Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(148)
Forma i typ
Książki
(75099)
Proza
(39697)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7578)
Audiobooki
(4585)
Publikacje popularnonaukowe
(3975)
Gry i zabawki
(148)
Komiksy i książki obrazkowe
(2095)
Publikacje informacyjne
(1644)
Poradniki i przewodniki
(1588)
Poezja
(1419)
Publikacje dydaktyczne
(860)
Muzyka
(781)
Dramat (rodzaj)
(602)
Publikacje dla niewidomych
(473)
Albumy i książki artystyczne
(313)
Publikacje religijne
(111)
Druki ulotne
(68)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(29)
Mapy
(25)
Starodruki
(11)
Nuty
(9)
Czasopisma
(4)
Publikacje promocyjne
(4)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Filmy i seriale
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(3)
Dostępność
dostępne
(67)
wypożyczone
(17)
Placówka
Filia nr 2 (Ryszki)
(59)
Filia nr 3 (Kasprowicza)
(8)
Filia nr 4 (pl.Waryńskiego)
(1)
Filia nr 5 (pl.Mickiewicza)
(4)
Filia nr 9 (Prusa)
(1)
Filia nr 14 (Opolska)
(1)
Filia nr 18 (Gwarecka)
(4)
Filia nr 19 (Kilińskiego)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Żabicka Monika
(7)
Choux Nathalie (1967- )
(6)
Kożyczkowska Magda
(6)
Walker-Harding Phil
(5)
Baranowski Marek
(4)
Sobel Beth
(4)
Szewczyk Michał
(4)
Astley Neville
(3)
Baker Mark (1959- )
(3)
Bauza Antoine
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Coimbra Miguel
(3)
Korzeniewski Przemysław
(3)
Raczyńska Iga
(3)
Van de Leijgraaf Deborah
(3)
Ambrzykowski Michał
(2)
Badie Ramy
(2)
Bajor Remigiusz
(2)
Bertin Cyrille
(2)
Bosley Andrew
(2)
Chvátil Vlaada
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Dennen Paul
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Détraz Pauline
(2)
Gralak Łukasz
(2)
Kalicki Klemens
(2)
Kalota Rafał
(2)
Kiesling Michael
(2)
Konieczka Corey
(2)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Kucerovsky Tomas
(2)
Leacock Matt
(2)
Lohausen Dennis
(2)
Majchrowski Mariusz
(2)
Małecki Łukasz
(2)
Moon Alan R
(2)
Murmak Filip
(2)
Quilliams Chris
(2)
Rejchtman Grzegorz
(2)
Rosenberg Uwe (1970- )
(2)
Russ Kevin
(2)
Skowron Martyna
(2)
Sokołowski Piotr
(2)
Tarnowska Ewa
(2)
Trzewiczek Ignacy
(2)
Vogt Rolf
(2)
Warsch Wolfgang
(2)
Wilson James A
(2)
Wolna Anna
(2)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(2)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc
(1)
Antoniak Marek
(1)
Aucomte Jonathan
(1)
Ball Natalie
(1)
Beauvais Clémentine (1989- )
(1)
Beck Riley
(1)
Bender Alicja
(1)
Bielski Mateusz
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bobrowski Hubert
(1)
Bohne Gjermund Morkved
(1)
Bonnessée Régis
(1)
Brown Leo
(1)
Brueh Luis
(1)
Brüggemann Vera
(1)
Campardou Clémentine
(1)
Canga C. B
(1)
Cappel Joshua
(1)
Cardouat Marie
(1)
Castano Eugeni
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chalmel Maud
(1)
Chevallier Charles
(1)
Chojnowski Ryszard
(1)
Chrzanowska Agnieszka
(1)
Ciecierska Barbara
(1)
Clément Élodie
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Delval Julien
(1)
Devine Danny
(1)
Diochon Alex
(1)
Dmitroca Zbigniew (1962- )
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Dobosz Zbigniew
(1)
Drees Katharina
(1)
Dunstan Matthew (1987- )
(1)
Eberle Bill
(1)
Escoffier Laurent
(1)
Fabisińska Liliana (1971- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Finn Steve
(1)
Flynn Randy
(1)
Fosh Kristian
(1)
Fossard Christophe
(1)
Franck David
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(108)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(146)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(146)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(148)
Odbiorca
Dzieci
(37)
0-5 lat
(34)
6-8 lat
(11)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(8)
Literatura angielska
(3)
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Temat
Przyjaźń
(4)
Zwierzęta
(4)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(3)
Ciało ludzkie
(2)
Barwy
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Budownictwo
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Czas
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Escape rooms
(1)
Gry i zabawy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Koń
(1)
Krasnoludki
(1)
Krowa
(1)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kuce
(1)
Las
(1)
Lew
(1)
Liczby
(1)
Muzeum Narodowe (Kraków)
(1)
Myszy
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Piraci
(1)
Piractwo morskie
(1)
Posiłki (jedzenie)
(1)
Przedmioty użytku codziennego
(1)
Strażacy
(1)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(1)
Szczenię
(1)
Trening umysłu
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Wsie
(1)
Zwierzęta chronione
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Światłocień (technika malarska)
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(110)
Gry planszowe
(99)
Książka obrazkowa
(27)
Publikacje dla dzieci
(12)
Gry w karty
(11)
Opowiadania i nowele
(8)
Opowiadania i nowele przygodowe
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(111)
Edukacja i pedagogika
(2)
Ochrona środowiska
(1)
148 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 80 plastikowych wagoników, 72 karty wagonów, 32 karty biletów, 4 karty biletów specjalnych Wschód-Zachód, złoty bilet, karta z zasadami.
Czas gry: 15-30 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wsiąść do Pociągu: Pierwsza Podróż to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier Wsiąść do Pociągu, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 dwustronna plansza, 4 karty postaci, 267 kart spraw, 1 karta zegara, 2 karty pomocy, 16 żetonów czasu, 7 żetonów kłódek, 4 detektywów wraz z podstawką, 1 księga spraw, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zwierzęta z Baker Street to kooperacyjna gra detektywistyczna dla 1 do 4 graczy, której akcja toczy się w XIX-wiecznym Londynie, równie uroczym, co wciągającym. Dotychczasowy czworonożny pomocnik Sherlock’a jest już zbyt stary na prowadzenie śledztwa, więc do tropienia tajemnic zaciąga swoich futrzastych, pierzastych i skrzeczących przyjaciół. Wcielając się w Claya, Briara, Cherrywood i Calabash spróbujecie rozwiązać największe zagadki, jakie Baker Street ma do zaoferowania! W grze mamy aż 7 różnych scenariuszy, a każdy kolejny stanowi coraz większe wyzwanie i pozwala wykazać się zdolnościami dedukcyjnymi. Spośród wielu lokacji wybierać będziecie te, które Waszym zdaniem prowadzą do rozwiązania tajemnic, po drodze spotykając okolicznych mieszkańców i odkrywając kolejne tropy, a czasami błądząc za informacjami, które okazały się nieistotne. Wskazówki zdobywa się za pomocą sprytnego systemu łączenia kart bohaterów z kartami spraw, ale… Bohaterowie, w których się wcielicie mają różne umiejętności, więc wybór właściwego detektywa będzie kluczowy w doprowadzeniu sprawy do końca. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 160 kart o wymiarach 80x120mm, 40 kart o wymiarach 44x68 mm, 12 pionków, 6 plansz śledczych, 6 żetonów, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu, instrukcja.
Czas gry: 30-60 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2-7.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości. Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Galakta
Symbol UKD: 794
Zawartość: dziennik, książka skryptów, arkusz scenariuszy, arkusze archiwum, plansza, 4 plastikowe nakładki, 12 plastikowych figurek, 4 plastikowe kości, 200 kart, 186 żetonów, 33 plastikowe znaczniki.
Czas gry: 45-120 min.
Wiek graczy: 18+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Gra kooperacyjna oparta na popularnej grze komputerowej stworzonej przez 11 Bit Studios.
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan - instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz? Tak właśnie wygląda This War of Mine: Gra planszowa - gra na podstawie bestsellerowej gry komputerowej 11 bit studios, w niczym nieprzypominająca tego, co znacie z innych planszówek. Każda runda to nie tylko walka o przetrwanie i zarządzanie elementarnymi zasobami. To także trudne moralne wybory, których będziecie dokonywać na każdym kroku. Obrabujecie napotkaną rodzinę z ostatnich zapasów? A może zabierzecie im tylko część lub nawet wspomożecie swoimi? Każdy wybór ma swoje konsekwencje, które mogą pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. This War of Mine: Gra planszowa to zupełnie nowe podejście do rozgrywki. Dzięki systemowi Open&Play możecie rozpocząć grę od razu po wyjęciu jej z pudełka i rozłożeniu na stole. Nie znaczy to, że mechanika jest nieistotna - to gra została przygotowana tak, aby wszystko było intuicyjne i zrozumiałe nawet przy pierwszym podejściu. W trakcie tury będziecie wspólnie decydowali o losach Waszych postaci - czy ukryjecie się w ruinach i przymierając głodem spróbujecie znaleźć coś przydatnego w zgliszczach, czy też ostrożnie wyjdziecie na ulice, żeby poszukać jedzenia lub pomocy? A może ktoś spróbuje choć trochę poprawić warunki i zmontuje ze starych desek drzwi lub łóżko? Jest wiele możliwości, a każda znacząco wpływa na grę i toczącą się opowieść. Osią gry jest Księga Skryptów - ponad 1900 opowieści, które sprawią, że żadna gra nie będzie taka sama. W czasie rozgrywki na pewno zdarzy się, że zostaniecie odesłani do Księgi Skryptów. Znaleźliście podejrzaną piwnicę? Spotkaliście rannego żołnierza? Natknęliście się na opuszczony hotel? Skonsultujcie się z odpowiednim skryptem, żeby zobaczyć, jak przebiegnie wydarzenie. Co więcej skrypty nie są zwykłymi opisami - zazwyczaj będziecie jeszcze musieli dokonać wyboru - przeszukacie piwnicę, czy odejdziecie, bo spodziewacie się zasadzki? Pomożecie żołnierzowi, czy haniebnie wykorzystacie sytuację, a może po prostu miniecie go bez cienia współczucia? Każdy wybór ma swoje konsekwencje. Wojna nadchodzi, ale nie jesteś na nią gotowy. Czy zdołasz przetrwać w trudnych warunkach oblężonego miasta? Jak potoczą się losy Twoje i Twoich towarzyszy? Dacie się ponieść instynktom czy zachowacie człowieczeństwo? This War of Mine: Gra planszowa przyniesie jedne z najtrudniejszych dylematów w Twoim życiu - w drugiej połowie roku sprawdzisz, co naprawdę oznacza słowo „przetrwać”. Uwaga! Gra przeznaczona jest wyłącznie dla graczy pełnoletnich! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: plansza główna, 4 dwuwarstwowe plansze graczy, 6 plansz plemion, 80 znaczników rozwoju, 12 znaczników maszyn, 16 znaczników zasobów, 28 znaczników energii, 68 znaczników dla graczy, 2 kostki akcji + 1 dodatkowy czarny znacznik sokoła, 54 żetonów modułów gniazdowych+2 puste, 27 płytek terenów, 5 startowych płytek terenów, 7 płytek lokacji, 5 żetonów przełączników, 8 żetonów małych artefaktów, 1 żeton końca gry, 30 żetonów maszyn, 31 żetonów do kampanii, 30 kart talii kampani, 77 kart, instrukcja.
Czas gry: 90-120 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 250 zł.
5000 lat temu cywilizacja została niemal doszczętnie zniszczona. Nieliczne ocalałe plemiona próbują zyskać dostęp do starożytnych technologii, by wykorzystać je w codziennym życiu. Odkrywaj tajemnice przeszłości i zachęcaj innych, aby się do Ciebie przyłączyli. Każdy wybór wpłynie na losy odrodzonej Ziemi! Revive to angażująca, strategiczna gra planszowa, w której wcielisz się w przywódcę 1 z 6 plemion, z których każde dysponuje unikalną wiedzą i możliwościami. Aby wygrać, będziesz eksplorować teren, konstruować maszyny i rekrutować nowych członków plemienia, aby zbudować najwspanialszą cywilizację. W 5-częściowej kampanii odkryjesz dodatkowe elementy gry, by finalnie cieszyć się złożoną i wielowymiarową planszówką. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Jaipur / Sebastien Pauchon ; [ilustracje] Vincent Dutrait. - [Gdańsk] : Rebel, copyright 2021. - 1 pudełko ; 18x13x4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: 55 kart, 60 żetonów, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Pojedynek najlepszych handlarzy! W stolicy Radżastanu trwają poszukiwania nowego ministra handlu. Jako jeden z najlepszych w swoim fachu, postanawiasz podjąć wyzwanie i zgromadzić więcej bogactw od przeciwnika. W ciągu kolejnych tygodni wyznaczanych rundami będziecie odwiedzali targ, by gromadzić i sprzedawać rozmaite dobra. Kto okaże się sprytniejszy? Jaipur to popularna, dwuosobowa gra, w której uczestnicy wcielają się w handlarzy dynamicznie wymieniających towary na wspólnym targu. Pobierając karty na rękę i wymieniając je na inne będziecie starali się zgromadzić zestawy upatrzonych surowców, a następnie wymienić je na walutę. Poszczególne towary różnią się wartością, opłaca się też sprzedawać większe ilości tego samego dobra na raz, by uzyskać punkty bonusowe. Zwycięża gracz, który wygra 2 rundy, zdobywając pieczęcie uznania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P.I (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: krypteks, 36 kart podejrzanych, 36 kafelków sprawców, 16 kafelków wskazówek, 40 kart scen, 6 kart pomocy, 19 kart śledztw, instrukcja.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 1-6.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę! Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje! Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Egmont Polska
Symbol UKD: 794
Zawartość: 1 okrągła plansza, 32 planszetki, 52 kafelki (16 kwadratowych, 36 prostokątnych) , 12 żetonów (8 dużych, 4 małe), 4 pionki, 1 kość, 1 spinner, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 2-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Każdy gracz otrzymuje plansze zadania z egzotycznymi wyspami. Trzeba je jak najszybciej połączyć mostami! Gracze mają do dyspozycji fragmenty konstrukcji o różnych kształtach i długości. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami mostów. Uważaj na wulkany! Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa szacunek miejscowych Papuasów i punkty zwycięstwa. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 36 plansz, 48 kafelków, 58 klejnotów, 1 tor rund, 1 worek, 1 klepsydra, 1 kostka, instrukcja.
Czas gry: 25 min.
Wiek graczy: 8-108.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Aeon's end / Kevin Riley ; ilustracje Gond Studios ; tłumaczenie Michał Włóczko. - Druga edycja. - Knurów : Portal Games, copyright 2022. - 1 pudełko ; 30x30x7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Portal Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 16 Bram, 8 Arkuszy Magów, 4 arkusze Nemezis, 324 karty, 90 żetonów, 2 wskażniki, arkusz pierwszej rozgrywki, instrukcja: 20 stron.
Czas gry: 60 min.
Wiek graczy: 14+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikę budowania talii, w której karty na żadnym etapie nie są tasowane, a zmienna kolejność tur graczy symuluje chaos bitwy. Gracze podejmują znaczące decyzje poprzez zarządzanie swoją talią. Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie się z innym wrogiem, z których każdy ma unikalny zestaw umiejętności, zmuszając graczy do stosowania odmiennych taktyk w celu pokonania go. W Aeon’s End wcielisz się w potężnego maga Bram. Mnogość kombinacji zaklęć i artefaktów, możliwość grania solo oraz w grupie do czterech osób i unikatowe zdolności postaci zapewniają ogromną regrywalność. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Fasolki : wydanie jubileuszowe / Gra autorstwa Uwe Rosemberga z ilustracjami Björna Pertofta. - Wydanie 1. wersja 1.0. - [Konin] : G3, 2022. - 1 pudełko ; 16x12x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 174 karty, 7 planszetek z polami, 1 złota moneta, instrukcja, opaska Bohnanza, 2 karty z autografem.
Czas gry: ok. 45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 2-7.
Zawiera wariant dwuosobowy.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Już od 25 lat fani Fasolek wcielają się w ogrodników, sadzą i zbierają fasolki, starając się by ich plony przyniosły jak największe zyski! Sadź cenne rodzaje fasolek na swoich polach i sprytnie handluj z innymi graczami. Zbieraj fasolki w odpowiednim momencie i wymieniaj je na złote monety. Ale pamiętaj, że zbyt szybka sprzedaż może przynieść mniejszy zysk. Do podstawowej wersji tej popularnej gry dołożyliśmy dodatek: Trzy nowe rodzaje fasolek (Łasuch, Imprezowicz, Biznesmen), a także Srokę. Umożliwia ona graczom kradzenie fasolek z pól przeciwników i sadzenie ich na własnych! Kto wierzy, że fasolki są zwyczajną jarzyną, zupełnie się myli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 1 główna plansza czasu, 2 plansze kołder, 2 znaczniki czasu, 1 neutralny pionek, 33 żetony skrawków materiału, 5 żetonów łatek, 1 żeton specjalny, 50 żetonów guzików, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 2.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Zobacz, jak wiele skrawków różnych materiałów leży porozrzucanych wokół. Czas zrobić z nich piękną kołdrę! To zadanie wymaga odrobiny wysiłku, chwili wolnego czasu i solidnego zapasu guzików… Patchwork: Polski folklor to wyjątkowa edycja popularnej, dwuosobowej gry logicznej. Podczas zabawy będziemy wybierać skrawki z dostępnej puli, mając na uwadze koszt każdego z nich w guzikach i czasie. Za pomocą pozyskanych elementów spróbujemy jak najefektywniej zająć miejsce na naszych planszach. Edycja Polski folklor ma identyczne zasady jak klasyczny Patchwork. Wyróżnia ją szata graficzna, obejmująca 33 różne rodzaje wzorów, inspirowane haftem ludowym z różnych regionów Polski. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 84 karty, 8 żetonów do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 3-8.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/394 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Lucky Duck Games
Symbol UKD: 794
Zawartość: 4 dwustronne plansze graczy, 145 kafelków, 132 żetony, płócienny woreczek, notes do zapisywania punktów, instrukcja.
Czas gry: 30-45 min.
Wiek graczy: 10+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Zadaniem graczy będzie uszycie wygodnego i dobrze wyglądającego kocyka dla swoich kotów. Gracze używają do tego kafelków przedstawiających skrawki materiału w różnych kolorach i wzorach i umieszczają je na swojej planszetce. Gracze starają się ułożyć materiały w takie wzory, by przyciągnąć uwagę najbardziej milusińskich kotów i dobrać taką kolorystykę, by dopasować do niej fikuśne guziki. Niech nie zmyli Was wygląd. Ta piękna gra kafelkowa dostarcza intelektualnej rozrywki na najwyższym poziomie, rozgrzewając do czerwoności zwoje mózgowe. Gra spodoba się zarówno grającym rodzinom, jak i wymagającym graczom. Źródło: rebel.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Trefl
Symbol UKD: 794
Zawartość: 4 plansze pomieszczeń, 18 żetonów, przewodnik dla rodziców.
Wiek graczy: 2-3 lata.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Kicia Kocia Mój Dom to edukacyjna gra przeznaczona dla dzieci powyżej 2 roku życia. Z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu. Dodatkowo możecie skorzystać z kilku wariantów gry, dopasowując je do wieku dziecka. To doskonała okazja by w ramach wesołej zabawy dzieci ćwiczyły umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość i zdolności poznawcze. Jednocześnie dzięki ulubionej bohaterce dzieci ćwiczą umiejętności językowe. Kicia Kocia Mój Dom to też dobry start do rozmów o domu, pomieszczeniach jakie się w nim znajdują i porządku. Zobaczmy, czy wiesz co znajduje się w danym pomieszczeniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: 7 kart pól, 16 kart bohaterów, 7 skrótów zasad, 30 żetonów nabojów, 80 kart, 7 plansz graczy, instrukcja
Czas gry: 20-40 min.
Wiek graczy: 8+.
Ilość graczy: 4-7.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Bang! to dynamiczna gra karciana osadzona w realiach dzikiego, nieokiełznanego zachodu. Każdy z graczy wciela się w jedną z 3 ról: stróża prawa, bandytę lub renegata, a celem jest wyeliminowanie przeciwników. Szczególnie ważnym elementem gry jest fakt, że rola każdego z graczy jest tajna i nigdy nie wiemy kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Gra cechuje się bardzo dużą interakcją pomiędzy graczami, prostymi zasadami i szybką rozgrywką, która nie raz może nas zaskoczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Halli Galli : owocowy zawrót głowy / Haim Shafir ; grafika Oliver Freudenreich. - [Konin] : G3, copyright 2010. - 1 pudełko ; 17x13x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: G3
Symbol UKD: 794
Zawartość: 56 kart, 1 dzwonek, instrukcja.
Czas gry: 15 min.
Wiek graczy: 6+.
Ilość graczy: 2-6.
Wysokość kaucji: 50 zł.
Wielka sałatka owocowa z bananami, truskawkami, limonkami i śliwkami. Każdy gracz kolejno odwraca kartę zmieniając skład sałatki. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego rodzaju, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty.Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu z pozostałych graczy jedną kartę ze swojej zakrytej talii. Celem gry jest zdobycie największej liczby kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 (Ryszki)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liski ojojanie / Beata Ari Smugaj, Jacek Gołębiowski. - 2. edycja. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 pudełko ; 23x29x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza, 5 planszetek puchaterów, planszetka pomocy, 110 kart, 10 znaczników puchaterów, 20 żetonów strachu, 12 znaczników serków, arkusz trybu uproszczonej rozgrywki, instrukcja.
Czas gry: 45 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-5.
Wysokość kaucji: 100 zł.
Kooperacyjna gra planszowa, w której wcielamy się w rolę Puchaterów – obrońców Lisiego Królestwa. Naszym zadaniem będzie walka z problemami i komplikacjami, które będą pojawiały się w kolejnych rundach, zagrażając okolicznym Liskom. Aby wygrać, musimy pokonać Koszmar, który pojawia się w ostatniej rundzie. Będziemy musieli spróbować ponownie, jeżeli strach zapanuje nad lisią wioską. Źródło: platon.com.pl
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Wydawca: Rebel
Symbol UKD: 794
Zawartość: plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 15 kafelków strażników, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 12 kafelków asystentów, 15 kafelków akcji praeciwnika (dla rozgrywki 1-osobowej), 16 kart podstawowych (po 4 w każdym kolorze), 19 kart strachu, 40 kart przedmiotów, 35 kart artefaktów, księżycowe berło, znacznik pierwszego gracza, notes punktacji, 27 żetonów monet, 27 żetonów kompasów, 16 kafelków bożków, 24 kafelki świątyni, 8 znaczników (po 1 brulionu i po 1 lupy w każdym z kolorów), 17 tabliczek, 13 grotów, 10 klejnotów, 8 pionków archeologów (po 2 w każdym kolorze), 18 kafelków nagród naukowych, 10 kafelków rezerwowych, 5 żetonów blokady, 4 karty pomocy, instrukcja.
Czas gry: 30 min.
Wiek graczy: 12+.
Ilość graczy: 1-4.
Wysokość kaucji: 150 zł.
Na bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa. Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy. Źródło: rebel.pl
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej