: znajduje się na skraju kryzysu i potrzebuje bohaterów, którzy ruszą jej na pomoc. Można się do niej dostać wyłącznie przez portal w Księdze Cudów – pradawnym tomiszczu ukrytym w opuszczonej wieży. Otulona grubą warstwą kurzu księga czeka, aż obudzicie ją ze snu. „Księga cudów” to oparta na współpracy gra przygodowa, rozgrywająca się na przestrzennej planszy w formie książki pełnej niezwykłości. W jej wnętrzu czekają na Was przygody pełne istotnych decyzji, a wybory, które podejmiecie, prowadzeni narracją na kartach, będą miały ogromne znaczenie dla tego, co spotka Was w kolejnych rozdziałach. Jakie zakończenie wybierzecie dla siebie i Onirii? Dajcie się porwać opowieści i sprawdźcie, co się wydarzy! Źródło: bonito.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 2 dwustronne plansze lotu, 4 trzystronne plansze statku, 156 elementów statku kosmicznego, 68 płytek kosmicznych kredytów, 6 płytek tytułów, 60 kart przygód, 42 figurki kosmonautów, 4 figurki brązowych kosmitów, 4 figurki fioletowych kosmitów, 8 znaczników rakiet, 40 znaczników baterii, 55 kostek towarów, 2 kości, klepsydra, skrót zasad, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Podczas rozgrywek w Ciężarówką przez Galaktykę będziemy starali się zbudować statek kosmiczny, który przetrwa najniebezpieczniejsze przygody i pozwoli nam przetransportować towary do celu. Zabawę rozpoczniemy od buszowania w magazynie pełnym rur kanalizacyjnych. Razem z pozostałymi graczami w tym samym czasie spróbujemy upolować najlepsze elementy, które posłużą nam do budowy naszych maszyn. Gdy statki bedą gotowe, ruszą w drogę pełną rozmaitych zasadzek i przeszkód: od ataków piratów, rojów meteorów przez kosmiczne turbulencje, na łowcach niewolników i kosmicznej policji kończąc. Naszym celem jest wykorzystanie wszystkich nadarzających się okazji, aby zmaksymalizować nasze zyski przemierzając kosmiczną pustkę z nadzieją, że to właśnie nam uda się jako pierwszym doprowadzić statek do celu. Najlepiej w takim kształcie w jakim go zbudowaliśmy, co nie oszukujmy się, właściwie nigdy się nie zdarza...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 25 kafelków, 40 kart kluczy, 200 kart, 1 podstawka, 1 klepsydra, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-8+.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz wszystko, co jest Ci potrzebne, aby robić wyśmienite cyfrowe zdjęcia i dzielić się nimi z przyjaciółmi i rodziną. Autorzy na samym początku umieścili szybkie Wprowadzenie, które krok po kroku nauczy Cię kilku podstawowych umiejętności, pozwalających na błyskawiczne robienie i drukowanie zdjęć. Potem zagłębili się w szczegóły, opisując w praktyczny i łatwy do zrozumienia sposób podstawy fotografii cyfrowej, obróbkę zdjęć i drukowanie. Używając zrozumiałego języka, autorzy wyjaśniają takie zagadnienia jak naświetlanie, ogniskowa, oświetlenie, formaty plików, przechowywanie i organizacja zdjęć, używanie programów AdobeR PhotoshopR Elements oraz AppleR iPhotoR do obróbki i poprawiania zdjęć, drukarki, papiery fotograficzne, a także zamieszczanie zdjęć na stronach WWW i dołączanie ich do e-maili. Nasz poradnik pozwoli Ci bez trudu przestawić się na używanie cyfrowego aparatu. Źródło: lubimyczytac.pl
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 (Maciejkowice)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2 (Ryszki)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3 (Kasprowicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 6 (Hankego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Filia nr 9 (Prusa)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Czytelnia naukowa udostępnione (Sobieskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej